Millä peitätte tummat silmänaluset?
Olen tosi vaalea iholtani, joten tummat silmänaluset häiritsevät minua todella paljon. En oikeasti kohta enää kehtaa ilmaantua työpaikalle kun silmäni näyttää siltä kuin niihin olisi lyöty. Millä te peitätte teidän tummat silmänaluset? Osaisko joku neuvoa? Vai onko jotain kotikonsteja mitä vois kokeilla?
Kommentit (583)
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista
Huh huh. Onpas täällä paljon ummehtuneita kommentteja.
Nähtävästi W.T porukan kokoontumisajot menossa
mistä te sen arvelette johtuvan?
Muttajoo ihan naurettavaa lässytystä ja yksittäisiin sanavalintoihin takertumista
Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta
Loppuu aineet kesken.
Terv. Husu
Ihmisellä on monta kättä mutta ei koskaan tarpeeksi.
Voisitko vastata kysymyksiin? AP
No mikä tässä sitten on ongelma.
Millaisessa talossa asut? Taidan nimittäin tietää
Kunnon yöunet sekä rautakuuri purkista.
Kokeilkaapa tätä kehittelemääni salvaa: bepanthen voiteen joukkoon morttelissa hienoksi jauhettua Leader'in Vire melatoniinia, jonka jotkut väittävät olevan glutamiiniakin(?) vahvempi anti oksi dantti. Kerran olen tuota tehnyt joten en voi antaa suosituksia ainesosien keskinäisistä määrällisistä suhteista: järki käteen! Näyttäisi ehkäisevän melko tehokkaasti mustien silmän alusten ilmentymistä. YMMV, of course, as all ways! :D
Tämä kuuluu sivistykseen.