Ensimmäiset orgasmit yhdynnässä
Olen 46 vuotias keisarileikkaus synnytyksen tehnyt nainen. Olen kärsinyt yhdyntä orgasmien puutteesta koko seksi elämäni. Lääkärini kanssa käyty keskustelu avarsi ymmärtämään että orgasmien saanti ylipäätään on naisen terveydelle hyvinkin tärkeä asia. Lopulta hän kehoitti hankkimaan apuvälineen koska laiskuuteni tehdä säännöllisesti lantiopohjalihasten harjoitusta vaan painoi yli tarpeen. Tein vähän ajan päästä hankinnan https://kauppa.pedihealth.fi/raskaus-synnytys-ja-naistentaudit/stimulaa… Nyt olen tehnyt säännöllisesti ihan joka päivä harjoituksia n. 8 kk ja nautin harjoituksista ja samalla käytän vibraa klitoriksella. Yhdyntä orgasmien määrä oli alkuun silloin tällöin yksi, nykyään saan ensimmäisen yhdyntä orgasmin 3-10min aikana. Yhdynnän aikana saatan saada jopa 5 orgasmia. Meidän suhde miehen kanssa on parantunut valtavasti ja hyvä kun hän malttaa pitää käsiään minusta pois. En mainosta juuri tätä laitetta eli ostakaa mistä haluatte ja minkä merkkinen kuin kiinnostaa, itse elämänmuutos oli vaan tultava kertomaan.
Kommentit (38)
Ihan trolli taas tämäkin, nainen muka saa orgasmeja 5 yhdynnässä ja hah hah hah
Mistä tuommoisia lääkäreitä löytyy? En ole kuullut että heitä kiinnostaisi naispotilaiden orgasmit pätkääkään.
En tuosta laitteesta tiedä mutta naistentautien syy yhteys orgasmien puutteeseen on tutkittu ympäri maailmaa ja todettu orgasmeista olevan naiselle terveysvaikutteita merkittävästi. Mistä siis väitteet, mihin perustuu???
Yksityiseltä ja perhelääkärinä pitkään. Häntä kiinnostaa hyvinvointi johon hän lukee mukaan seksuaalielämän, hän on vielä kaiken lisäksi nainen. Harmi että kirjoitukseni tuo vaikuttaa joltain muulta kuin se on. Sanonta että kellä onni on se onnen kätkeköön pätee tähän
No helpostihan orgasmeja saa hyväilemällä klitorista. Jos haluaa lisäboostia, laita samalla sinne pilluun kalu tai lelu.
etuoikeutettuina naiset voivat saada useitakin orgasmeja miehiin verrattuina.
"Olen kärsinyt yhdyntä orgasmien puutteesta koko seksi elämäni."
Vai niin. Jotenkin ironista, että kärsii sellaisen puutteesta joka yleisesti on harvinaista. (6% saa orkun ilman klitoriksen stimulaatiota).
Minäkin olen kärsinyt koko elämäni lottovoiton puutteesta.
T. Jopi
Vierailija kirjoitti:
"Olen kärsinyt yhdyntä orgasmien puutteesta koko seksi elämäni."
Vai niin. Jotenkin ironista, että kärsii sellaisen puutteesta joka yleisesti on harvinaista. (6% saa orkun ilman klitoriksen stimulaatiota).
Minäkin olen kärsinyt koko elämäni lottovoiton puutteesta.
T. Jopi
Ilmeisesti kuitenkin toivot saavasi sen voiton.
Sähköstimulaatio auttoi saman tyyppisellä laitteella sen suhteen että mieheni kalu tuntuu taas ihan mukavasti. Orgasmeja en ilman klitorisstimulaatiota saa kuin anaali yhdynnässä. Anaaliyhdyntä alkaa kihelmöidä syvällä vaginassa ja tuntuu joskus kuin väliliha meinaisi revetä rajusta orgasmista. Anaali touhut vaan onnistuu 1/10 ja ajan kanssa. Että 9 pettymystä kymmenestä, parempi kerroin kuitenkin kuin tuo lottovoitto
Onnellinen nainen kirjoitti:
Yksityiseltä ja perhelääkärinä pitkään. Häntä kiinnostaa hyvinvointi johon hän lukee mukaan seksuaalielämän, hän on vielä kaiken lisäksi nainen. Harmi että kirjoitukseni tuo vaikuttaa joltain muulta kuin se on. Sanonta että kellä onni on se onnen kätkeköön pätee tähän
Valveutuneet ja biologiaa ymmärtävät miehet ovat tienneet tuon aina ja tuottaneet naiselleen orgasmit. Se on selvää, että naiset voivat paljon paremmin, mieliala on parempi sekä alapään kunto. Orgasmit on parasta treeniä pillulle. Näistä on miehillekin suunnatonta hyötyä jos haluaa seksiä jatkossakin. Vaimoni on minun toimestani saanut orgasmeja käytännössä joka viikko koko aikuisikänsä. On myös halunnut seksiä aina.
Nanna kirjoitti:
Ei naiselle orgasmi ole terveyteen liittyvä mitenkään. Nainen ei tarvitse koko seksiä. Miehelle sen sijaan seksi tuntuu olevan välillä isoin asia elämässä. Jos vaimo ei anna niin mennään heti vieraisiin, vähintään käännytään ammattilaisen puoleen.
Eikö Nanna anna
Kiva juttu
Ei se ole mitään rakettitiedettä tuokaan kun vähän perehtyy :)
Miksi voi miksi jotkut miehet pullikoivat sitä vastaan, että se klitoris on se nautinnon tuottaja naiselle.
Miehet myös itse hyötyisivät tästä ikivanhasta "heurekaa" ilmiöstä.
Tämäkin muuten outoa, että kaikki pitää ilmentä ikäänkuin miehen etuna, ei naisen.
Elämässä ei ikinä mitään orgasmia yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi voi miksi jotkut miehet pullikoivat sitä vastaan, että se klitoris on se nautinnon tuottaja naiselle.
Miehet myös itse hyötyisivät tästä ikivanhasta "heurekaa" ilmiöstä.
Tämäkin muuten outoa, että kaikki pitää ilmentä ikäänkuin miehen etuna, ei naisen.
Vaimolle se on ainakin koko pillu, eikä vain pelkkä klitoris. Jos keskittyisi vain klitorikseen jäisi orgasmit tulematta. Muista erään synnytysen jälkeen sellaisenkin ajan, ettei saanut edes nuolla klitorista ja sormettaakin vain vähän. Melkein heti piti alkaan yhdyntään. Onneksi sai vastaavasti helposti sitten yhdynnöissä. En muista kestikö edes seuraavaan raskauteen asti, kunnes palautu normaaliin suuseksi haluamiseen jne. Joten kaikille naisille pelkän klitoriksen hyväily ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen nainen kirjoitti:
Valveutuneet ja biologiaa ymmärtävät miehet ovat tienneet tuon aina ja tuottaneet naiselleen orgasmit. Se on selvää, että naiset voivat paljon paremmin, mieliala on parempi sekä alapään kunto. Orgasmit on parasta treeniä pillulle. Näistä on miehillekin suunnatonta hyötyä jos haluaa seksiä jatkossakin. Vaimoni on minun toimestani saanut orgasmeja käytännössä joka viikko koko aikuisikänsä. On myös halunnut seksiä aina.
Näinpä. Ne miehet jotka valittaa vaimojensa jatkuvia päänsärkyjä paljastavat siinä tietämättään olevansa umpisurkeita rakastajia. Kyllä se seksi ja orgasmi tuntuu niin hyvältä että kuka muka sitä ei haluaisi! Aivan, umpisurkeiden rakastajien puolisot jotka toimittavat lähinnä rojurännin virkaa.
Toki on muita syitä mutta jos on tasa-arvoinen parisuhde ja terve kaikilta osin niin tuntuu hassulta miksi sitä äärimmäisen hyvää nautintoa ei haluaisi.
Tässä ihmetyttää syyllistäminen? Ap kirjoittaa aiheesta jossa sai apua lantiopohjalihasten treenillä seksuaalisen nautinnon parantumiseen. Hän kuten minäkin emme kuulu siihen ryhmään joka jaksaa jumpata itse lantiopohjalihaksiaan mutta kun itse ostin tämän laitteen aloin säännöllisen treenin samalla kun päivittäin teen itselleni orgasmin pari. Itselläni rakastelussa tuntemukset paranivat jo viikkojen treenin jälkeen ja yhdyntäorgasmi, voi luoja miten ihanaa se onkaan kun jo muutenkin seksi on ihanaa. Orgasmi nuolennalla tai itse tyydytyksellä on mielestäni aivan eri juttu kuin se että mies on sisälläsi ja saat orgasmin hänen rakastellessa sinua. Täällä syytetään miestä mutta kyllä se oli raskauden tuomat muutokset enimmäkseen. Tässä iässä toki osaa arvostaa eritavoin seksiä ja nautintoa ja suhtautua siihen avoimemmin. Harrastimme seksiä mieheni kanssa usean henkilön kanssa kuin etsien sitä minkä löysimme. Orgasmien alkaessa olemme harrastaneet mieheni kanssa lähes päivittäin seksiä ja muut henkilöt ovat vähentyneet. Toki minusta välillä tuntuu että haluan olla kaikkien maailman miesten himon kohde, fantasioita riittää
Kuinka monta kertaa viikossa ja kuinka kauan on sopiva treeni määrä?
Ei naiselle orgasmi ole terveyteen liittyvä mitenkään. Nainen ei tarvitse koko seksiä. Miehelle sen sijaan seksi tuntuu olevan välillä isoin asia elämässä. Jos vaimo ei anna niin mennään heti vieraisiin, vähintään käännytään ammattilaisen puoleen.