Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
Hiphopin juuret löytyvät Jamaikalta.
Jyy äär cörrect. Wee äär veri sÖrry
Liiku enemmän ja käytä vähemmän alkoholia
Huh huh liian pitkä aloitusteksti. Saisko 5s TikTokkina?
Jannu skodaa kopiksilla helmee!
Mulla on läpikuultava silmienalusiho ja se kun yhdistetään huonoihin unenlahjoihin niin näytän spurgulta. Käytän myös tuota Maybellinen eraseria. En sitten tiedä jos näytän "pakkeloituna" vain siltä että yritän peitellä suurempia ongelmia, ei ole kukaan rehellinen vielä ainakaan kommentoinut. Muuten kun en liiemmin välitä meikata.
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
haloo te olette aikuisia ihmisiä ratkokaa itse ongelmanne
miksei voi vaan pitää sovitusta kiinni..
Lasken kivespussini vaimon silmien päälle
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Värin korjaus on se juttu. Jos silmänaluset on liilaan taittuvat, peiteväriksi valitaan keltainen. Sinisensävyisiin silmänaluksiin puolestaan persikkaa.
Peitevoide tarvittaessa vielä päälle. Ja vähemmän on enemmän, eli kevyitä kerroksia.
Mulla tummat silmänalukset johtuu ilmeisesti samasta syystä kuin poskien ja nenän punoitus. Acon rosacea voidetta laitan myös alaluomelle ja tämä on vähentänyt tummuutta.
Aiotteko äänestää? Itse ainakin jätän äänestämättä
EIKÖ VAUVELIN PÄÄ KESTÄ KOVAA MAAILMAA?