Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaana liikkuvat kissat

Vierailija
27.01.2023 |

Mun mielestä omistajan turha itkeä nettiin jos kissan nappaa ilves tai jää auton alle.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin lemmikiksi vuosia sitten kissan joka kuljeskeli pihamaalla aina kesäiltaisin. Annoin sille välittävän kodin, ei ollut sirua eikä pantaa joten sirutettiin ja adoptoitiin sisäkisuksi. Hyvin oppi valjaisiin ja sai olla aidatulla parvekkeella. Hyvä kissakaveri siitä tuli.

Eli varastit jonkun toisen vapaana ja iloisena kulkevan kissan ja kahlitsit sen teille sisälle? Eikö tuo ole rikos? Ja nyt käyt ylpeilemässä siitä palstalla, taivas! Kyllä meidänkin pihan läpi menee kaksikin kissaa aina iltaisin, vähän eri aikoina. Ei tulisi mieleenkään varastaa niitä.

Pelastin sen hengen. Se olisi voinut jäädä auton alle, sillä ei ollut sirua(käytin ell), joku olisi voinut ampua sen. Jnejne. Annoin sille kodin ja turvan.

Varastit toisten ihmisten kissan! Jos oikeat omistajat olisivat saaneet tietää, saattaisit olla käräjillä.

Suosittelen lämpimästi siruttamaan lemmikin.

Vierailija
42/52 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa huutaa ja maukuu päivästä toiseen ja vetää rallia ympäri kämppää. Hermo menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2,5 vuotias leikattu ympäri vuoden ulkoileva maatiaiskolli. Kiltti, koulutettu, terve ja kovassa kunnossa. Myös parilla naapurilla on ulkoilevat kissat. Asumme kerrostaloissa rauhallisella pienellä asuntoalueella, jossa pieniä metsätilkkuja ympärillä ja ei kuulkaas ole hiiriä/myyriä/rottia pihapiireissä. Haittajyrsijät ja haittalinnut pysyy poissa. <= Tuo muuten oli edellisessä asuinpaikassani karmea ongelma. Käyn kissan kanssa joskus metsässä kävelemässä ja kyllä niitä oravia ja pikkulintuja (myös pihapiirissä) täällä on paljon. Ei nämä muutamat katit niitä hävitä tai karkoita.

Kissani opetin kulkemaan jo pentuna myös valjaissa. Muuten aina kelin salliessa, kouhaa talojen takana pikku metsässä vapaana. Tulee aina talon alaovelle jos tulee vilu tai alkaa satamaan ja mä olen oppinut sen, koska menen alaovelle huhuilemaan. Hyvin toimii meillä. Kissa tulee tosi mielellään kotiin jossa on lämmintä, rauhallista, turvallista ja hellyyttä sekä ruokaa ja halutessaan pientä leikkiä.

Mun kissalla on hyvä koti ja meillä molemmilla hyvä mieli ja yhteiselo.

Vierailija
44/52 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Pankaas Googleen hakusanoiksi "kissa vapaana". Kyllä tulee asiallisia (myös virallisia) hakutuloksia, kuinka se asia on. Asiaa myös lemmikkikissan ampumisesta/tappamisesta, kuinka kalliiksi käy, jos tappaja saadaan toteennäytettyä. Enpähän suosittele kokeilemaan.

Vierailija
45/52 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua toisen kissaa mun tontille.

Vierailija
46/52 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junnu kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Pankaas Googleen hakusanoiksi "kissa vapaana". Kyllä tulee asiallisia (myös virallisia) hakutuloksia, kuinka se asia on. Asiaa myös lemmikkikissan ampumisesta/tappamisesta, kuinka kalliiksi käy, jos tappaja saadaan toteennäytettyä. Enpähän suosittele kokeilemaan.

Ja onhan se nyt luokkaa sairasta mennä toisen lemmikkiä siis tappamaan. Jos elukka on ulkona niin mikä ihmeen syy se on alkaa tappamaan sitä?

Jos minulla olisi kissa ja joku tieten ja tahallaan tappaisi sen niin voi voi sitä miestä. 

Voisi vielä eläkkeellä ollessaankin mietiskellä että olisi ollut paree olla tekemättä.

Ja voi voi sen autoa ja sen seuraavaa autoa.

Vierailija
47/52 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua toisen kissaa mun tontille.

hiiret ja rotat kelpaa kaivamaan reikiä taloosi?

Vierailija
48/52 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissasta joka kulkee vapaana ei välitetä.

Riskejä ja vaaroja ihan liikaa.

Vierailija
49/52 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissasta joka kulkee vapaana ei välitetä.

Riskejä ja vaaroja ihan liikaa.

Ihan samalla tavalla lapset joutuvat vaaroille alttiiksi joka kerta kun menevät pihalle.

Vierailija
50/52 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon niin kyllästynyt tähän kissat sisään ja ei niitä saa ulos laskea ilman hihnaa tai pihalle kyhättyä aitausta.

Mun mielestä kissan luonteeseen kuuluu saada liikkua vapaasti ulkona, eikä nyhjätä sisällä koko elämäänsä ja katsella ikkunasta ulos ja istua verkotetun avoimen ikkunan edessä.

Säälittää ylilihavat sisäkissat.

Vierailija
51/52 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira ulos ja kissat lähtee karkuun! Jotka kehtaa tulla meidän pihalle!

En ymmärrä. Miksi ihmiset luulee että kissat saa mennä muiden tonteille?

Vierailija
52/52 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina loukuttanut kaikki pihallani käyvät kissat ja vienyt ne löytöeläintaloon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi