Aiotko ostaa Runebergin torttuja?
Näytti olevan 6 euroa/2 kpl. Muutenkin kyllästyttää koko tortut. Ostan sitten laskiaispullia, koska ovat parempia.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä noin kalliit tortut on? Lähikaupassa on torttuja 3,65 euroa, paketissa kaksi torttua.
Missä ihmeessä on noin halpaa?!
Aion ostaa, eikä ole edes kalliita. Jokioisten Runebergintorttu 2x = 2,80 €.
Ne Salosen ROMMImaustetut on parhaita!
Käyttäjä2875 kirjoitti:
No kun se viina ei sovi leivonnaisiin.
viina? ei niissä mitään viinaa ole. lue resepti uudelleen.
Jaa-a. Vaikea löytää mieleisiä; joskus on joku ollut ihan hyväkin, mutta en tietenkään koskaan muista, että mikä. Itse tehdyt on parhaita, mutta ne johtavat turmioon, koska en luonnollisestikaan syö vain yhtä tai kahta... (tosin teen vain tavallisen muffinsin kokoisia, jolloin päällisen määrä on oikeassa suhteessa taikinaosaan).
Vierailija kirjoitti:
Ja ne rasiat on epäkäytännöllisiä. En osta!
Aukeavat kaupassa.
Mun lempparileivoksia! Mutta en kyllä tuollaista hintaa niistä maksaisi. Meillä päin maksaa 3,5-4,5 € 2 kpl. Ajattelin kuitenkin yrittää tehdä itse. Minulle kun yksi ei meinaa riittää.
Aion. Ostin jo laskiaispullat (sinkkuna syötävä 2 kpl) ja seuraavaksi ruuneperit joista pidän vielä enemmän.
En muista koska olisin viimeks syönyt, ei ole mun suosikeita. Syön muuten kyllä tosi paljon makeita herkkuja, nytkin just suklaata. Laskiaispullan tai pari saatan sit jossain vaiheessa käydä syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
No kun se viina ei sovi leivonnaisiin.
viina? ei niissä mitään viinaa ole. lue resepti uudelleen.
No sepä riippuu ihan siitä, minkä valmistajan torttuja syö. Eilen meni Putaan Pullan torttuja ja paketissa luki, että kostutettu aidolla rommilla.
Vierailija kirjoitti:
Teen itse
minä myös ja teen myös kieltämättä parhaimmat ...
Yliarvostettuja ja ylihintaisia. 200v vanha resepti ei toimi enää nykypäivänä.
Olen ostanut jo monta kertaa. Hintahaitari on kyllä järkyttävä, kalleimmat noin 6,5e. Nykyään saa olla tyytyväinen, jos löytää alle 4 euron.
Voihan sitä reseptiä muokata, jos ei jätä pois olennaisinta osaa eli karvasmanteliöljyä ( jota kylläkin nykyään saa ikävä kyllä vain esanssina).
Minun hyvä , mehevä ohjeeni on koulun kotitaloustunnilta 1980-luvun alusta. Vuosien varrella olen muuttanut vain pohjan, hillon ja kuorrutuksen suhdetta. Eli nykyään teen tortun pellille ja tarjoan mokkapalan kaltaisena neliönä.
Taisin ostaa heti joulun jälkeen, saattoi olla halvempi silloin. Jonkinlainen kiintiö tuli täyteen, koska siinä oli VOITA, tunkkainen. Pidän hillosta ja rinkulasta.
Pakotehinnoilla jää väliin. -Minä olen hyödyntanyt hintojen nostamista laihduttamalla. -Huomattakoon, että hinnat eivät nouse, vaan kuxipäät nostavat hinnat.
Eip, liian harvoin on ollut riittävän hyviä että haluaisi uudestaan pettyä. Koskee kaikkia kotimaisten leipomoiden tuotteita. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi huonojen leivonnaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut jo monta kertaa. Hintahaitari on kyllä järkyttävä, kalleimmat noin 6,5e. Nykyään saa olla tyytyväinen, jos löytää alle 4 euron.
Prismassa ainakin on jokioisten runebergeja, maksaa 2,80 rasia
En osta, koska en erityisemmin pidä niistä enkä myöskään halua tuhlata niihin rahaa.