Voisitko käydä saunassa sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa et harrasta seksiä?
Eli esim oma isä, veli, oma poika tai työkaveri yms.
Kommentit (69)
Wtf? Tietysti voisin, ja olen monta kertaa saunonutkin, niin omien kuin avomieheni miespuolisten ystävien kanssa. En näe siinä mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman isän, veljen tai aikuisen pojan kanssa en, mutta työkaveri ok. Jos hänkin olisi rennolla mielellä, eikä ajattelisi mitään erityistä.
Miksei veljen tai aikuisen pojan kanssa mutta työkaveri on ok?
Ei ole ollut veljeä, eli ei ole kokemusta, kun nuorena olisin saunonut. Ajatus oman aikuisen eri sukupuolta olevan lapsen kanssa saunomisesta on jotenkin hassu. En usko, että lapsikaan haluaisi.
Muiden miesten kanssa voisin saunoa, jos ei olisi mitään seksuaalista ja olisi rento tunnelma.
Sama, tuntisin itseni todella häiriintyneeksi ihmiseksi jos saunoisin aikuisen poikani kanssa.
Olen sekasaunonut varsinkin nuorempana opiskelukavereiden, ystävieni ja mieheni veljien kanssa. Itse olen bi, mutta en silti kyylää toisia saunassa, eikä sauna ole minulle ollenkaan seksuaalinen paikka. 

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman isän, veljen tai aikuisen pojan kanssa en, mutta työkaveri ok. Jos hänkin olisi rennolla mielellä, eikä ajattelisi mitään erityistä.
Miksei veljen tai aikuisen pojan kanssa mutta työkaveri on ok?
Ei ole ollut veljeä, eli ei ole kokemusta, kun nuorena olisin saunonut. Ajatus oman aikuisen eri sukupuolta olevan lapsen kanssa saunomisesta on jotenkin hassu. En usko, että lapsikaan haluaisi.
Muiden miesten kanssa voisin saunoa, jos ei olisi mitään seksuaalista ja olisi rento tunnelma.Sama, tuntisin itseni todella häiriintyneeksi ihmiseksi jos saunoisin aikuisen poikani kanssa.
Minusta se on taas ihan normaalia. Kun poika on kylässä ja saunotaan käymme hänen ja isänsä kanssa saunassa ja jutustellaan mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Panu Rajala?
Ei vaan voi olla ihan oma isä tai veli?
En osaa isästä sanoa koska sitä ei ole, mutta oman pojan kanssa voisin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sekasaunonut varsinkin nuorempana opiskelukavereiden, ystävieni ja mieheni veljien kanssa. Itse olen bi, mutta en silti kyylää toisia saunassa, eikä sauna ole minulle ollenkaan seksuaalinen paikka.
Joillekin on joillekin ei,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on joillekin ei,
Mutta jos on sellaiskella porukalla että kaikki on nähnyt alastomia vartaloita niin tuskin ketään pitkään enää kiinnostaa
Oman aikuisen pojan kanssa voisin käydä
En nyt tiedä mitä naisten saunassa tapahtuu, mutta miesten puolella ei lähtökohtaisesti ole mitään seksuaalista menossa.
Tietysti. Ei alastomuuteen liity automaattisesti seksuaalisuus.
En häpeä vartaloani. 
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman aviomiehen kanssa.
Miesparka.
Niin, myös miehet rupsahtavat ja pulskistuvat ja lakkaavat huolehtimasta itsestään, kyllä ovat raukkoja kun eivät vaimon mieliksi voi itsestään huoltaa pitää. Ei kiinnosta enää pulskan kanssa vehtailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman aviomiehen kanssa.
Miesparka.
Niin, myös miehet rupsahtavat ja pulskistuvat ja lakkaavat huolehtimasta itsestään, kyllä ovat raukkoja kun eivät vaimon mieliksi voi itsestään huoltaa pitää. Ei kiinnosta enää pulskan kanssa vehtailla.
Naisissa on edelleen enemmän lihavia kuin miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman aviomiehen kanssa.
Miesparka.
Oletko vqrma tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman aviomiehen kanssa.
Miesparka.
Oletko vqrma tuosta?
Kyllä, olen vqrma
Olen käynyt koko ikäni saunassa juuri sellaisten miesten kanssa, joiden kanssa ei ole seksiä. (T: mies)
En sauno kenenkään kanssa, en edes itseni.
Monen miehen kanssa kyllä harrastan seksiä, yhdessä ja erikseen .
Jonkun oman oloisen miehen kanssa kyllä, mutta ei sukulaisen.