Aiotko ostaa Runebergin torttuja?
Näytti olevan 6 euroa/2 kpl. Muutenkin kyllästyttää koko tortut. Ostan sitten laskiaispullia, koska ovat parempia.
Kommentit (79)
Oon ostanut jo aikoja sitten, samoin laskiaispullia.
Oon ostanut jo.
Käytiin lauantaina Ikeassa ja juotiin sen kahviossa kahvit ja kahvikeiväksi ostettiin
Runebergin tortut.
Yllätyävän maukkaita olivat, mutta kahvi ei ollut niin hyvämakuista, että sitä vois kehua.
Varmasn ruotsalaista kahvia, heidän makuunsa paahdettua ja laatu halvimmasta päästä.
Niinkus Ikeassa tavaroissa yleensä.
En aio. Ei ole mun makuun ja hintakin on ihan järjetön.
Ostin viime vuonna gluteenittoman vaihtoehdon ja suolaselta maistui. Joku virhe tullut leipomossa.
Vierailija kirjoitti:
En ole suuremmin innostunut runebergintortuista, mutta laskiaispullat kermalla ja mansikkahillolla ovat kyllä hyviä. Vaikka hän oli hyvä runoilija, niin hänen vaimonsa keksimät tortut ovat usein turhan kuivia ja helposti murenevia.
Tänään söin sellaisen tortun, kun toiset oli ostaneet sellaiset koko perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole suuremmin innostunut runebergintortuista, mutta laskiaispullat kermalla ja mansikkahillolla ovat kyllä hyviä. Vaikka hän oli hyvä runoilija, niin hänen vaimonsa keksimät tortut ovat usein turhan kuivia ja helposti murenevia.
Ne on sitten mitä lie hillopullia
En, koska ne kaupan tortut on ihan kammottavia sen karvasmantelin takia. Hyi että.
Teen itse nämäkin tortut, saa hyviä ja sopivan kokoisia.
Ehkä jos niitä myydään punalaputettuna sitten kun sesonki on lopuillaan. En tuhlaa rahaa niihin koska eivät ole suurinta herkkua.
En. Kukaan perheestä ei tykkää niistä.
Olen hamstrannut varastoon noin 200 pakettia, sesonkituote kun on kyseessä.
olen yhden paketin ostanut. runebergin torttuja söisin jatkuvasti ja paljon jos vain ei tarvisi terveydestä huolehtia.
Tottakai ostan, ostan myös laskiaispullia, olen ostanutkin jo. Nam nam!
Ja ne rasiat on epäkäytännöllisiä. En osta!