NAINEN EI KESTÄ PAKKEJANI, nyt syyllistää ja haukkuu minua siitä että antoi kaikkensa, ahdistava tilanne, mitä teen?
Vähän samanlainen tilanne kuin tässä ketjussa ( https://www.vauva.fi/keskustelu/4982256/mies-syyllistaa-eika-hyvaksy-pa… ), jossa ohjeeksi annettiin:
"Mies ei taida tietää naisista juuri mitään.
Se on nynny."
En oikein voi tuota ohjetta käyttää niin mitä neuvoja antaisitte minulle tässä samanlaisessa tilanteessa, jossa kohde onkin nainen?
Itse koen ettei ole minun vika, että nainen minuun rakastui, en mitään hänelle luvannut, halusin vain seksiä.
Kommentit (32)
Miksi edes vastaatte näihin provoihin.
Menikö alkuperäinen ketju jonkun kaikkensa antaneen nilkisn sieluun?
Nuori ja impulsiivinen ihminen, joka ei osaa vielä suhtautua asioihin sellaisina kuin ne ovat?
Naisethan ei hermostu jos mies haluaa vain seksiä silloin kun nainen itsekin haluaa vain seksiä, suuttuminen tulee silloin jos onkin halunnut jotain muutakin kuin pelkkää satunnaista seksiä. Samaa olen huomannut miehillä, eli pasmat voi mennä sekaisin siinä vaiheessa kun itse ihastuu ja nainen halusikin vain seksiä.
Huonoa käytöstä tietty ryöpyttää sitä toisen niskaan mitenkään, pitäisi vaan jatkaa matkaa ja käsitellä itsekseen.
Ihan samat ohjeet olitpa mitä sukupuolta hyvänsä: Blokkaa hänet.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia naisia ja miehiä on.
Vierailija kirjoitti:
Nuori ja impulsiivinen ihminen, joka ei osaa vielä suhtautua asioihin sellaisina kuin ne ovat?
Naisethan ei hermostu jos mies haluaa vain seksiä silloin kun nainen itsekin haluaa vain seksiä, suuttuminen tulee silloin jos onkin halunnut jotain muutakin kuin pelkkää satunnaista seksiä. Samaa olen huomannut miehillä, eli pasmat voi mennä sekaisin siinä vaiheessa kun itse ihastuu ja nainen halusikin vain seksiä.
Huonoa käytöstä tietty ryöpyttää sitä toisen niskaan mitenkään, pitäisi vaan jatkaa matkaa ja käsitellä itsekseen.
Tosin itselläni on kokemusta sellaisistakin hermoheikoista miehistä, jotka on aloittaneet syyllistämisen ja haukkumisen vaikka seksiä ei ole edes ollut. Pussailtu vaan, ja sitten kun en olekaan halunnut jatkaa hengailemista, niin suututtu ja haukuttu pystyyn mm. "hyvää loppuelämää yksinäisenä sutena, karma kostaa!" oli ehkä koomisin.
Ei ole varmaan muuta mahdollisuutta kuin mennä yhteen ja nopeasti naimisiin siitä.
Jos nyt ap kertoisit ihan siitä omasta kokemuksesta omin sanoin, etkä linkkaisi toiseen ketjuun viitteellä "samantapainen tilanne, sukupuolet toisinpäin".
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo naisen hyvaksikayttoa.. hyvä että pääsee sinusta siasta eroon ja olet ansainnut kaiken haukunnan. Miehet ja naiset on erilaisia, jos et ymmärrä niin samat ohjeet ei samanlaisissa tilaiteissa päde.
T. Vanhempi elämää nähnyt nainen
Hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla aina sama juttu, kun nainen tekee tälläisen kirjoituksen niin on tyyliin +300 plussaa ja pari minusta, mutta kun mies kirjoittaa samanlaisesta tilanteesta niin haukutaan miestä ja viestiä jopa osa provoksi ja mies saa minuksia palstan naisilta.
Feminismin todelliset kasvot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin itselläni on kokemusta sellaisistakin hermoheikoista miehistä, jotka on aloittaneet syyllistämisen ja haukkumisen vaikka seksiä ei ole edes ollut. Pussailtu vaan, ja sitten kun en olekaan halunnut jatkaa hengailemista, niin suututtu ja haukuttu pystyyn mm. "hyvää loppuelämää yksinäisenä sutena, karma kostaa!" oli ehkä koomisin.
Mutta kun nainen tekee noin niin täällä palstalla sitä kehutaan voimaantuneeksi vahvaksi naiseksi.
Kummallista miten naisten palstalla asiat nähdään niin kaksinaismoralisesti sen perusteella onko kohde nainen vai mies.
Oletan ettei tämä ole oikea kysyjä, vaan teoreettinen tilanne nyt. Naista yleensä helpottaa jos selität rehelliset syyt listana (rauhallisella äänellä), paitsi ne jotka eivät halua sitä kuulla, ei tarvitse silti loukata. Ei jää miettimään mikä se syy oli. Esim. miksi hän oli sillä "vain seksiä" listalla sinulle, mikä tökki ja miksi käytit seksiin hyväksi. Nainen rakastuu nuorena kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun nainen tekee noin niin täällä palstalla sitä kehutaan voimaantuneeksi vahvaksi naiseksi.
Kummallista miten naisten palstalla asiat nähdään niin kaksinaismoralisesti sen perusteella onko kohde nainen vai mies.
Ei se ole voimaantunutta ja vahvaa, vaan noloa ja huonoa käytöstä :D
Olit siis kertonut ennen seksiä että haluat vain seksiä, etkä esittänyt jotain muuta? Ei tuossa sitten ole ollut mitään moraalisesti arveluttavaa. Blokkaa tyyppi.
Johdit toista harhaan saadaksesi pildeä. Me naiset ei olla mitään teidän miesten lihapaloja joidenka tunteilla voi leikkiä.