Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oikeasti tapahtuu miesten kalastusreissuilla?

Vierailija
26.01.2023 |

Kalastaako miehenne? Ovatko kalastusreissut yhtä ryypyputkea ja naisten haukkumista / vertaamista? Pohdin uskallanko päästää uuden miehen kalaan.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kerran virveli varaston oven eteen. Silloisen vaimoni kanssa kävin seuraavanlaisen keskustelun:

V: Tuliko hyvin kalaa?

M: Ei oikein, alimittaisia vaan.

V: Ai niin, nostin sen virvelin varaston puolelle, ettei kukaan varasta.

Tottakai hän tiesi, että ryyppyreissu se oli.

Vierailija
42/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytät sanaa mies, olettaisin, että kyseessä on täysi-ikäinen ihminen.

Täysi-ikäinen ihminen ei tarvitse muuta lupaa kalastusreissulle kuin kalastusluvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastusreissut on vaan pelkkä kalavale.

Vierailija
44/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä oli kova kalastaja ja mettämies aikanaan. Vilpittömästi uskon että n. Puolet näistä ns. Poikien virkistysreissuista oli oikeasti alibeja pettämiselle, sen verran mulla on sisaruspuolia siunaantunut isän ja äidin avioliiton aikana että en usko että kaikki on työajalla tehtyjä. Varmaan kunnon meininki kun joskus päästään perunkirjoja selvittelemään.

Ihan jo isäni reaktio siihen, jos oma exäni oli menossa viettämään poikain mökkiviikonloppua oli se että isillä ei käynyt edes mielessä että kyseessä voisi mitenkään olla mikään oikea poikien reissu kertoi minusta isästäni enemmän kuin exästäni.

Vierailija
45/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesporukoissa ei yleensä kotiasioista jutella. 

Vierailija
46/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aika paljon näistä kalastusreissuista. Siellä ryypätään kyllä joka ilta. Kalastetaan toki myös joka päivä jos vaan säät sallii.

Sieltä tullaan aika väsyneinä, että paljoa siellä ei nukuta tai levätä. Ja riippuu tietysti vähän porukasta, mutta kyllä siellä saattaa olla ainakin yksi tai kaksi misukkaa, yleensä maksullisia.

Yökyttävää kyllä, varsinkin kun suurin osa miehistä on perheellisiä.

Vierailija
47/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei tunnu tajuavan sitä, että miehet haluavat joskus jutella ja olla rauhassa keskenään - ilman naisia. Se on vapauttavaa ja rauhoittavaa. Ei siihen liity mitään seksuaalista eikä homoilua.

Juurikin. Minunkin mies saa mennä ja tehdä mitä haluaa. Sitä nimitetään asumuseroksi.

Vierailija
48/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isketään ja pannaan muita naisia. Päästätkö miehes? Ihan oikeestiko joku kieltää puolisoaan menemästä kaveriensa kanssa reissuun? Ei oo todellista, mikä pirttihirmu olet.

Vierailija
49/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein huono sää, niin jäädään saunomaan ja juomaan , poikien kesken. Akoista ei puhuta, ehkä pari sanaa, jos tarve.

Mitä naisista puhutaan parilla sanalla?

Saatanan harakka mm...

Vierailija
50/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei tunnu tajuavan sitä, että miehet haluavat joskus jutella ja olla rauhassa keskenään - ilman naisia. Se on vapauttavaa ja rauhoittavaa. Ei siihen liity mitään seksuaalista eikä homoilua.

Juurikin. Minunkin mies saa mennä ja tehdä mitä haluaa. Sitä nimitetään asumuseroksi.

JA esität aikuista ihmistä somessa?

Vierailija
51/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brokeback Mountainla antaa aika todenmukaisen kuvan ns. kalastusreissuista.

On kalastusreissuja ja sitten on "kalastusreissuja". Minulla oli onni omistaa läheinen ystävä jonka kanssa oli näitä Brokeback Mountain -reissuja, kuitenkin sillä erotuksella että oikeasti pidimme myös kalastamisesta ja vaimokkeet sai saalista pöytään. Nyt kaveri on pois kuvioista ja ikävä on kova. M41

Vierailija
52/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuudutaan alasti ja polskutellaan fisujen kanssa. Välillä asetellaan turska pakaroiden väliin ja naurahdetaan iloisesti.

Vierailija
53/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kulli pari kertaa vuodessa pitää perseeseen saada, prkl. Joskus saa jonkin kalankin.

Vierailija
54/54 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että aika happamasti olen itse suhtautunut sen jälkeen kun mies käytti kalastusta alibina pettämiselle. Tosin valehteli myös tapaavansa lapsia ja kaikkia muita mukavia ja nykyään sit syyllistää siitä että en luota. Mikä aarre tämä mun puolisoni onkaan! joskus mä lataan viedä tinderit ja haen sieluni tyhjyhden täydeltä vierasta kullia ja valehtelen olevani maalaamassa, tarjan kanssa kahvilla, tapaamassa lastani ja kaikkia muita sellaisia asioita että katotaan sitten kellä on vainoharhainen olo. Kosto tarjoillaan parhaiten yhtä kylmänä kun meikäläisen sydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme