Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten unohtaa ihastus? Ei tässä ole mitään järkeä.

Vierailija
26.01.2023 |

Olen kiinnostunut yhdestä miehestä, jota näen lyhyesti viikoittain, mutta en koskaan kahdestaan enkä pidempiä aikoja. En osaa selittää mikä hänessä oikein on, mutta hänellä on hyvä huumorintaju ja jotenkin tykkään hänen rauhallisesta olemuksestaan. Olen itse aika sosiaalinen ja halutessani voin jutella kaikille, mutta hänelle en uskalla puhua kerta kaikkiaan mitään. Menen ihan lukkoon ja punastelen. Hän on vähän hiljaisempi ja ujompi eikä myöskään puhu minulle oikeastaan mitään ja olen huomannut, että häntä jännittää puhua minulle. Ollaan kyllä joskus juteltu, mutta nykyään nähdään niin lyhyesti ettei siinä muiden edessä varsinkaan tule juteltua mitään, etten rupea änkyttämään ja ettei muut huomaa että muutun oudoksi. Tämä on ihan naurettavaa, hän varmaan luulee että en tykkää hänestä, vaikka tilanne on ihan päinvastainen. Tunnen itseni ala-asteikäiseksi kakaraksi vaikka olen ihan aikuinen nainen. Tämä mies on minua vanhempi ja varmaan ajattelisi että olen ihan kuin joku typerä teini, jos tietäisi nämä ajatukset.

No, joka tapauksessa tiedän että en tule koskaan uskaltamaan tekemään asian eteen yhtään mitään, joten nyt vinkkejä kaivataan. Miten voin unohtaa hänet?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat nainen itseäsi niskasta kiinni ja teet aloitteen. muulla tavalla asiaa ei voi ratkaista!

Vierailija
2/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä jompi kumpi varattu, vai miksi pitäisi unohtaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee aloite. Laita viesti ja kysy kahville. Näin hän saa aikaa miettiä ja vastaa myöntyvästi tai sitten vetoaa vaikka kiireisiin, jolloin se on kohtelias torjunta ja voit perääntyä.

Vierailija
4/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla varattuja. Tiedän vaan, että mulla ei koskaan olisi pokkaa tehdä mitään aloitetta. Olen maailman huonoin sellaisissa ja se varmaan osaltaan selittääkin sitä miksi olen ollut koko aikuisikäni sinkkuna. Ap

Vierailija
5/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehä niin, että aina kun saat itses kiinni ajattelemasta häntä, niin vaihda ajattelun aihetta

Vierailija
6/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla varattuja. Tiedän vaan, että mulla ei koskaan olisi pokkaa tehdä mitään aloitetta. Olen maailman huonoin sellaisissa ja se varmaan osaltaan selittääkin sitä miksi olen ollut koko aikuisikäni sinkkuna. Ap

Voi Jeeeeesus.

Käy siihen äijään kiinni. Siis varovaisesti.

Tee se huomenna.

Vierailija
7/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

otat nainen itseäsi niskasta kiinni ja teet aloitteen. muulla tavalla asiaa ei voi ratkaista!

Voidaan tulkita seksuaaliksi ahdisteluksi.

Vierailija
8/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä yhteyttä. Niin helppoa viestillä, jos nokatusten ei uskalla. Yksi viesti ja sillä selviää.

Vierailija
9/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itseään saa ottaa niskasta kiinni, sitä ei tulkita töissäkään seksuaaliseksi ahdisteluksi (vielä).

Vierailija
10/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itseään saa ottaa niskasta kiinni, sitä ei tulkita töissäkään seksuaaliseksi ahdisteluksi (vielä).

Jos sukupuolet olisivat toisinpäin, se olisi metoo-tapaus. Eli tietenkään nainenkaan ei saa ahdistella miestä työpaikalla.

Vierailija
11/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma tästä? Usein tämän palstan mukaan naiset luulevat miehen olevan vapaa.

Vierailija
12/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee aloite. Laita viesti ja kysy kahville. Näin hän saa aikaa miettiä ja vastaa myöntyvästi tai sitten vetoaa vaikka kiireisiin, jolloin se on kohtelias torjunta ja voit perääntyä.

Mitä kohteliasta on valehtelemisessa? Jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta.

Vierailija
13/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellakin haluat unohtaa, lopeta käymästä tuossa paikassa, jossa miestä kerran viikossa näet. Itse olin kevään, kesän ja alkusyksyn korviani myöten ihastunut harrastuskaveriin, jota näin kerran viikossa. Tämä mies on itseäni nuorempi ja mahdollisesti varattu, en ole varma.

Halusin lopettaa itseni huijaamisen ihastuksen molemminpuolisuudesta. Marraskuussa lopetin käymästä tuossa harrastuksessa, keksin muuta tilanne. Kyllä se niin on, että poissa silmistä, poissa mielestä. Huomaan nimittäin ajattelevani miestä jo paljon harvemmin ja uskon pääseväni ihastuksestani yli.

Vierailija
14/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kohteliasta on valehtelemisessa? Jos ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta.

No minusta on kohteliasta. En ole mikään töks töks suoraan sanoja enkä halua että minulle sanotaan. Ymmärrän kyllä vihjaisut.

Vierailija
15/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma tästä? Usein tämän palstan mukaan naiset luulevat miehen olevan vapaa.

Olen kuullut yhteisiltä tutuilta ns. varmana tietona, että asia on näin. Tätä paikkaa jossa näemme ei voi välttää oikeastaan mitenkään. Ap

Vierailija
16/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on vanhempi mies ja sinä nuorempi nainen kuten tekstistä ymmärsin,voit olla varma että tunteet ovat molemmin puolisia.Se on biologiaa.Aihetta jännitykseen ei ole.Ei vanhat ukot välttämättä kehtaa lähestyä naisia nykymaailmassa,sinun on siinätapauksessa lyötävä itse pökköä pesään.Hän haaveilee sinusta salaa ja se on varmaa. Mikäli on heteromiehiä.

Vierailija
17/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kirjoitithan tännekin!! Minusta voisitte sopia hyvin toisillenne. Toisen vaan on tehtävä aloite. Olet tehnyt siitä vain norsun kokoisen kun ei ole kokemusta. Viesti olisi sopiva, kysy vaikka jotain neuvoa, tms. mikä on luontevaa. Tai jos nyt sitten ei mitenkään pysty, niin se olkoon sinun tiesi. Haluatko elää lopun elämäsi yksin? Tsemppiä.

Vierailija
18/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jännityksestä huolimatta hymyillä miehelle. Silloin hän huomaa kyllä, että pidät hänestä ja iloinen hymysi  saattaa rohkaista häntä tekemään aloitteen. 

Vierailija
19/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lähelle ja työnnä rintojasi hänen vartaloaan vasten

Vierailija
20/54 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lukea tällaisia. Tekisit nyt vaan aloitteen, mitä siinä menettää. No, okei, paljonkin mahdollisesti mutta elämä on.

Itselläkin jännä ihastus. Ihastuin työpaikan uuteen työntekijään, en ole jutellut edes koskaan hänen kanssaan, mutta hän katsoi minua kerran suoraan silmiin ja olin myyty. Silmät ovat naisen kaunein osa. Huomaan ajattelevani sitä katsetta koko ajan. Nolo jätkä oon! Mutta tykkään tästä ihastumisen tunteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän