Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kuormittaa, jos joku puhuu koko ajan. Teillä samaa?

Vierailija
25.01.2023 |

Miten joiltain riittääkin loputonta juttua?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas todiste ettå vammaiset kuuluvat laitoksiin, ei työelämään.

:D Kova on tollolla taas kiire suoltaa paskaansa vauvapalstalle kun ketään muutakaan ei kiinnosta, tosin omalla naamallas et uskaltaisi edes kaupan kassaa tervehtiä. Siksihän sinä täällä riehutkin.

Vierailija
22/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivakaa syvä kuoppa, menkää sinne ja pyytäkää ettå joku peittää. On hiljaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Istuin kerran kaverini kyydissä Pohjanmaalta Helsinkiin. Hän puhui taukoamatta. Eikä antanut suunvuoroa. Välillä kysyi jotain muttei antanut vastata. Ja taas mentiin. 

Vaivuin koomaan.

Vierailija
24/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet myös jotenkin muuten uupunut/ kuormittunut. Kannattaa kiinnittää huomiota siihen ja laittaa elämässä palikoita uuteen uskoon.

Minäkin ennen supersosiaalinen ja puhelias ihminen aloin välttelee kaikenlaista kanssakäymistä, koska olin muuten burnoutissa. Kun tuo tilanne on korjaantunut, niin korjaantui myös sosiaalinen elämä. Nykyään taas kaipaan ihmisten seuraan ja pidän puheliaista ja hauskoista ihmisistä . Kun ennen en jaksanut mitään.

Mulla tämä vaati kyllä sen, että koko elämä täytyi muuttaa ja 30 kilon painonpudotuksen muunmuassa.

Vierailija
25/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monologit harvemmin innostavat, mutta keskustelu kylläkin. Eli vuorovaikutteinen kommunikaatio.

Vierailija
26/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormittaa! Ja olen ihan sosiaalinen ihminen, mutta pari työkaveria puhuu taukoamatta. Se on piinaavaa, uuvuttavaa eikä se ole mitään vuorovaikutteista puhumista tai keskustelua jos muut ei saa suunvuoroa. Onneksi saan tehdä työni yleensä rauhassa. Kerran tehtiin kaksi päivää yhdessä töitä toisen räpätädin kanssa enkä minä saanut mitään järkevää aikaiseksi sinä aikana. Oli pakko tehdä hommat loppuun kun vihdoin sain olla rauhassa.

Vierailija
27/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormitun, jos olen paljon tekemisissä ihmisten kanssa (oli sitten kasvotusten tai netissä), se väsyttää minua ja joskus tarvitsen useamman päivän yksinoloa. Olen myös introvertti, joten en kauheasti voi tuolle mitään.

Vierailija
28/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äärimmäisen rasittavaa kuunnella toisen jatkuvaa puheenpälätystä..

Miten sitä puhetta riittääkin koko ajan.

Vierailija
29/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää introverttipuhe on ihan huuhaata. Todennäköisesti elämässä on muutenkin liikaa kaikkea ja sitten virheellisesti ajatellaan et ollaan introvertteja. Vaikka olisi lapsena ollut se rasavilli ilopilleri. Uupumus ja mahdollisesti masennus on eri asia, kuin introvertti.

Vierailija
30/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin rasauttelee varsinkin jos se puhe on sellaista paniikkipuhetta ettei vaan olisi hiljaista.

alapeukuttajat= paniikkipuhujia

Vierailija
31/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää introverttipuhe on ihan huuhaata. Todennäköisesti elämässä on muutenkin liikaa kaikkea ja sitten virheellisesti ajatellaan et ollaan introvertteja. Vaikka olisi lapsena ollut se rasavilli ilopilleri. Uupumus ja mahdollisesti masennus on eri asia, kuin introvertti.

Itse ole sillä tavalla ristiriitainen, että ihmisten seura kiinnostaa älyttömästi ja olisi paljon asioita mistä puhuakkin, mutta ongelmani on se, että olen äärimmäisen huono ilmaisemaan itseäni sekä myös olen huono puhuja. Minulla on jotenkin todella tylsistyttävä tapa puhua enkä itsekään jaksaisi kuunnella itseäni. 

Olen siis vähän kuin pakosta introvertti vaikka oikeasti sydämeltäni olen ekstrovertti

Vierailija
32/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämä on niin sosiaalista monella alalla, että moni ei kestä.

Vierailija
33/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi töissä voi tunkea korvatulpat korviin ja keskittyä ihan töihin eikä juoruaviin ja kikatteleviin naisiin.

Vierailija
34/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oleellista on se, onko pälpättäjällä tilannetajua ja kyky vastavuoroisuuteen. Tietyn asteinen älykkyys on mulle tärkeää. Rasitun siis jyräävästä, kuuntelutaidottomasta tyhjän puhujasta. En epäile, etteikö joku tällaisesta tykkäisikin, mutta minä en.

Vierailija
35/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Töissä nyt menee vielä, mutta sitten jos mies vielä kotona puhuu kuin papupata niin menee järki ja monesti pyydänkin, että oltaisko hetki hiljaa. Myös jatkuva musiikki ärsyttää.

Vierailija
36/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissähän näitä pulputtajia joutuu kuuntelemaan, muualla ei ole pakko. Ja kun monta vuotta jo kuunnellut yhtäkin niin melkein tietää mitä juttua seuraavaksi tulee. Muuten kiva tyyppi, mutta väsyttävää.

Välillä tekis tauolla mieli painaa kädet korville.

Vierailija
37/38 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Otan miehestäni lomaa välillä. Korvat lepää.

Vierailija
38/38 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli tuollainen koko ajan puhuja.

Kaiken tajunnanvirtansa antoi tulla ulos.

Jollakin reissulla ollessaan matkakumppani oli jo sanonut että voisitko olla hetken hiljaa- siitäkös hän loukkaantui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan