Tulis nyt äkkiä maanantai...
Olen vissiin päästäni vialla. Vihaan viikonloppuja :S
Kommentit (31)
Mitä jos siivoaisit lasten kanssa yhdessä. ne intoa täynnä (vaikka ovatkin tylsiä :-) ).
Panette mukavan letkeetä musaa taustalle ja laulaen siivoilette. Ei siinä koko päivää mene. Asenteesta kiinni.
Ja tämä tylsä mies ei tietenkään siivoa?
paljon tekemistä, paljon aikaa. Mies ei juuri osallistu, lupaa kylläkin. Eli en edes nää unta että menisin lasten kanssa ulos ja mies siivoaisi silläaikaa. Lapset toisinaan innostuu auttamaankin (toisinaan liikaakin, sen kukkapurkin sisältöä ei tarttis siivota lattialle...), toisinaan taas töhöttävät ympäriinsä. Yleensä vähän molempia, kun ihan kaikkeen ja kokoajaksi ei ipanoilla kärsivällisyys riitä.
ap
nukkuu yleensä puolille päiville, ehkä pidempäänkin. Lukee, touhuaa jotain lasten kanssa, katselee telkkaa, opintojuttuja... sen semmoista.
ap
Luulen, että viikonloput ovat tylsiä sen takia :( Vai mitä olet itse mieltä?
Onko raskasta katsoa kun toinen ei osallistu esim. siivoamiseen? Suunnitteleeko miehesi koskaan viikonlopuiksi ohjelmaa?
Meillä aika samanlaista kun ap:llä. Ja kaikki ihmettelee miksen tykkää viikonlopuista!
Mutta ei ole erityisen hyvin palkattu, eikä mikään kutsumusammatti...
En sano, että mies on millekään este, mutta toisinaan hidaste... esim jonnekin lähtemisessä. Ottaahan se päähän käyttää viikonlopusta iso osa kotitöihin, kun toinen ei osallistu. Mutta eipä sille voi mitään. Minä sitten teen toisella tapaa huonoa, olen viikonloppuiltaisin, sen pariskunnan ihanan yhteisen ajan koittaessa, aika huonolla tuulella.
ap
*rutistaa littanaksi*
En olekaan ihan kummallinen :D
ap
Vierailija:
huominen menee siihen siivoamiseen... en halua jättää sitä sunnuntaille, inhoan kun työt jää roikkumaan. Mies ei varmasti ulos lähde (muutenkin vasta-hankainen lähtemään), turha edes pyytää, minä taas en kovin paljoa kärsi liikkua. alkoholia en lääkityksen takia saa nauttia, saunaa ei ole. (Mutta, on tortilla-ainekset valmiina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *kuolaa*)
ap