Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Kuinka usein nuolet pillua?

Vierailija
26.01.2023 |

Itsestäni se on oikeinkin mukavaa, rentouttaa naista ja lisäksi saa hänet jo valmiiksi kuumaksi aktiin kun nuolee orgasmiin saakka. Miinuksena se jotta nykyisen kumppanin nuoleminen saa joskus kurkun karheaksi vaikka huolehtii hygieniastaan. Kai vai niin ärtsyt aineet. Siksi nuolen ehkä kerran kuussa.

Onko muilla havaittuja huonoja puolia?

Miehet: Kuinka usein nuolet pillua?

Vaihtoehdot

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvakseltaan. Vaimo pesee ulkoiset värkkinsä ja karvansa huonosti saippualla. Täällä keski-iässä pissa on jo aika tömäkän hajuista. Menee fiilis hommaan kun käry on kuin hellepäivänä festareiden kusirännillä.

Ei pillua pestä saippualla, vaan vedellä, jos pillu käryää, on jokin ongelma. 

Vierailija
102/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin enää vähintään kerran viikossa. Nuorempa monta kertaa viikossa. Vaikka minulla on ihtohimoisia elämäntapaharrastuksia, niin mitään en ole harrastanut eläissäni niin paljoa ja säännöllisesti kuin pillun nuolemista ja naimista. Kohta 50v täynnä ja yhä edelleen nautin, kun vaimo alkaa kääntyilemään rauhattomasti ja selkä nouseen orgasmissa kaarelle. Orgasmin jälkeen saaneeseen pilluun on aina vain yhtä taivaallista yhtyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvakseltaan. Vaimo pesee ulkoiset värkkinsä ja karvansa huonosti saippualla. Täällä keski-iässä pissa on jo aika tömäkän hajuista. Menee fiilis hommaan kun käry on kuin hellepäivänä festareiden kusirännillä.

Ei pillua pestä saippualla, vaan vedellä, jos pillu käryää, on jokin ongelma. 

LIMAKALVOJA ei pestä saippualla. Karvojen alue, nivuset, ulommat ja sisemmät häpyhuulet ovat IHOA.

Kuse kokeeksi karvaiseen lapaseen ja anna muhia. Huuhtaise vain vedellä. Haiseeko puhtaalta ja raikkaalta?

Vierailija
104/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin enää vähintään kerran viikossa. Nuorempa monta kertaa viikossa. Vaikka minulla on ihtohimoisia elämäntapaharrastuksia, niin mitään en ole harrastanut eläissäni niin paljoa ja säännöllisesti kuin pillun nuolemista ja naimista. Kohta 50v täynnä ja yhä edelleen nautin, kun vaimo alkaa kääntyilemään rauhattomasti ja selkä nouseen orgasmissa kaarelle. Orgasmin jälkeen saaneeseen pilluun on aina vain yhtä taivaallista yhtyä. 

Olet pillun nuolemisessa varmasti jo todellinen tekijä, mestari parhaimmasta päästä, wau! Sulla on se vaimo, muuten voisin tulla "asiakkaaksesi."

Vierailija
105/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pillun nuolemisessa varmasti jo todellinen tekijä, mestari parhaimmasta päästä, wau! Sulla on se vaimo, muuten voisin tulla "asiakkaaksesi."

Ainoa syy miksi toisinaan tehnyt mieli vierasta pillua. Haluaisin testata saisinko naisen kiimasta sekaisin ja orgasmeihin. Mutta jäänyt testaamatta koska itse naiset ei henkilöinä  ole kiinnostaneet. Vaimo täyttänyt henkiset ja fyysiset tarpeeni niin tehokkaasti ettei muille ole jäänyt  tilaa, eikä mielenkiintoa. 

Vierailija
106/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolisin jos olis mitä nuolla

Sama. Ex-vaimo ei antanut nuolla, edellinen naisystävä antoi vähän pitkin hampain, mutta nyt ei ole sitä uutta kumppania vielä löytynyt. Viime yönä nuolin unissani, mutta muuten on ollut tänä vuonna vähän hiljaisempaa nuolemisen suhteen. Uimarannalla makasin vatsallani ja katselin ihanien naisten bikinien verhoamia häpykumpuja ja haaveilin nuolemisesta. Selkähän siinä paloi....

M52

Hyvä tietää, että kaltaisiasi miehiä on vielä vapaallakin jalalla. Rakastan suuseksiä, molempiin suuntiin, mutta vain turvallisessa parisuhteessa. 

N43

Vierailija
107/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy miksi toisinaan tehnyt mieli vierasta pillua. Haluaisin testata saisinko naisen kiimasta sekaisin ja orgasmeihin. Mutta jäänyt testaamatta koska itse naiset ei henkilöinä  ole kiinnostaneet. Vaimo täyttänyt he

Hyvä, jatka samaan malliin!

Vierailija
108/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy miksi toisinaan tehnyt mieli vierasta pillua. Haluaisin testata saisinko naisen kiimasta sekaisin ja orgasmeihin. Mutta jäänyt testaamatta koska itse naiset ei henkilöinä  ole kiinnostaneet. Vaimo täyttänyt he

Katos katos, Pate päässyt taas näppikselle.

Kerroit aiemmin, että et ole mennyt vieraisiin, koska pelkäsit epäonnistuvasi vieraan naisen tyydyttämisessä.

Vierailija
109/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein intohimoisin harrastuksesi onkin vaimon dildon salalainus ja sen dippaaminen omaan perseeseesi.

Vierailija
110/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolisin jos olis mitä nuolla

Sama. Ex-vaimo ei antanut nuolla, edellinen naisystävä antoi vähän pitkin hampain, mutta nyt ei ole sitä uutta kumppania vielä löytynyt. Viime yönä nuolin unissani, mutta muuten on ollut tänä vuonna vähän hiljaisempaa nuolemisen suhteen. Uimarannalla makasin vatsallani ja katselin ihanien naisten bikinien verhoamia häpykumpuja ja haaveilin nuolemisesta. Selkähän siinä paloi....

M52

Hyvä tietää, että kaltaisiasi miehiä on vielä vapaallakin jalalla. Rakastan suuseksiä, molempiin suuntiin, mutta vain turvallisessa parisuhteessa. 

N43

Tykkään tosi paljon suuseksistä, etenkin kun minua nuollaan. Hyvä, jos en mene silloin ihan sekaisin, sekaisin halusta jne. Suuseksistä nautin vain pitkäaikaisen elämänkumppanini eli mieheni kanssa. N.40

Vierailija
111/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy miksi toisinaan tehnyt mieli vierasta pillua. Haluaisin testata saisinko naisen kiimasta sekaisin ja orgasmeihin. Mutta jäänyt testaamatta koska itse naiset ei henkil

Katos katos, Pate päässyt taas näppikselle.

Kerroit aiemmin, että et ole mennyt vieraisiin, koska pelkäsit epäonnistuvasi vieraan naisen tyydyttämisessä.

Ei se ole ollut todellinen syy, saan se, että itsevarmana pätevänä ja naisia arvostamana saisin naisen rakastumaan itseeni ja siitä riippakiven. Syystä, että omaan kaiken mitä naiset tarvitsee, halun tyydyttää, pätevä kokenut nuolemaan ja sormettamaan ja ison paksun kullin millä viimeistellä nautinto.  Olisin pilannut sillä parisuhteeni. Ihan tarpeeksi saanut karistaa naisia muutenkin vaikkei edes ole seksiä harrastettu. 

Vierailija
112/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa syy miksi toisinaan tehnyt mieli vierasta pillua. Haluaisin testata saisinko naisen kiimasta sekaisin ja orgasmeihin. Mu

Seli se ja vali vali. Et vaan uskaltanut ja keksit syylle omat perustelusi.

Vierailija
113/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon suuseksistä, etenkin kun minua nuollaan. Hyvä, jos en mene silloin ihan sekaisin, sekaisin halusta jne. Tuntuu että räjähdän! Myös nainen voi nuolla minua 😋

N59

Vierailija
114/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni nuolee minua aina kun seksiä on. Tykkään tosi paljon suuseksistä, etenkin kun minua nuollaan. Hyvä, jos en mene silloin ihan sekaisin, sekaisin halusta jne. Tuntuu että räjähdän! Myös nainen voi nuolla minua 😋

N59

Vierailija
115/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään tosi paljon suuseksistä, etenkin kun minua nuollaan. Hyvä, jos en mene silloin ihan sekaisin, sekaisin halusta jne. Tuntuu että räjähdän! Myös nainen voi nuolla minua 😋

N59

Tuleeko herkästi nuolemalla ?

Vierailija
116/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni nuolee minua aina kun seksiä on. Tykkään tosi paljon suuseksistä, etenkin kun minua nuollaan. Hyvä, jos en mene silloin ihan sekaisin, sekaisin halusta jne. Tuntuu että räjähdän! Myös nainen voi nuolla minua 😋

N59

Riittääkö kosteutta vai liukkarilla ?

Vierailija
117/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N59

Siis meinaatko oikeasti, että nuolemiseen voisi tarvita liukkaria avuksi?

Vierailija
118/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N59

Siis meinaatko oikeasti, että nuolemiseen voisi tarvita liukkaria avuksi?

Pillun maku parasta kiihoittumisesta kosteana  se makuliukkari toinen vaihtoehto. mutta kiva kuulla että kosteutta löytyy.

Vierailija
119/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi miehen kanssa, joka ei nuole joka seksikerta.

Vierailija
120/149 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo pillu, jos siitä jotain kurkun karheutta aiheutuu! En koskaan ole saanut pillun lutkuttamisesta mitään oireita! Olisko joku pilluflunssa?

Pitsa polttaa kurkun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi