Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Kuinka usein nuolet pillua?

Vierailija
26.01.2023 |

Itsestäni se on oikeinkin mukavaa, rentouttaa naista ja lisäksi saa hänet jo valmiiksi kuumaksi aktiin kun nuolee orgasmiin saakka. Miinuksena se jotta nykyisen kumppanin nuoleminen saa joskus kurkun karheaksi vaikka huolehtii hygieniastaan. Kai vai niin ärtsyt aineet. Siksi nuolen ehkä kerran kuussa.

Onko muilla havaittuja huonoja puolia?

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolisin jos olis mitä nuolla

Sama. Ex-vaimo ei antanut nuolla, edellinen naisystävä antoi vähän pitkin hampain, mutta nyt ei ole sitä uutta kumppania vielä löytynyt. Viime yönä nuolin unissani, mutta muuten on ollut tänä vuonna vähän hiljaisempaa nuolemisen suhteen. Uimarannalla makasin vatsallani ja katselin ihanien naisten bikinien verhoamia häpykumpuja ja haaveilin nuolemisesta. Selkähän siinä paloi....

M52

Vierailija
82/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun vaimo haluaa, ehket kerran kuussa-kahdessa. Yleensä kun ehdotan niin ei tarvitse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken nuolin vaimon.pimpsan pitkään ja perusteellisesti. "Kiitokseksi" mulkku sai oikein kunnollisen käsittelyn, jonka jälkeen vielä ratsastettiin hiki päässä. 

Vierailija
84/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla vaimo otti ensin suihin ja asettui sitten nuotavaksi. Nuolen häntä lähes joka kerta, paitsi uusinta panot kun on jo spermat sisällä  Nyt nuolin ja sormetin samalla ja hän pyysi panemaan kun halusi laueta kalu sisällään. Tällä kertaa ei tarvinnut kauan höylätä kun pillu kiristyi ja minulta tuli spermat samantien. Usein annan vaimon tempoilla siinä kullia vasten ja rauhoittua ennen kuin lasken mällit sisään, mutta nyt kävi näin.

Vierailija
85/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa välttää suu- tai nielusyövän kannattaa pysyä erossa. Myös vatsahuuhtelu voi kutsua kuten homomiehillä jotka nuolevat anuksia! Yritä siinä sitten vakuuttaa lääkäri etten ole homo vaan ihan naisen tavaraa on nuoltu. Joopa joo, kyllä näin varmasti juu, totetaa lääkäri epäuskoisesti nyökytellen....

Vierailija
86/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin nuolla, ehkä pyllynkin, jos mulla olisi vakituinen nuolija. Vaan kun ei ole, en halua nuolettaa pilluani kenellä tahansa, joten ilman on oltava.

Vierailija
87/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin nuolla, ehkä pyllynkin, jos mulla olisi vakituinen nuolija. Vaan kun ei ole, en halua nuolettaa pilluani kenellä tahansa, joten ilman on oltava.

Täällä olisi kehä kolmosen sisäpuolella yksi, joka voisi alkaa yhden naisen vakituiseksi nuolijaksi.

Vierailija
88/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi kehä kolmosen sisäpuolella yksi, joka voisi alkaa yhden naisen vakituiseksi nuolijaksi.

Kerropa, miksi voisit ruveta vakituiseksi pillunnuolijaksi? Mikä siinä viehättää? 

Vierailija
89/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa, miksi voisit ruveta vakituiseksi pillunnuolijaksi? Mikä siinä viehättää? 

Viehättää se, että vaikka poikuuden menetyksestä on jo 31 vuotta, niin pillua en ole saanut nuolla eläessäni edes yhtä monta kertaa kuin on tullut seksiä harrastettua. Haluaisin oppia siinä hyväksi ja löytää naisen, joka siitä todella nauttii ja haluaa lisää.

Vierailija
90/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehättää se, että vaikka poikuuden menetyksestä on jo 31 vuotta, niin pillua en ole saanut nuolla eläessäni edes yhtä monta kertaa kuin on tullut seksiä harrastettua. Haluaisin oppia siinä hyväksi ja löytää naisen, joka siitä todella nauttii ja haluaa lisää.

Taidat olla jo vähän läkkäämpi...

Vierailija
91/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavaa hommaa. Tuossakin pikkasen rytmittää, niin kyllä selät on notkollaan ollut joka mammalla. En oo mikään isomunanen, mut käsistäni hyvä ja tuo nuolenta päälle. On ollut vientiä. Ja sekin että naiset ensin saa huomioo ja sitten haluai olla vähän itsekäs. Kuitenkin tuossa tilanteessa se menee jo ihan itsestään.

Vierailija
92/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla jo vähän läkkäämpi...

Joo, viiskymppinen. Mutta se nuoleminen on vaan niin kiihottavaa ja intiimiä. Paljon intiimimpää kuin penetraatio.

Vierailija
93/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on tarjolla. Rouvan pillun nuolenta on ihan parasta ja seurata hänen ilmeitään ja tuntea kun lanne alkaa elämään nuolennan edetessä. 

Vierailija
94/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanot suuseksisuojuksesta?

Onnistuisiko sen kanssa?

Vierailija
95/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisiko sen kanssa?

Ei, kyllä siinä pitää maut ja tuoksut saada tuntea luomuna.

En myöskään mielellään pane kortsun kanssa koska se vie sen parhaan tunnon. Mutta edellyttää tietenkin, että kummallakin on tuore ja puhdas tulos sukupuolitautien osalta. Ja ehkäisy hoidettu esim kierukalla tai pillereillä.

Vierailija
96/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisiko sen kanssa?

En myöskään mielellään pane kortsun kanssa koska se vie sen parhaan tunnon. Mutta edellyttää tietenkin, että kummallakin on tuore ja puhdas tulos sukupuolitautien osalta. Ja ehkäisy hoidettu esim kierukalla tai pillereillä.

Eli itse mennä porskuttelet, naisten huolehtiessä ehkäisystä! Itsekästä sjsttelua

Vierailija
97/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuisiko sen kanssa?

Eli itse mennä porskuttelet, naisten huolehtiessä

Aina ovat naiseni huolehtineet ehkäisystä, eikä se heille ole ollut mikään ongelma. Eivät itsekään ole halunneet niitä "haisevia kortsuja". Voisin minä tietty käydä myös vasektomiassa, kun kolme lasta on jo. Etupäässä kuitenkin haen seuraa naisista, jotka eivät enää ole hedelmällisessä iässä. Edellinen oli 47v.

Vierailija
98/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran viikossa eli aina kun sheivaan vaimon pillusta sängen pois tarkastan kielellä työni tuloksen. Molemmat ollaan tykätty tuosta perinteestä jo vuodesta 2005 asti kun ensi kertaa sheivasin vaimoni ja sen jälkeen on ollut posliinia tarjolla.

Vierailija
99/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun meillä on seksiä. Voisin nuolla jotain vierastakin mikäli saisin luvan.

Vierailija
100/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvakseltaan. Vaimo pesee ulkoiset värkkinsä ja karvansa huonosti saippualla. Täällä keski-iässä pissa on jo aika tömäkän hajuista. Menee fiilis hommaan kun käry on kuin hellepäivänä festareiden kusirännillä.