MUISTATTEKO 2000-luvun alun yöelämän, jossa silloin normaalit asiat ovat NYKYÄÄN SEKS.AHDISTELUA?
Tässä linkki pulssiin yöelämä ohjelmaan niille, jotka ei tiedä millaista 2000-luvun alussa tienneet meno oli esim. yöelämässä ja ihan normaalia, sellaista mistä tänäpäivänä saisi nopeasti syytteen erilaisista seks.rikoksista.
Kommentit (531)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssilattialla naiset hinkkasivat persettää miehen etumusta vasten 🤗
Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja ne tahtoisin mä elää uudelleen.
Ja olen ihan tosissani tämän kanssa. Nykyinen hysterian aikakausi ei sytytä.
Mikä ihmeen hysterian aikakausi? Ai kun juntit ei enää rellestä miten sattuu, vaan joutuvat opettelemaan käytöstapoja?
Ja edelleenkin naiset hinkkaa persetttä etumusta vasten tanssilattialla, jos tykkäävät siitä miehestä.
No esim. tämä:
Mies katsoo kadulla -> nainen IIIIKK SE AHDISTELEE MUA
Mies yrittää tutustua naiseen -> nainen METOO MENE POIS AHDISTELEMASTA
Heitetään ihan tavallista vitsiä -> HYI MITÄ AHDISTELUA TEEN JUTUN ILTASANOMIIN JA LYNKKAAN SINUT JULKISESTI
Tämä on niin totta.
Kun metoo alkoi niin täällä palstalla oli pitkät ja ponnekkaat keskustelut asiasta.
Yksi nainen kertoi että taksikuski oli häntä peilin kautta katsonut väärällä tavalla ja tämä oli hänen mielestään ahdistelua. Minä vastasin ettei se ole vielä lähelläkään ahdistelua ja sain menet näppisvihat osakseni.Siis eleletkö sinä vaan jossain netissä ja luot käsityksen maailmasta nettipalstojen ja Iltalehtien klikkiotsikoiden kautta? :D
Varmaan ihan yhtä paljon elän nettimaailmassa kuin sinäkin. Toki elän ihan oikeassakin elämässä enkä itse hermostu, vihastu tai mene rikki minkäänlaisesta katseesta, jutustelusta tai vitsistä toisin kuin nykyään valtaosa naisista tuntuu tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja yleensäkin tuo, että keski-ikäiset ja vanhat äijät katsoivat asiakseen kommentoida tyttöjen ja nuorten naisten vartaloita, pukeutumista ja tyyliä omien tarpeidensa perusteella.
Niin ja vanhemmat naiset hiplailivat nuoria miehiä. Eikä suurta massaa ahdistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hysterian aikakausi? Ai kun juntit ei enää rellestä miten sattuu, vaan joutuvat opettelemaan käytöstapoja?
Ja edelleenkin naiset hinkkaa persetttä etumusta vasten tanssilattialla, jos tykkäävät siitä miehestä.
No esim. tämä:
Heitetään ihan tavallista vitsiä -> HYI MITÄ AHDISTELUA TEEN JUTUN ILTASANOMIIN JA LYNKKAAN SINUT JULKISESTI
Tämä on niin totta.
Kun metoo alkoi niin täällä palstalla oli pitkät ja ponnekkaat keskustelut asiasta.
Yksi nainen kertoi että taksikuski oli häntä peilin kautta katsonut väärällä tavalla ja tämä oli hänen mielestään ahdistelua. Minä vastasin ettei se ole vielä lähelläkään ahdistelua ja sain menet näppisvihat osakseni.Sama ilmiö edelleen. Hirveä parku ja syyttely, kun uskalsin sanoa ääneen totuuden siitä, että hysteria on mennyt ihan överiksi. Olen kuulemma nyt juntti, joka ei osaa käyttäytyä ja toivon ahdistelua, kun en koe katsomista ahdisteluksi. Ei ihan auennut tuo logiikka, mutta onneksi ei tarvitse kovin usein hysteerikkojen kanssa toimia normielämässä. Elämä on paljon helpompaa kun pitää järjen päässä eikä vauhkoa olemattomista.
N45, tuon lainaamasi kirjoittaja
Sinähän se tässä vaikutat olevan keskustelun ainoa hysteerinen vauhkoilija, kun kuvittelet nYkYaJaN olevan yhtä kuin Iltalehtien klikkiotsikot xD
Yllä näette hyvän esimerkin siitä, kuinka hysteerikolle jopa niinkin yksinkertainen asia kuin keskustelu menemättä henkilöön on mahdotonta. Ei ole yhtäkään asia-argumenttia oman näkemyksensä tueksi, joten täytyy alentua "wää wää olet tyhmä, kun et ole samaa mieltä kanssani" tasolle. 3-vuotiaalle tyypillinen tapa argumentoida. Kertoo siitä, miten lapsellisia nykynuoret ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut levittävät lettunsa ja antavat miesten tehdä heihin tarpeensa?
Olisit sinäkin leppoisampi jos joskus makaisit pumpattavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tämä:
Eletään näköjään eri maailmoissa, kun en ole tuollaiseen törmännyt.
Näköjään. Sinä elät jossain pusikossa, jonne ei mikään medialähde saa viestejä perille (ihmettelen kyllä miten olet täälläkin välttynyt tuollaiselta) ja minä elän normaalissa maailmassa, jossa tieto liikkuu ja metoota on huudettu pian 10 vuotta.
Seuraan kyllä eri medioita, mutta en juurikaan mitään iltalehtiä eikä muutenkaan kiinnosta kaikki aiheet. Tässä omaa elämää eläneenä ja ympäristöä omin silmin livenä havainnoineena en ole tuollaista todistanut. Mitään "MeToon"-huutamista ei näy missään.
Sellaista se on, kun elää elämänsä umpioissa kaukana muille normaalista elämästä.
Missä sinä itse sitten olet todistanut tuollaista meininkiä? Eli että katsetta pidetään ahdisteluna ja huudellaan "metoota" normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä?
Itse olen elänyt tässä viimeiset 10 vuotta nuoren naisen elämää ja bilettänyt niin Suomessa kuin ulkomaillakin, enkä ole koskaan tuollaista todistanut.
No lue vaikka alkuun tämä ketju alusta loppuun :D
Tämä ketju? Täällä ketjussako siis joku mies katselee naisia ja yrittää tutustua naiseen, mutta naiset vaan huutavat MeToota?
Elätkö ollenkaan IRL ja onko sinulla mitään käsitystä siitä kuuluisasta Oikeasta Elämästä, vai hysterisoitko vain netissä kaikenmaailman paskalehtien luomia ilmiöitä?
Onko sinulla useinkin noin suuria haasteita ymmärtää lukemaasi ja keskittyä asian sijaan länkyttämään tuollaista paskaa?
Hävettääkö, ettet tosiasiassa tiedä nykynuorten elämästä mitään, vaan olet vain mitään mistään tietämätön hysteerikko jonka elämä on Iltalehtien seuraaminen ja niiden perusteella netissä vouhkaaminen?
Minusta miehenä on hyvä, että tuo sikailu on saatu kuriin.
Ei miehillä ole oikeutta häiritä naisia ja itsestä olisi todella inhottavaa ajatella, että joku känsäkoura kourisi tyttöystäväni paikkoja, kun hän on vaikkapa baarissa viettämässä aikaa ystäviensä kanssa. Kyllä naisilla on täysi oikeus käydä viihteellä ilman, että miehet on ilman lupaa puristelemassa ja kertomassa limaisia vitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tämä:
Tämä on niin totta.
Yksi nainen kertoi että taksikuski oli häntä peilin kautta katsonut väärällä tavalla ja tämä oli hänen mielestään ahdistelua. Minä vastasin ettei se ole vielä lähelläkään ahdistelua ja sain menet näppisvihat osakseni.Sama ilmiö edelleen. Hirveä parku ja syyttely, kun uskalsin sanoa ääneen totuuden siitä, että hysteria on mennyt ihan överiksi. Olen kuulemma nyt juntti, joka ei osaa käyttäytyä ja toivon ahdistelua, kun en koe katsomista ahdisteluksi. Ei ihan auennut tuo logiikka, mutta onneksi ei tarvitse kovin usein hysteerikkojen kanssa toimia normielämässä. Elämä on paljon helpompaa kun pitää järjen päässä eikä vauhkoa olemattomista.
Tämäpä on mennyt mielenkiintoiseksi, kun ihan joka ikäistä naista on nyt tässä ketjussa valittamassa, että kun on tuo metoo on tullut, niin miehet ei uskalla enää ollenkaan katsoa naisia :D ja , että metsään on menty.
Joo voihan täällä kuka vaan olla ihan kuka vaan, mutta kyllä minun näin miehenä on sanottava, että hyvä, että on tuo metoo.
Ei miehillä ole mitään oikeutta ahdistella naisia.
M45
Oletko vakavissasi sitä mieltä, että katse=ahdistelu? Jos kyllä, en usko sekuntiakaan, että olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tämä:
Eletään näköjään eri maailmoissa, kun en ole tuollaiseen törmännyt.
Näköjään. Sinä elät jossain pusikossa, jonne ei mikään medialähde saa viestejä perille (ihmettelen kyllä miten olet täälläkin välttynyt tuollaiselta) ja minä elän normaalissa maailmassa, jossa tieto liikkuu ja metoota on huudettu pian 10 vuotta.
Seuraan kyllä eri medioita, mutta en juurikaan mitään iltalehtiä eikä muutenkaan kiinnosta kaikki aiheet. Tässä omaa elämää eläneenä ja ympäristöä omin silmin livenä havainnoineena en ole tuollaista todistanut. Mitään "MeToon"-huutamista ei näy missään.
Sellaista se on, kun elää elämänsä umpioissa kaukana muille normaalista elämästä.
Missä sinä itse sitten olet todistanut tuollaista meininkiä? Eli että katsetta pidetään ahdisteluna ja huudellaan "metoota" normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä?
Itse olen elänyt tässä viimeiset 10 vuotta nuoren naisen elämää ja bilettänyt niin Suomessa kuin ulkomaillakin, enkä ole koskaan tuollaista todistanut.
No lue vaikka alkuun tämä ketju alusta loppuun :D
Tämä ketju? Täällä ketjussako siis joku mies katselee naisia ja yrittää tutustua naiseen, mutta naiset vaan huutavat MeToota?
Elätkö ollenkaan IRL ja onko sinulla mitään käsitystä siitä kuuluisasta Oikeasta Elämästä, vai hysterisoitko vain netissä kaikenmaailman paskalehtien luomia ilmiöitä?
Onko sinulla useinkin noin suuria haasteita ymmärtää lukemaasi ja keskittyä asian sijaan länkyttämään tuollaista paskaa?
Hävettääkö, ettet tosiasiassa tiedä nykynuorten elämästä mitään, vaan olet vain mitään mistään tietämätön hysteerikko jonka elämä on Iltalehtien seuraaminen ja niiden perusteella netissä vouhkaaminen?
Anna tulla vaan. Pura kaikki paha olosi pois projisoimalla minuun. Kyllä minä aikuisena ihmisenä kestän. Toivottavasti tämä "terapiamuoto" helpottaa oloasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä ole oikeutta häiritä naisia ja itsestä olisi todella inhottavaa ajatella, että joku känsäkoura kourisi tyttöystäväni paikkoja, kun hän on vaikkapa baarissa viettämässä aikaa ystäviensä kanssa. Kyllä naisilla on täysi oikeus käydä viihteellä ilman, että miehet on ilman lupaa puristelemassa ja kertomassa limaisia vitsejä.
Minua ei haitannut, vaikka vieraat naiset puristelivat, vaikka olin vaimon kanssa liikenteessä. Edes vaimoa ei haitannut. Eli toinen mies on toista mieltä, toinen toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tämä:
Tämä on niin totta.
Tämäpä on mennyt mielenkiintoiseksi, kun ihan joka ikäistä naista on nyt tässä ketjussa valittamassa, että kun on tuo metoo on tullut, niin miehet ei uskalla enää ollenkaan katsoa naisia :D ja , että metsään on menty.
Joo voihan täällä kuka vaan olla ihan kuka vaan, mutta kyllä minun näin miehenä on sanottava, että hyvä, että on tuo metoo.
M45
Ei kukaan nuori valita tuollaista, valittajilla on tainnut mennä ohi oma ikääntyminen ja luulevat sen johtuvan metoosta kun huomiota ei tule enää niin paljoa kun siellä kultaisella 2000-luvulla
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ne naisetkin osasivat esimerkiksi tanssilattialla. Ei sillä, että olisin pistänyt pahakseni, mutta ei siinä kondiksessa kukaan lupia tai suostumuksia kysellyt. Hauskanpidossa ja ällösikailussa on kuitenkin vissi ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. tämä:
Tämä on niin totta.
M45
Ei kukaan nuori valita tuollaista, valittajilla on tainnut mennä ohi oma ikääntyminen ja luulevat sen johtuvan metoosta kun huomiota ei tule enää niin paljoa kun siellä kultaisella 2000-luvulla
Miksi luulet, että ei tulisi huomioita?
N48
Ysärin vaahtobileet, jonnet ei muista :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi joo, ei varmaan ollut ainuttakaan kertaa jolloin olisi välttynyt esim. tanssilattialla kähminnältä.
Joo ja sitten kun ihan oikeasti miehille piti hihitellä ja esittää vähän tymhää, ettei heidän herkkä egonsa särkyisi.... Luojan kiitos ne ajat ovat ohi.
Ja sitten paritella kovaäänisesti samassa huoneessa jossa teinit/lapset yrittävät nukkua.
Vouhottajilla on "yllätys yllätys" jälleen kerran lukutaito pahasti hukassa. Kritisoijat puhuvat KATSOMISESTA ja nämä vouhot huutavat pää punaisena lääppimisestä. Ettekö tosiaan ymmärrä, mikä ero on katseella ja kosketuksella ja miksi ensin mainittu ei ole ahdistelua, mutta jälkimmäinen voi olla?
Minusta on ehkä pahin fiiliksen tappaja kun nainen pyysi etukäteen luvan lähentelyyn.
Katsoin, enkä huomaa eroa nykyiseen. Olen 30v. Viimeks baarissa joku mies alkoi lääppimään mua hameen alta kun puhuin kaverin kaa. En edes eka huomannut!! Se on iha basic, et joku kännisika läpsäisee perseelle. Valitettavasti. Narikoilla pilkun aikaan kun en lähtenyt matkaan, kysyi mies seuraavaks et mistä hinnasta. Normi meno.
En kaipaa mitään kähmimisiä, mutta ehkä sellaista vähän rennompaa suhtautumista vieraisiin ihmisiin. Nykyään on paljon harvinaisempaa tutustua edes keneenkään, kun kaikki tuntuu hengaavan vain tuttujensa seurassa. Kai se seksiseura haetaan sitten vaikka tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haitannut, vaikka vieraat naiset puristelivat, vaikka olin vaimon kanssa liikenteessä. Edes vaimoa ei haitannut. Eli toinen mies on toista mieltä, toinen toista.
Ällöttävää. Mene johonkin orgioihin, jos haluat seksuaalista koskettelua tuntemattomilta. Baari ei ole oikea paikka sille.
Juuri näin. Molemmin puolin kaikenlaista tapahtui ja kivaa oli. Nykyään ollaan naama mutrussa, äkkäillään kaikesta ja masennutaan. Onneksi olen vanha ja sain nauttia mahtavasta nuoruudesta. Sääliksi käy nykyajan nuorisoa.