Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
Mutta oli ihan pakko tämäkin ketju avata ja kommentoida? :)
Ei tarvitse peittää, kunhan ei katso niihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä ällöttäviltä.
Näyttää myös. Eräs keski-ikäinen naikkonen kuvittelee olevansa kaunis, mutta hänellä on juuri tosi tummat silmänaluset. Lisäksi syvät kuopat / uurteet poskissa ja kuoppa leuassa ja raskaat yläluomet. On joo todella kaunis. Not.
Toimii kirjoitti:
Lasken kivespussini vaimon silmien päälle
Kas kun et truiskauta spärmaa silmänalusvoiteeksi. Ihmettelen, kun kukaan ei ole vielä ehdottanut...
Vierailija kirjoitti:
En millään. Ne on seksikkäät
Newsflash to you: EIVÄT OLE. Tätä yritellään uskotella, mutta todellisuudessa kukaan - ei absoluuttisen kukaan - halua itselleen tummia silmänympäryksiä. Ne ovat todella kamalat.
^ juoppo yritti olla hauska epäonnistui pahasti
Lidlistä saa hyviä peitepuikkoja, tummaa ja vaaleampaa. Maksaa vain n. 2 euroa ja on riittoisa. Meidän perheessä on sellaiset tummat silmänaluset. Siellä on myös muita meikkejä. Kulmakarvojen geeliä kannatta kokeilla. Ripsiväriä ja eyelineriä.
Puoliso vetää turpaan niin koko silmänympärys on aina sinisenä. Siinä ei alusia paljon huomaa.
Onko jotain yhtä ja ainoaa tuotetta mikä hoitas tän ongelman?
ei alusvoidetta ja päälle toista ja vielä kolmatta sipaus.
Voimaannu ja ole ylpeästi oman elämäsi panda.
Eipä niitä saa mitenkään luonnollisen näköisesti piiloon. Joko laitan pakkelit naamaan tai annan vaan olla enkä peitä. Kuulemma tummat silmänaluset ovat jotenkin haluttava ominaisuus mallimaailmassa. Siis häh...
Maybellinen anti-age eraser mitä täällä onkin jo suositeltu!! Ihan ykköstuote ja tuotteen levityspää sopii ainakin minulle hyvin, levitäm sillä ensin silmänaluset ja sitten sormella taputtelen tasaiseksi. Edullinen ja riittoisa tuote. Itsellä käytössä sävy 04 honey mutta ihoni ei ole ihan kalpean vaalea. Joskus käytin nude sävyä mutta se on nykyisin liian vaalea minulle.
Vähän ohis, mutta itselläni katosi tummat silmänaluset, kun vaihdoin silmälasikehyksiä. Uudet eivät olleet mitenkään oleellisesti kevyemmät kuin vanhat, mutta paino jakautui jotenkin eri tavalla. Vanhat lasit olivat ilmeisesti painaneet juuri jostain sellaisesta kohdasta, että verenkierto silmänympärysihon alueella heikentyi.
Kosteusvoide