Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjelp! Oviksen jälkeen ruskeaa vuotoa?????

17.11.2006 |

Oletan että ovis tapahtui toissa päivänä, ainakin kipujen perusteella, ja tais olla kp 17. Nyt siis kp 19, ja pikkuhousussa ruskeaa vuotoa, siis ihan niinkuin joskus menkkojen alussa tai lopussa. Mitä ihmettä tämä oikein on? Onko jollain muulla joskus ollut kierron puolivälissä ruskeaa menkkamaista vuotoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi useimmiten olla kiinnittymisvuotoa kohdusta eli mahdollista ois että olisit raskaana... Minullakin sitä oli ja nyt menkat viikon myöhässä ;o)

Vierailija
2/9 |
17.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ois hyvä tuuri, jos nyt ekasta kierrosta pillereiden jälkeen tärppäis... Esikoista kun tehtiin 10kk! No, nyt jännätään entistä enemmän pari viikkoa...

Oisko muilla kokemusta, tietoa tai muuta arvelua, mistä vuoto johtuis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että vuotoa tuli 2 päivää oletetusta ovulaatiosta? Se tuntuu hieman lyhyeltä ajalta kiinnittymistä ajatelleen. Yleensä sanotaan, että kiinnittyminen tapahtuu 5-10 päivää ovulaatiosta. Mutta sinullahan on voinut olla ovulaatio aiemmin ja ehkä se onkin kiinnittymisvuotoa. Jännittävää piinailua!

Vierailija
4/9 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin, eipä siitäkään voi olla ihan varma, kun en ole muuten ovista nyt seurannut, kuin vain niiden kipujen perusteella. Mistäänhän ei voi olla ihan varma, on nää sen verran monimutkaisia nämä raskautumisjutut. Mutta kiitos kuitenkin tsempistä:)

Vierailija
5/9 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla tulee siis ihan tosi tosi valkoista valkovuotoa aivan älyttömästi! Siis ihan lorona melkien valuttaa...

Mitähän se tämä nyt sitten on? Kp on jotain24/30-32 menossa joten ovis on kyllä jo ollut, ja bongasinkin sen reilu viikko sitten.

Vierailija
6/9 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee joskus ovulaation aikaan ruskeaa " välivuotoa" .

Kerro, jos plussaa!! Onnea!

Vierailija
7/9 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 31/(31-32 oletetun oviksen mukaan) menossa, mutta tässä jännäillään kuinka käy:)

Vierailija
8/9 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin minulla ei ole mitään välivuotoja ollut. Keskenmenon jälkeen, monta viikkoa jälkivuodon loppumisen jälkeen, tuli parina päivänä hieman veristä vuotoa, ja tästä meni 19 päivää ennen kuin menkat alkoivat. Nyt tässä kierrossa oli taas pientä vuotoa kp 20. Voisiko tuo vuoto olla merkki lähestyvästä ovulaatiosta?

Vierailija
9/9 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa miten kävi...

Eli, nyt kp 50 vaihtui kp 1:ksi. Eli minun kohdallani rusehtava vuoto oli vain jotain välivuotoa, eikä merkannut mitään erityistä. Mutta onneksi nyt vihdoin alkoi kunnon vuoto, eikä tarvitse enää testailla turhia...

Kiitos teille kommentoijille:)