Kuinka usein teidän naapurit tilaa pizzaa kotiin?
Me tilataan pari kertaa kuussa max, mutta tuntuu, että naapuri tilaa vähän väliä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään havaintoa. En vahtaa heidän tekemisiään.
Ei ole havaintoja minullakaan, eikä voisi vähempää kiinnostaakaan.
Eipä täältä näe rapun eteen kun pilvet on edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt miten alakerran naapuri ei koskaan jaksa käydä kaupassa tai kokata mitään kun monta kertaa viikossa soi naapurin ovikello Wolt lähetin tuotua ruokaa. Ehkä perus elämäntaidot kuten ruoanlaitto jäänyt opettelematta.
Lisäksi sama naapuri käy myös nopeasti jossain useamman kerran päivässä, ei täällä niin lähellä ole muuta kuin Kotipitsa. Tuskin roskia vie tai postilaatikolla käy 6-8 kertaa päivässä.
Lasket naapurin ulkona-käynnit?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole havaintoja minullakaan, eikä voisi vähempää kiinnostaakaan.
Omituista kyräilyä tuo asenne. Ei pahalla.
Ei aavistustakaan, lähimpään naapuriin on matkaa 900 metriä.
Minun naapurini tilaa woltilla ruokaa joka ilta, viikonloppuisin kaksikin kertaa päivässä. Hänellä on oikeus tehdä niin. Toisten ihmisten ruokavalio ei kuulu minulle eikä kiinnosta minua. Mitä sinä ap yrität hakea tällä kysymykselläsi? Pitäisikö meidän nyt kollektiivisesti paheksua naapuriasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaahan tuon väkisinkin, kun pizzakuski hurauttaa rapun eteen ja ovet käy talossa.
Ja mikä tässä on laitonta tai moraalitonta? Tai yleensäkään keskustelemisen arvoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaahan tuon väkisinkin, kun pizzakuski hurauttaa rapun eteen ja ovet käy talossa.
Ja mikä tässä on laitonta tai moraalitonta? Tai yleensäkään keskustelemisen arvoista?
No ensinnäkin tuollaista tuontiruokaa tai mäkkäriä ei kannattaisi syödä niin usein. Pitäisi panostaa kasviksiin ja ei-prosessoituun ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt miten alakerran naapuri ei koskaan jaksa käydä kaupassa tai kokata mitään kun monta kertaa viikossa soi naapurin ovikello Wolt lähetin tuotua ruokaa. Ehkä perus elämäntaidot kuten ruoanlaitto jäänyt opettelematta.
Jaa, että tämä tulee sitten ensimmäisenä mieleen? Itse joudun turvautumaan verkosta tilaamiseen siksi, että olen aivan liian kipeä ja väsynyt käymään kaupassa. Ei hyvä, mutta ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sinulta ei ole jäänyt perustusinakyyläkyvyt opettelematta, elämäntaidoksi sitä ei silti laske kuin ameeba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin tuollaista tuontiruokaa tai mäkkäriä ei kannattaisi syödä niin usein. Pitäisi panostaa kasviksiin ja ei-prosessoituun ruokaan.
Pitäisi myös käydä kirkossa sunnuntaisin, antaa almuja köyhille ja mennä neitsyenä naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikkunat toiselle puolelle taloa, niin ei sinne näe eikä ulko-ovi kuulu vaikka asutaankin kerroksessa 2 (alin asuinkerros). Enkä kyllä aikani edes käyttäisi oven vastaamiseen vaikka sinne näkisin.
Itselläni on ikkuna niin että sopivasti katsomalla näkee myös rapun ovelle. Tästä syystä helppo havainnoida.
Miksi et laita lähettävää kameraa. Voisit löhötä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että noista saa nykyään myös ihan tavallisia kauppatarvikkeita. En minä ainakaan pitsaa ym. Foodorolta ja Woltilta eli "pizzakuskeilta" tilaa. Toki joku voi tehdä niinkin, mutta halusin vain huomauttaa, ettei se suinkaan ole mikään automaatio ja ainoa vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin hänen asiansa ja hänen elämänsä. Hanki sinä oma elämä. Kuka kehtaa tuolla tavalla kyylätä naapuriaan ja vieläpä tulla jauhamaan siitä keskustelupalstalle? Toivottavasti naapurisi tekee vastaavan aloituksen sinun omituisuudestasi.
Miksi itse tilaat? Paha padan kattilaa paheksua. Sama olisi: poltamme askin röökiä päivässä, naapurit 2, yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikkunat toiselle puolelle taloa, niin ei sinne näe eikä ulko-ovi kuulu vaikka asutaankin kerroksessa 2 (alin asuinkerros). Enkä kyllä aikani edes käyttäisi oven vastaamiseen vaikka sinne näkisin.
Itselläni on ikkuna niin että sopivasti katsomalla näkee myös rapun ovelle. Tästä syystä helppo havainnoida.
Säntäätkö sä siis aina ikkunaan kurkkimaan, kun kuulet auton käyvän? Jännittävää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että noista saa nykyään myös ihan tavallisia kauppatarvikkeita. En minä ainakaan pitsaa ym. Foodorolta ja Woltilta eli "pizzakuskeilta" tilaa. Toki joku voi tehdä niinkin, mutta halusin vain huomauttaa, ettei se suinkaan ole mikään automaatio ja ainoa vaihtoehto.
Pienempien paikkakuntien ilmiö. Siellä ei kotiinkuljetuksella ole muuta saatavilla kuin pitsaa ja kebabia ja he luulevat kaiken "wolttaamisen" yms. tarkoittavan roskaruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienempien paikkakuntien ilmiö. Siellä ei kotiinkuljetuksella ole muuta saatavilla kuin pitsaa ja kebabia ja he luulevat kaiken "wolttaamisen" yms. tarkoittavan roskaruokaa.
Niinpä.
En tiedä,lähin naapuri asuu 500 m päässä.