Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko ostaa Runebergin torttuja?

Vierailija
25.01.2023 |

Näytti olevan 6 euroa/2 kpl. Muutenkin kyllästyttää koko tortut. Ostan sitten laskiaispullia, koska ovat parempia.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkut on syöty. Nyt oksettaa jo ajatuskin. 

Vierailija
62/79 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä tykänny ruuneperkin tortuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/79 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin lähikaupoissani sekä laskiaispullat että runebergintortut maksavat 5,99 per kahden kappaleen rasia. Ovatko ne aina olleet noin kalliita?

Laskiaispullia olen jo ostanut tuolla hinnalla. Aion vielä ostaa runebergitkin, ellen intoudu leipomaan niitä itse.

Vierailija
64/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten todella vaikea löytää kaupasta runebergin torttuja joissa karvasmanteliöljyä vielä käytetään. Taitaa Fazer olla ainoa jossa on. Omasta mielestäni ne ilman karvasmanteliöljyä tehdyt tortut eivät ole runebergintorttuja laisinkaan, ei sitä mikään punssi korvaa. Se on aivan olennainen osa alkuperäistä reseptiä, ja oli kuinka myrkyllistä hyvänsä, niin määrä on sitä luokkaa ettei kuole vaikka söisi joka päivä.

Fazerit ovat ihania ja olen samaa mieltä: runebergintortuissa pitää maistua karvasmanteli. Ihan sama kuin olisi korvapuusteja ilman kanelia, yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
65/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, käyn dyykkaamassa ja hyvällä tsäkällä löytyy.

Vierailija
66/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä hinnoilla? Juu en.

Vierailija
67/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään, olivat punalaputettuja huomisella päivämäärällä. Meidän lähistöllä K-kaupassa näyttää olevan päivälläkin näitä punalaputettuja ja keltalaputettuja tuotteita. Olen alkanut ostamaan niitä. En hamstratakseni, vaan suoraan käyttöön.

68/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin 5-6 syönyt. Eihän ne maksa kuin pari euroa kappale. Ehkä kiintiö on täys tälle vuodelle.

Vierailija
69/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan pitenee Runebergin myyntisesonki, onneksi. Viime kesänä oli leipomon kahvilassa runebergeja. Lahdessa Sinuhen tortut parhaita

Vierailija
70/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. En ole koskaan pitänyt niistä niin paljon ja hinta on noussut liikaa. Kenties jos satun näkemään jossain Elosen torttuja punalaputettuina, niin sitten.

Minulla on vielä joulukuussa edulliseen hintaan ostamaani torttutaikinaa pakastimessa. Laitan torttuihin vadelmahilloa ja paiston jälkeen kokeilen, jos avaisin torttua ja pursotan väliin vähän kermavaahtoa. Aavistelen että sellainen "leivos" olisi vielä maukkaampi.

Vierailija
71/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä kahvilla konditoriassa, jossa Runebergin tortut tehdään paikan päällä. Mitään kaupassa muovirasioissa seisovia torttuja en ala ostelemaan. Yhden tai korkeintaan kaksi runebergin torttua yleensä syön "kauden" aikana. Ei määränsä enempää.

Vierailija
72/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töissä yhden

Ja ei enää

En tykkää Hyh

Vierailija
73/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuhkaa rahojani ylikalliisiin tuotteisiin kuten runebergin torttuihin tai laskiaispulliin. Ainakin k-marketissa järkyttävän kalliita ja samaan hintaan saa ison herkku pitkon.

Vierailija
74/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runebergin Rune eli Riimu (myös loitsu tai taika). Englanniksi Runes on Riimut. Taas Spelling tarkoittaa kirjoitustapaa tai kirjoitusasua, oikeinkirjoitusta. Mutta Spell on Loitsu, Taikasanat ja Taika. 

Vierailija
75/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen mantelille, joten en ole koskaan edes maistanut Runebergin torttua.

Vierailija
76/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runebergin Rune eli Riimu (myös loitsu tai taika). Englanniksi Runes on Riimut. Taas Spelling tarkoittaa kirjoitustapaa tai kirjoitusasua, oikeinkirjoitusta. Mutta Spell on Loitsu, Taikasanat ja Taika. 

Ok?????

Vierailija
77/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Yhden ja oikeana päivänä!

Arvokkuus ja ainutlaatuisen juhlapäivän luominen kunniaan!

En ymmärrä et näitä syödään minään muina päivinä! Nytkin kaupassa on myynnissä pääsiäismunia.

Vierailija
78/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tullut maistettua mutta en osta vaikka olisi 2kpl 0,6e

Vierailija
79/79 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Fredrika R:n kostea torttu on kotimaisista makeisista suosikkini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän