Seta vastaa Hesarissa "huolestuneille vanhemmille"
Mun mielestä perusongelma tuossa koulujutussa on se, ettei Seta ole mikään neutraali toimija.
Seta ei aja "seksuaalista tasa-arvoa" niin kuin nimi väittää vaan etuuksia vähemmistöille. Sellaisia etuuksia, jotka polkee enemmistöä.
Kommentit (300)
Tässä muuten todella kammottava blogi, joka koostaa mitä tapahtuu kun sukupuolensa saa määritellä ihan vaan omalla ilmoituksella. Vaikka kuinka transpositiiviset huutaa, ettei kukaan muuttaisi sukupuoltaan päästäkseen satuttamaan naisia ja lapsia niin saalistaja kyllä käyttää kaikki mahdolliset keinot toteuttaakseen väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vanhemmat, on hyvin tärkeää että nousette vastustamaan tätä. Vaikka kuinka tuo äärimmäisen pieni ja mitätön vähemmistö huutaisi fossiilia ja änkyrää. Nyt on kyse teidän lapsista. Seuraavana vuorossa alakouluikäiset. Ja sitten ollaankin jo päiväkodeissa aivopesemässä.
Tätä ei voi liiaksi korostaa! Tolkun ihmiset herätkää!
Vierailija kirjoitti:
Seta ajaa nykyään vain transasiaa ja homoseksuaalien kustannuksella. Setan materiaaleissa puhutaa miesten kanssa seksiä harrastavista lesboista ja sukupuolelleen epätyypillisesti käyttäytyville lapsille väläytellään transdiagnoosia ja satuillaan väärään sukupuoleen syntymisestä. Useimmiten sukupuoliristiriita ennakoi aikuisuuden homoseksuaalisuutta ja häviää murrosiän myötä. Olisi valtavan traagista transiuttaa heidät.
Miksi lapsille pitää ja saa esittää tällaista pervoilua ja saastaa? Eikö vanhemmat voi kieltää?
Transsekoilija sitoi ja raiskasi cis-miehen
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarityöpajassa pitäisi päästä sitten myös muut äänet kuuluville. Vaikka kirkon, terveydenhuollon yms. edustajia.
Näin se vain on! Lapsille pitäisi näyttää mallia tavallisten avioliitossa olevien miehen ja naisen välisestä ihmisten normaalista heteroseksistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vanhemmat, on hyvin tärkeää että nousette vastustamaan tätä. Vaikka kuinka tuo äärimmäisen pieni ja mitätön vähemmistö huutaisi fossiilia ja änkyrää. Nyt on kyse teidän lapsista. Seuraavana vuorossa alakouluikäiset. Ja sitten ollaankin jo päiväkodeissa aivopesemässä.
Vasarat esiin!
Minäkin olen Setan määritelmien mukaan muunsukupuolinen koska en ilmaise naiseutta ulkoisesti.
Ja paskat. Mulla on xx-kromosomit, kuukautiset ja synnytyselimet. Jos se ei ole riittävää naiseutta niin what the f u c k?
Vierailija kirjoitti:
Ne Twitter-jutut oli parempia...
Miksei lapset vaan saa olla viattomia lapsia? Mistä lähtien lapsille pitää tuputtaa tällaista saastaa! Miksi on oikeus myrkyttää lasten mieli tällaisella sairaalla saastalla. Ei ihme, jos lapset menevät sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasarat esiin!
Sahaa tässä kohta tarvitaan...
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen Setan määritelmien mukaan muunsukupuolinen koska en ilmaise naiseutta ulkoisesti.
Ja paskat. Mulla on xx-kromosomit, kuukautiset ja synnytyselimet. Jos se ei ole riittävää naiseutta niin what the f u c k?
Miksi et halua olla naisellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan, lisää Twitter-juttuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kivikauden naiset naisellisia?
Mitä on naisellisuus jos kulttuurisidonnaiset asiat poistetaan?
Vierailija kirjoitti:
Seta ei aja "seksuaalista tasa-arvoa" niin kuin nimi väittää vaan etuuksia vähemmistöille. Sellaisia etuuksia, jotka polkee enemmistöä.
Millaisia esimerkiksi? En ole huomannut Setan ajamien asioiden mitenkään polkevan minua.
Duunikaveri taannoin vaihtoi sukupuoltaan, mutta minulle riitti, että hoiti hommat sen jälkeen kuten ennenkin, ei siis mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan, lisää Twitter-juttuja!
Ja kuvia kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen synnyttänyt ja imettänyt, eikö se ole naisellista? Eikö se riitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarityöpajassa pitäisi päästä sitten myös muut äänet kuuluville. Vaikka kirkon, terveydenhuollon yms. edustajia.
Näin se vain on! Lapsille pitäisi näyttää mallia tavallisten avioliitossa olevien miehen ja naisen välisestä ihmisten normaalista heteroseksistä!
Nykyään on kaikenlaisia yksinhuoltajaperheissä ja avioliitoissa asuvia lapsia. Ei lapset muuten opi normaalia avioliittoseksiä, jos sellaista ei pääse näkemään.
Tässä vähän tans-asiaa:
http://www.kink.com/channel/ts-pussy-hunters