Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Kuinka usein nuolet pillua?

Vierailija
26.01.2023 |

Itsestäni se on oikeinkin mukavaa, rentouttaa naista ja lisäksi saa hänet jo valmiiksi kuumaksi aktiin kun nuolee orgasmiin saakka. Miinuksena se jotta nykyisen kumppanin nuoleminen saa joskus kurkun karheaksi vaikka huolehtii hygieniastaan. Kai vai niin ärtsyt aineet. Siksi nuolen ehkä kerran kuussa.

Onko muilla havaittuja huonoja puolia?

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joka toinen kerta, eli noin kerran viikossa. MIksi meillä on noin vähän seksiä? Olen työmatkoilla 2/3 vuodesta. Onneksi vähenee ensi vuonna.

Vierailija
42/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka seksikerralla lämmittelyiksi. Nuolisin kyllä vaikka joka päivä ja ilman muuta toimintaa jos vaimo pyytäisi, mutta hänelle se on tosiaan vaan pelkkä lämmittely eikä riitä seksiksi. Ei siis pyydä eikä halua.

M54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokaisella sekstailukerralla nuolen pimppiä. Nuolemattomuus on jonkinasteinen poikkeus.

Vierailija
44/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään nuolisin vaikka joka päivä, mutta vaimo haluaa sitä vain harvoin ja kieltäytyy usein, kun ehdotan. Ilmeisesti ei ole tykännyt aiempien kumppaneidenkaan kanssa.

Vierailija
45/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä kohta 20 vuotta. Tuona aikana mies ei ole koskenut pimpsaan edes sormillaan. Suuseksistä on turha edes haaveilla. 

Vierailija
46/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mahdollista, jokaisella seksikerralla ja usein muutenkin. En tarvitse itse mitään vastapalveluksia tai muuta seksiä, kunhan vain saan nuolla. Mulle on aina ollut omaa tyydytystä tärkeämpää se, että saan antaa sen naiselle, ja nimenomaan suulla. En tiedä milä siinä on, mutta olen aina tykännyt siitä yli kaiken muun seksiin liittyvän. Olen yrittänyt tulla mahdollisimman taitavaksi ja on ihanaa seurata mikä vaikuttaisi olevan parasta vastaanottajalle ja satsata sitten siihen. Nykyisellä tyttiksellä ei ainakaan tunnu olevan mitään tätä mun maniaani vastaan😆

Vierailija
47/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

49% vastanneista  miehistä nuolee ainakin kerran viikossa. Ei ihme, että seksiäkin on  siten ainakin kerran viikossa tai useammin. 

Vierailija
48/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun puoliso antaa nuolla. Aika vaihtelevasti siis. 

Ei muka pidä siitä, mutta laukeaa aina nopeasti ja isosti, kun antaa nuolla. 

Vierailija
49/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs naapurin vanhempi sinkkunainen, palkitsee pienestäkin auttelusta liian kanssa. Ei päästä lähtemään ilman kahvipakettia, piirakoita tai milloin mitäkin. Tunnen siksi olevani velassa jatkuvasti hänelle ja tekisi mieli hyvittää jotenkin. Asuu yksin, miestä ei ole. Onko liian "järeä" keino jos yksi kerta ehdotan  että voisin nuolla ja sormettaa hänelle nautinnokseen orkun tai pari kiitoksena?En kumminkaan haluaisi että puhelin pirisee sitten ihan joka aamu sen jälkeen.

M58

Vierailija
50/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun vaimon vakkari on käynyt, n.2-4krt viikossa T.m38

Vierailija
51/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluu kuvioon lähes joka kerta, kun seksiä meillä ilman häiriötekijöitä harrastetaan. On itselle sekä puolisolle oikein mieluista hommaa! Poikkeuksena on lähinnä silloin, kun lapsiperhearjessa sopivan tilaisuuden tullen turvaudutaan pikapanoihin. Silloin ei esileikkeihin juuri tuhlata aikaa, vaan mennään suoraan asiaan. Korvaan nämä puutteet sitten kyllä perusteellisella kielikylvyllä, kun siihen tilaisuus tulee :)

Vierailija
52/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä pomo tulee pari kertaa viikossa aamukahvia juomaan mun työhuoneeseen ja istuu pöydän reunalle, hame ja ilman pikkuhousuja on aina merkki et haluu pillun nuolentaa ja minähän teen työtä kuin työtä ilo mielin annan pillulle kielihoitoa. Sellaista se on et kaupungin hommissa pitää jotenkin saada aika kulumaan.

Vierailija
53/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö minä? No sitä en tunnusta !

Vierailija
54/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä kohta 20 vuotta. Tuona aikana mies ei ole koskenut pimpsaan edes sormillaan. Suuseksistä on turha edes haaveilla. 

Mitä ihmettä! En tajua miten ei?

Vierailija
55/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin, jos vaimo haluaisi. Aikoinaan lähes joka seksikerralla, eli useamman kerran viikossa. Nyt 20 vuotta ja 3 synnytystä myöhemmin vaimo ei enää halua saada suuseksiä. Itse hän kyllä edelleen tykkää antaa suuseksiä.

Vierailija
56/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde samassa yrityksessä olevaan naiseen. Hän ei ollut esimieheni  mutta ylempi toimihenkilö kuitenkin. Se että päädyttiin seksisuhteeseen on pitkä juttu. Hän halusin aina että nuolen ja sormetan häntä. Oltaisko korkeintaan 5 kertaa naitu. Hän oli vallan käyttäjä. Mutta hänellä oli fantasia josta  en todellakaan pitänyt. Hän sai muutaman kerran seksiä mieheltään ennen töihin lähtöä. Hän nuoletti pillunsa minulla. Se sun olet hetero ja sun suussa maistuu sperma, toisen miehen sperma. Vieläkin puistattaa koko homma. Hän ohjasi tukasta repien ja totesi, nuole mamin pillu puhtaaks.  YÖKS!!!!! Se myös mikä oli erikoista. Hän halusi nuollla pyllyäni ja aina kun hän runkkasi minua hän teki sen takaapäin.

Vierailija
57/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin vaikka joka päivä jos vain olisi sitä seksiä ylipäätään. Suhteen alkuvuosina näin olikin. Viimeksi olen tainnut saada vaimon nuolla vuonna 2022 ja silloinkin vain kerran

Vierailija
58/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään nuolisin vaikka joka päivä, mutta vaimo haluaa sitä vain harvoin ja kieltäytyy usein, kun ehdotan. Ilmeisesti ei ole tykännyt aiempien kumppaneidenkaan kanssa.

Sama täällä, paitsi että vaimolla ei ole ollut muita kumppaneita ennen minua. Olen aivan rikki kun en saa nuolla vaikka haluaisin. Saisipa jostain kivasta naìsesta suuseksikumppanin.

Vierailija
59/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni tulisin tämän ongelman poistamaan. Pitäisi vaihtaa kumppaneita sinun miehesi kanssa.

Vierailija
60/149 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä

en usko