Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
Mulla on just nyt käytössä Maybellinen MasterCamo Color Correcting Kit ja tykkään siitä paljon, kaksi sävyä silmänalusille.
Myös joku Nyxin vastaava on ollut joskus.
Kahdella sävyllä on hyvä peittää: hieman tummempaa laajemmalle alueelle ja ihan siihen tummimpaan kohtaan vaaleaa.
Käy myös miehille. Olen mieheni tummia silmänalusia sillä kevyesti peittänyt, eikä näytä yhtään meikatulta, väri mukautuu niin hyvin omaan ihosävyyn.
Jokin concealer-tuote, helppo töpötellä sillä annostelijalla ja sit levittää Beauty blebderillä / sienellä / sormin. Itse tykkään fluideista, en kiinteistä.
Kannattaa mennä jonnekin Sokoksen/Stockan meikkaajille/kosmetologeille/konsulenteille ja pyytää auttamaan sävyn kanssa. Päädyin lopulta ostamaan yhdeltä merkiltä sekä concealerin että siveltimen. Maksoi yhteensä vajaa 50€ mutta ulkonäkö muuttui heti 10v nuoremmaksi. Paras ostos ikinä
On tässä työmaata kerrakseen!
Terv. Jussuf
iha ok mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D
Siis se sana ei sovi yhtään mun vocabulariin!
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Vaalean oranssi peitevoide, jos olet vaalea. Tummemmalle iholle tummempi väri.
Mullakin on tummat silmänaluset ja kehtaan mennä töihin ja mihin tahansa muuallekkin. Mua ei vaan kiinnosta niin en välitä yhtään enkä edes ajattele asiaa. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa ihmisten ajatukset eikä mielipiteet :)
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Miksi kirahvit eivät koskaan luovu lahjoistaan? Koska ne ovat niin kirahvallisia.
Hourglassin joku peitepuikko ollut vuosia käytössä siihen pussiin. Sitten kyyneluran alle Joe Blascon nappia. Molemmat oranssihtavia.
Tummuuden saa kyllä meikeillä piiloon, mutta ryppyjä ja uria ei saa kuin kirurgin veitsellä.
Mulla on aina ollut tummat silmänaluset. Oon hyväksynyt sen että en pääse niistä täysin eroon, mutta pienet jutut helpottaa tilannetta:
-silmänympärysvoiteen käyttö ja hankauksen välttäminen (älä pese kasvoja voimalla ja hiero silmiäsi)
-neutraloija (eli tämä keltainen/oranssihtava väri) alle ja päälle peitevoide
-hyvät yöunet
-asenne. Tällaiset kasvot minulla nyt on eikä auta itku markkinoilla. Voisi olla huonomminkin.