Mitä oikeasti tapahtuu miesten kalastusreissuilla?
Kalastaako miehenne? Ovatko kalastusreissut yhtä ryypyputkea ja naisten haukkumista / vertaamista? Pohdin uskallanko päästää uuden miehen kalaan.
Kommentit (54)
Pilkkipallilla istuva viiskymppinen mies on erityisessä vaarassa joutua hyvännäköisten naisten iskuyrityksen kohteeksi.
Korkeintaan siellä haukutaan naisia jotka eivät päästä miehiään kalaan
Itse olen pohtinut uskallanko päästä tyttökaveriani vauva palstalle jos täällä vain haukutaan ja verrataan miehiä
Aika usein huono sää, niin jäädään saunomaan ja juomaan , poikien kesken. Akoista ei puhuta, ehkä pari sanaa, jos tarve.
Vierailija kirjoitti:
Telakoidutaan ja ankkuroidaan kaverin perään.
Tuo ei ole mitä "telakointi" tarkoittaa. Telakointi on sellainen missä pienempi penis tungetaan suuremman peniksen sisään.
Kuunnellut työkavereiden juttuja kalareissuista aika paljon; kalareissut tuntuvat olevan aika fifty-fifty kalastamista ja ryyppämistä. Minä päästäisin miehen (olettaen että sinäkin pääset halutessasi naisten kylpylälomille tms)
Aloittaja ei tunnu tajuavan sitä, että miehet haluavat joskus jutella ja olla rauhassa keskenään - ilman naisia. Se on vapauttavaa ja rauhoittavaa. Ei siihen liity mitään seksuaalista eikä homoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telakoidutaan ja ankkuroidaan kaverin perään.
Tuo ei ole mitä "telakointi" tarkoittaa. Telakointi on sellainen missä pienempi penis tungetaan suuremman peniksen sisään.
Valitan, kirjoitusasuni oli epäselvä. Tarkoitukseni oli ilmaista se näin:
Telakoidutaan ja telakoinnin jälkeen ankkuroidaan kaverin perään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tatjana pitää jöötä.
Niin vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei tunnu tajuavan sitä, että miehet haluavat joskus jutella ja olla rauhassa keskenään - ilman naisia. Se on vapauttavaa ja rauhoittavaa. Ei siihen liity mitään seksuaalista eikä homoilua.
Sinä et ymmärrä yhtään tarkoitusperiäni. Exä "harrasti" metsästystä mutta se ei ollut muuta kuin ryyppäämistä. Kalastajaa minulla ei ole ennen ollut, joten siksi kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnellut työkavereiden juttuja kalareissuista aika paljon; kalareissut tuntuvat olevan aika fifty-fifty kalastamista ja ryyppämistä. Minä päästäisin miehen (olettaen että sinäkin pääset halutessasi naisten kylpylälomille tms)
En käy naisten lomilla ja inhoan kylpylöitä.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein huono sää, niin jäädään saunomaan ja juomaan , poikien kesken. Akoista ei puhuta, ehkä pari sanaa, jos tarve.
Mitä naisista puhutaan parilla sanalla?
Vierailija kirjoitti:
Pilkkipallilla istuva viiskymppinen mies on erityisessä vaarassa joutua hyvännäköisten naisten iskuyrityksen kohteeksi.
Suurin vaara on että mies loukkaa itsensä ja hukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinun miehesi itse päättää meneekö kalaan vai onko menemättä :D
Kyseli minulta lupaa että saako mennä poikien kanssa kalareissulle.
Kalastusreissuilla unohdetaan hetkeksi ministeriaition maksoittuneeseen kuukautisvereen tahriintuneet penkit ja ajatellaan valoisempaa tulevaisuutta ilman naisministereitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyisin perheen äiti, mutta nuorina tungettiin itsemme tuollaisiin tapahtumiin. Oltiin siis tosi nuoria, alta 20 v. Eräs kaverini rikkoi parisuhteen.
Kesällä kalastetaan ja ryypätään ja talvella vähän vähemmän kalastetaan.
Käydään vieraissa naisissa. Etkö tiennyt, että on erikseen seuralaispalvelu näitä "kalaretkiä" varten. Meno on rietasta kuin raumanmerellä. Tytöt tuovat tarvittaessa mukanaan pari ahventa näytettäväksi kotona saaliina. Suihkuttavat myös lopuksi kalanhajuista suihketta asiakkaitten päälle ja pyydettäessä tekevät peukaloon uistinkoukun reiän. Kaikki käy tarvittaessa sähäkkään kuin särjen kutu, joten lyhyt "jigikeikkakin" onnistuu. Kirjaimellisesti täyden palvelun yritystoimintaa!
Ryypätään ja ollaan miehiä. Jutut ei naiskorvalle soveliasta. Sitten palataan kotiin ja ollaan taas kunnollinen perheenisä seuraavaan reissuun asti.
Ei siellä mitään petetä, ihan höyryjen päästelyä (ja metaanin).
Taitaa kokemus puhua, tui tui!