Aiotko ostaa Runebergin torttuja?
Näytti olevan 6 euroa/2 kpl. Muutenkin kyllästyttää koko tortut. Ostan sitten laskiaispullia, koska ovat parempia.
Kommentit (79)
Taas sama aloitus. 3€/torttu ei ole paha hinta.
Vierailija kirjoitti:
Asun Englannissa, joten en pysty :( Laskiaispullia tekisi mieli kanssa.
Mikä estää leipomasta? Eiköhän sieltäkin ainekset kaupasta saa.
Vierailija kirjoitti:
Voit leipoa itse kumpiakin.
No kun se viina ei sovi leivonnaisiin.
En aio. Teen itse pellillisen halvemmalla kuin 2kpl paketti maksaa. Ja omatekoiset ovat parempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen hamstrannut varastoon noin 200 pakettia, sesonkituote kun on kyseessä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin toki, sinkkutaloudessa vaan tulee harvemmin leivottua, kun sitten tulee myös syötyä järkyttävä määrä herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin toki, sinkkutaloudessa vaan tulee harvemmin leivottua, kun sitten tulee myös syötyä järkyttävä määrä herkkuja.
Mikä estää leipomasta pienempää määrää?
Leivon itse ja sitten kun ko. päivä on oikeasti. En viikkoja etukäteen.
Ei ole minun makuuni. Mämmiä on pakastin täynnä, hyvää ja terveellistä ravintoa pullaan verrattuna. Mämmi maistuu läpi vuoden 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää leipomasta pienempää määrää?
Laiskuus. En oikein viitsi lähteä paria pullaa tekemään. Sama aika toki melkein menisi kuin useamman tekemiseen, mutta tuntuu jotenkin vähän liian suurelta vaivalta.
Vierailija kirjoitti:
En, koska ne kaupan tortut on ihan kammottavia sen karvasmantelin takia. Hyi että.
Teen itse nämäkin tortut, saa hyviä ja sopivan kokoisia.
On muuten todella vaikea löytää kaupasta runebergin torttuja joissa karvasmanteliöljyä vielä käytetään. Taitaa Fazer olla ainoa jossa on. Omasta mielestäni ne ilman karvasmanteliöljyä tehdyt tortut eivät ole runebergintorttuja laisinkaan, ei sitä mikään punssi korvaa. Se on aivan olennainen osa alkuperäistä reseptiä, ja oli kuinka myrkyllistä hyvänsä, niin määrä on sitä luokkaa ettei kuole vaikka söisi joka päivä.
En aio, koska en erityisemmin pidä niistä joten olisi vain turhia kaloreita
Eka krt aion kokeilla leipoa. Saa riittävästi sopivaa alkoholin makua, freesimmän hillon ja koostumus kohdilleen hyvällä pähkinärouheella.
Kaupan valmiissa on kaikissa jotain vikaa supernirsolle leivonnaisen syöjälle.
Missä ihmeessä noin kalliit tortut on? Lähikaupassa on torttuja 3,65 euroa, paketissa kaksi torttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, loska ne kaupan tortut on ihan kammottavia sen karvasmantelin takia. Hyi että.
Teen itse nämäkin tortut, saa hyviä ja sopivan kokoisia.
On muuten todella vaikea löytää kaupasta runebergin torttuja joissa karvasmanteliöljyä vielä käytetään. Taitaa Fazer olla ainoa jossa on. Omasta mielestäni ne ilman karvasmanteliöljyä tehdyt tortut eivät ole runebergintorttuja laisinkaan, ei sitä mikään punssi korvaa.
Se on aivan olennainen osa alkuperäistä reseptiä, ja oli kuinka myrkyllistä hyvänsä, niin määrä on sitä luokkaa ettei kuole vaikka söisi joka päivä.
Fazerin torttuja ostan jos ostan. Oikeaoppisuus kunniaan!
Vierailija kirjoitti:
Teen itse
Kuin myös! Ei tule kappaleelle paljoa hintaa ja ovat vielä hyviäkin kaupan vastaaviin verrattuna.