korviketta juovat vauvat
kuinka paljon 2kk vauva juo suunnilleen kerralla pullosta??
Kommentit (13)
HYVÄ neuvola osaa neuvoa-
lapsen juoman tarve riippuu lapsen painokäyrän kehityksestä ja painosta.
VAADI palvelua!
Sori nyt vaan, mutta jos jonkun vauva juo 30-40ml pullosta tuttelia -ilmeisesti imetyksen päälle- niin kyllä äidin pitäisi jättää se määrä pois ja imettää sen loputkin 40ml aterian päälle. Jos ei irtoo vielä tänään tai huomenna, niin muutaman päivän päärtä irtoo. Kysynnän ja tarjonnan laki.
taas on tyhmyys huipussaan ja laput silmillä (edellisellä vastaajalla).
Vierailija:
Sori nyt vaan, mutta jos jonkun vauva juo 30-40ml pullosta tuttelia -ilmeisesti imetyksen päälle- niin kyllä äidin pitäisi jättää se määrä pois ja imettää sen loputkin 40ml aterian päälle. Jos ei irtoo vielä tänään tai huomenna, niin muutaman päivän päärtä irtoo. Kysynnän ja tarjonnan laki.
Meillä menee helposti 150 ml...ja vauva 2kk
sain hyviä ja ilkeitä vastauksia. olen imettänyt 2kk joista viimeiset 5viikkoa pumpannut maitoa pulloon kun vauva sairasti jo ensimmäisen korvatulehduksen. Nyt minä olen ollut 5päivää kuumeessa ja keuhkokuume todettiin ja todella vahvat antibiotit määräsi lääkäri.
Eli siksi meillä juodaan pullosta tuttelia ainakin viikkoa viellä, ja noin 100-120ml menee meillä n. 2-3tunnin välein...joskus pidempikin väli.
Vierailija:
Oli tosi hankalaa saada imetystä onnistumaan siitä syystä.
ole hyvä ja tule meille kotiin katsomaan ennekuin väität ettei tuo estä imettämästä. jos vauvalla oli 5viikon iässä todella kipeä korva ja lakkasi imemästä....sen jälkeen olen saanut hänet satunnaisesti rinnalle ja nyt olen siis joutunut keuhkotaudin vuoksi vahvoille antibioteille jossa nimeen omaan sanotaan ettei saa imettää kuurin aikana. Niin voisitko kertoa miksei tuo muka estä imettämästä?? ja älä sano ettei olisi löytynyt lääkettä jonka kanssa olisi voinut imettää, sitä kokeiltiin ensin ja ei tehonnut, mun tulehdusarvo oli 100 niin oli pakko ottaa järeemmät keinot.
Vierailija:
tarkoitin että jos juo pelkkää tuttelia