Juoko muut rypsi öljyä paljaalteen lasista? Mie tykkään
Kommentit (16)
Älä älä paljaalla, voi tulla sanomista.
Risiiniöljyä otan joka aamu ja ilta parin desin verran.
Tuntuu että purkkivalkosipulin mukana tuli paljon öljyä suuhun, se riitti.
Kivasti pökäleet luistaa persereiästä kun vähän mahaansa öljyää.
Kannattais juoda ennemmin oikeaa oliiviöljyä, jos jotain terveysvaikutuksia haluat.
Piilotatko myös avaimen kukkaruukun taakke ennen kuin lähdet kotoota?
Jos yleensä käyttää vähän rasvaa, sekä ruuanlaitossa, leivonnasa, levitteissä, leikkeleissä ja kaikesa syömisessä, niin ei todellakasn haittaa, jos nauttii ja ottaa, vaikkapa 1-2-3, ruokalusikallista rypsiäljyä tai muuta öljyä vuorokaudessa.
Tosiasia on se, että ihmisen elimistö tarvitsee tietyn määrän rasvaa, toimiakseen kunnolla.
Siksi sillä rasvan laadulla ja määrällä on merkitystä.
Huvikssern ei kannata edes kasvis/siemen oöjyjä juosa.
Eikä tietenkään käyttää liikaa, voita, kermaa, ja muita noista valmistettuja elintarvikkeita.
Öljyhän on myös puhdasta rasvaa, joten sen kalorimäärä huitelee samoissa lukemissa eläinrasvojen kanssa.
Öljyn etu on se, ettei kalkeuta vuosikymmenten aikana verisuonia pahasti.
Mutta niinkus aina ja iankaikkiaan, jokainen voi ja saa valita täysin itse, mitä syö ja juo.
Ruokavalinnoissa kaikki valinnat tehdään, omalla vastuulla.
Minä öljyän vain pyhää mailaani. Öbaut tunnin homma päivittäin. Maila oikeasti kiiltelee.
Vegaanit tykkää juoda soijaöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä öljyän vain pyhää mailaani. Öbaut tunnin homma päivittäin. Maila oikeasti kiiltelee.
Taidat base-pallin pelaaja...?
Mie juon aina pitkinä työpävinä energiajuomaa, etenkin jos joudun tekemään kalsi vuoroa putkeen.
Mulla työpaikan taukotilan jääkaapissa, omalla nimellä varustetut energiajuomapullot, läpinäkyvässä muovipussissa
Kukaan ei ole koskaan, milloinkaan varastanut niitä.
Jos joku on ottanut, hän on ilmoittanut sen, ja ostanut pullon takaisin.
Roiskitko öljyä juodessasi, kun et voi pukeutua?
En rypsiöljyä, mutta kylmäpuristettua oliivi-tai avokadoöljyä joka aamu 2 rkl. Lääkärin määräyksestä. Ja tietysti ruuanlaitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat base-pallin pelaaja...?
Pallit kiiltämään!
Mie juon muumi limsaa ihan tahalteen.