Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huijaako Huutokauppa-Aki teidän mielestä ihmisiä?

Vierailija
26.01.2023 |

Monesti kun tätä kattoo, niin ihmisillä on oikeesti tavaraa tarjolla jonkun 500e edestä ja sit Aki sanoo, et 150e ja kättä päälle ja nää tyypit näyttää, et ne pelkäis kameroita ja negatiivista julkisuutta ja suostuvat. Sit huutokaupoissa tehdään tonnin edestä kauppoja.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas ymmärrä niitä, jotka ostavat niitä kuparipannuja aivan järjettömän kovalla hinnalla.

Vierailija
22/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteista lähetetään kuvat ensin Akille ja Helille. Sovitaan summa millä kauppa tehdään. Sitten vasta mersu starttaa kuvausryhmän kanssa. Ja sitten telkkaria varten esitetään miten väännetään kauppaa vaikka lopullinen hinta on jo tiedossa.

Jus joo! Juuri todisti, ettet tiedä mitään kyseisen ohjelman teosta.

Itse olen myynyt tavaraa keisarille, se kauppa tehdään ja hinnastakin sovitaan todellakin kuvausryhmän paikalla ollessa. Ennen tätä kuvausryhmä on ottanut myyjän erilleen keisarista ja kyselee tavoitehinnasta yms. Samoin keisari kertoo kameraryhmälle ennen kaupantekoa samat asiat.

Sama homma oon kans myynyt näille tavaraa ja hinta sovittiin etukäteen. Sitten leikittiin kaupankäyntiä kameroiden edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissu ja pimppu

Vierailija
24/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei enää halua ottaa prosenttimyyntiin koska asiakas sai sillä tavalla aina paremman summan itselleen. Lisäksi se huutokaupan vieraiden ja akin vitsien toisilleen kertominen on hieman vaivaannuttavaa.

Vierailija
25/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsi taas tavaraa pöydälle ja kappas, siellä olikin Kupittaan savea keskellä vähemmän arvokasta tavaraa.

Sitten tinkii hinnan alas, ei millään pysty enempää maksamaan, kun pitäähän hänenkin elää.

Ihan sama maksaako roinakasa 100 vai 120 euroa, kunhan vaan saa sen yhden aarteen, Kupittaan savea, ja myyjä luulee päässeensä turhasta roinasta eroon ja tehneensä hyvät kaupat.

Heli pidättää hengitystään, saadaanhan me toi aarre, saadaanhan.

Näitä aarteita ei koskaan myydä huutokaupassa. Johonkin ne häviää ennen huutokauppaa. Ehkä Helin hyllyyn tai myydään suoraan jonnekin mistä saa hyvät rahat.

Vierailija
26/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en taas ymmärrä niitä, jotka ostavat niitä kuparipannuja aivan järjettömän kovalla hinnalla.

Ja vielä sellaisia, jotka on sotkettu tussilla. Ihmiset ovat i d ioot teja. Haluavat tulla huijatuksi.

Vierailija
27/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko uusi kausi milloin

Vierailija
28/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta vielä daijumpia on ihmiset, jotka maksavat kuparipannusta 200 euroa.

Vierailija
29/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa. tyypillistä suomalaisuutta taas. jos joku tienaa euron niin "yhyyy huijari yhyy".

ajattelet varmaan kaupassakin että kauppias huijaa kun on itse saanut maitotölkin 20 sentillä ja pyytää nyt euroa. Niin se yhteiskunta vain pyörii. ihan normaalia.

Vierailija
30/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei huijaa. Hänhän ottaa riskin että saako tuotteesta mitään. Muutenkin siitä täytyy saada vähintään se puolet voittoa, että liiketoiminta on kannattava.

Ei tuo touhu kauaa pyöri, jos ostaa 50€:lla ja myy 55€:llä.

Vierailija
31/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

So Last season. Tulen vihaiseksi, en pysty katsomaan.

Vierailija
32/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Design by Markku on kyllä mun mielestä tosi ovela ja hauska keksintö :D haukkukaa juntiksi jos haluatte.

Vierailija
33/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteista lähetetään kuvat ensin Akille ja Helille. Sovitaan summa millä kauppa tehdään. Sitten vasta mersu starttaa kuvausryhmän kanssa. Ja sitten telkkaria varten esitetään miten väännetään kauppaa vaikka lopullinen hinta on jo tiedossa.

Jus joo! Juuri todisti, ettet tiedä mitään kyseisen ohjelman teosta.

Itse olen myynyt tavaraa keisarille, se kauppa tehdään ja hinnastakin sovitaan todellakin kuvausryhmän paikalla ollessa. Ennen tätä kuvausryhmä on ottanut myyjän erilleen keisarista ja kyselee tavoitehinnasta yms. Samoin keisari kertoo kameraryhmälle ennen kaupantekoa samat asiat.

Sama homma oon kans myynyt näille tavaraa ja hinta sovittiin etukäteen. Sitten leikittiin kaupankäyntiä kameroiden edessä.

Älä viitsi valehdella, jäit jo aiemmin valheesta kiinni!

Joku linkkasi aiemmin asiasta videon liitän sen tähän:

Vierailija
34/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ihmiset ei osaa pitää omia puoliaan. Kun tarpeeksi hiillostaa niin tuo on lopputulos. Jossain Jenkeissä ja Etelä-Euroopassa homma on ihan eri. Toki Etelä-Euroopassa on helppo tinkiä, koska tietävät itsekin, että myytävä tuote on p*skakrääsä.

Vierailija
35/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparipannujen ostajien lisäksi myötähäpeää herättää nämä b- (tai ö-)luokan julkimot, jotka ovat kaivelleet kaappiensa takustat, että pääsisivät viideksi minuutiksi telkkariin. Tavarasta näkee että ei ole oikeasti edes ollut mitään huutokaupassa myytäväksi sopivaa, mutta kun se naamalärvi on pakko saada televisioon, niin on keräilty kaikki naapurin kumminkaimankin vanhat vermeet keisarille tarjottavaksi. 🤦

Vierailija
36/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän Aki mahtaisi perheensä elättää, jos se maksaisi pyydetyt hinnat? Kustannuksia nimittäin tulee kun ympäri maakuntia suhaa tavaraa noutamassa.

Miksi et itse etsisi tyyppiä/tyyppejä, jotka maksaa tuotteista tuotteiden oikean hinnan? Tuote myyntiin eBayhin, niin kyllä joku sen jossain vaiheessa huutaa.

Muumimuki myyntiin eBayhin, niin joku japanilainen maksaa siitä 1000 euroa.

Vierailija
37/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräsi taas tavaraa pöydälle ja kappas, siellä olikin Kupittaan savea keskellä vähemmän arvokasta tavaraa.

Sitten tinkii hinnan alas, ei millään pysty enempää maksamaan, kun pitäähän hänenkin elää.

Ihan sama maksaako roinakasa 100 vai 120 euroa, kunhan vaan saa sen yhden aarteen, Kupittaan savea, ja myyjä luulee päässeensä turhasta roinasta eroon ja tehneensä hyvät kaupat.

Heli pidättää hengitystään, saadaanhan me toi aarre, saadaanhan.

Näitä aarteita ei koskaan myydä huutokaupassa. Johonkin ne häviää ennen huutokauppaa. Ehkä Helin hyllyyn tai myydään suoraan jonnekin mistä saa hyvät rahat.

Ohjelmassa ei näytetä kaikkia kauppoja, jos sinulla on Ruutu+ voit katsoa sieltä nekin kaupat jotka eivät näy huutokauppakeisari ohjelmassa.

Vierailija
38/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttipäiden oma ohjelma ja juntit vielä luulee että ohjelma ei olisi etukäteen käsikirjoitettu muka vitseineen.

Vierailija
39/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin pitää saada voittoa, jotta elättää perheensä. Aivan normaalia.

Vierailija
40/92 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisillä bensan hinnoilla ei ole kovin halpaa hakea noita tuotteita. Pitäähän Akin niistä reilusti saada voittoa. Vain tyhmä ei tätä ymmärrä.