NAINEN EI KESTÄ PAKKEJANI, nyt syyllistää ja haukkuu minua siitä että antoi kaikkensa, ahdistava tilanne, mitä teen?
Vähän samanlainen tilanne kuin tässä ketjussa ( https://www.vauva.fi/keskustelu/4982256/mies-syyllistaa-eika-hyvaksy-pa… ), jossa ohjeeksi annettiin:
"Mies ei taida tietää naisista juuri mitään.
Se on nynny."
En oikein voi tuota ohjetta käyttää niin mitä neuvoja antaisitte minulle tässä samanlaisessa tilanteessa, jossa kohde onkin nainen?
Itse koen ettei ole minun vika, että nainen minuun rakastui, en mitään hänelle luvannut, halusin vain seksiä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ap kertoisit ihan siitä omasta kokemuksesta omin sanoin, etkä linkkaisi toiseen ketjuun viitteellä "samantapainen tilanne, sukupuolet toisinpäin".
No kun ei se osaa kuin provosoitua. Ensin trollata ja sit provosoitua omista vastauksistaan omaan trolliinsa ja sit raivota omista jutuistaan provosoituneena, kuinka naiset on niin hirveitä ihmisiä.
Vain epätoivoiset antaa kaikkensa muut ei tee juurikaan mitään turhia temppuja eikä varsinkaan kerjää ketään olemaan kanssaa.
Ohjaa se nainen tälle vauva palstalle...täältä se saa vertaistukea, ja selkeät ohjeet kuinka toimia.
Tosin ohje on tasoa "Jätä se sika", mutta eikös se ole tässä tapauksessa sellainen win-win-tilanne.
Heikko provo.. Ap taitaa olla se ukko jota jätettiin siinä edellisessä viestiketjussa.
Jos on ilmaistu ettei halua jatkaa suhdetta ja toinen ei ymmärrä, voi vaikka lopettaa yhteydenpidon. Jos jatkaa esim. viesteillä pommittelua voit blokata henkilön.
Ei ole pakko olla kenenkään kanssa eikä pakkeja tarvitse selitellä.
Pidät nyt "pään kylmänä" ja jatka eteenpäin.
Seksi ja suhde on kaksi eri asiaa. Ehkä nainen vaan odotti enemmän. Sä et tarvitse häneltä hyväksyntää teet itse omat valinnat.
Jos ap olisi oikeasti lukenut sitä linkitettyä viestiketjua olisit ap myös huomannut ettei heillä sittenkään mitään suhdetta koskaan ollut, kunhan viestittelivät ja mies ylireagoi kun nainen ei halunnut jatkaa eikä edetä.
Ei ole sinun syy, ellet ole vääriä signaaleita antanut, että sinäkin olisit kaikella mukana.. Annoitko niitä?
Ei se helpota, siinä riehumisen taustallahan on lähinnä vaan vidudus siitä ettei kelpaa sille ihmiselle jota itse himoitsee. Jotain häpeää riehumisen taustalla yleensä myös on, juurikin varmaan siihen kelpaamattomuuteen liittyen.
Itse neuvoisin sanomaan vain, että "olen pahoillani, mutta mulle ei tullu sellaista tunnetta, että haluaisin enää nähdä" ja siinä se. Jos sen jälkeen alkaa riehumaan, niin blokkaa vaan, ei tarvitse vastata.