Ensimmäiset orgasmit yhdynnässä
Olen 46 vuotias keisarileikkaus synnytyksen tehnyt nainen. Olen kärsinyt yhdyntä orgasmien puutteesta koko seksi elämäni. Lääkärini kanssa käyty keskustelu avarsi ymmärtämään että orgasmien saanti ylipäätään on naisen terveydelle hyvinkin tärkeä asia. Lopulta hän kehoitti hankkimaan apuvälineen koska laiskuuteni tehdä säännöllisesti lantiopohjalihasten harjoitusta vaan painoi yli tarpeen. Tein vähän ajan päästä hankinnan https://kauppa.pedihealth.fi/raskaus-synnytys-ja-naistentaudit/stimulaa… Nyt olen tehnyt säännöllisesti ihan joka päivä harjoituksia n. 8 kk ja nautin harjoituksista ja samalla käytän vibraa klitoriksella. Yhdyntä orgasmien määrä oli alkuun silloin tällöin yksi, nykyään saan ensimmäisen yhdyntä orgasmin 3-10min aikana. Yhdynnän aikana saatan saada jopa 5 orgasmia. Meidän suhde miehen kanssa on parantunut valtavasti ja hyvä kun hän malttaa pitää käsiään minusta pois. En mainosta juuri tätä laitetta eli ostakaa mistä haluatte ja minkä merkkinen kuin kiinnostaa, itse elämänmuutos oli vaan tultava kertomaan.
Kommentit (38)
lantionpohjastimulaattori On näitä monen merkkisiä ja hintaisia, en ota kantaa mikä on paras
Auttaa myös virtsan karkailuun. Lääkelaiteluokitus eli ei ole seksilelu
Onko se väärin jos nainen saa orgasmin yhdynnässä?
Nyt treenannut viikon, huomaan jo nyt nauttivani enemmän mutta ei vielä yhdyntä orkkua mut lähellä käy
Tehnyt harjoituksia 2 kuukautta ja nautinto seksissä senkun lisääntyy, orgasmeja ei ennen tullut mutta nyt on alkanut tulla ihania yhdyntä orgasmeja
Onnea, mutta voi vitsi olen teille kateellinen, 25 v treeniä enkä ole silti saanut ainuttakaan kertaa yhdynnässä, en edes käynyt lähellä. Onneksi sentään oma käsi toimii.
Tilasin ton laitteen ja treenannut jopa 2 kertaa päivässä tunnin verran kerrallaan. Nyt takana reilu 2 kk. Olen seksialalla eli myyn siis seksiä ja itsellä on ollut vaikeuksia isompi aseisten kanssa. Nyt sitten eilen kävi vahinko ja luonani kävi tyyppi jonka olin laittanut listalle jätti eli siis ei asiaa minun pilluun. En ymmärrä mutta nyt sitten tuo iso mela tuntui koko tunnin (tauon kanssa) mielettömän hyvälle kun ensimmäinen tapaaminen liukkarilla puoli tuntia oli yhtä tuskaa 10 minuutin jälkeen. Testasin siis dildolla joka aiemmin ei ole ollut käytössä (tuli kaupan päällisenä) niin oli ihan kivan tuntuinen ?! Eli lihakset kun kehittyy niin elastisuus lisääntyy ja mahtuu isompikin kaveri pilluun?! Kiva yllätys sinänsä koska olen vannonut että isot menköön muualle niin nyt jopa tuntui erityisen ihanalle
Mitä noista laitteen ohjelmista voisi käyttää jos ei ole mitään inkontinenssivaivoja (noista 3 ohjelmaa tarkoitettu sellaiseen), oisko se sit vaan tuo neljäs ongelma? Olen synnyttänyt, mutta kaikki toimii kyllä alakerrassa. Mahd. vielä helpompi orgasmin saaminen kuulostaa kuitenkin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea, mutta voi vitsi olen teille kateellinen, 25 v treeniä enkä ole silti saanut ainuttakaan kertaa yhdynnässä, en edes käynyt lähellä. Onneksi sentään oma käsi toimii.
Eikö sun miehellä ole käsiä?
Käytän 3 ohjelmaa ja sen avulla nautinto lisääntynyt aktissa ihan jopa paljon ja yhdyntä orgasmin saan joskus, en aina edelleenkään mutta vaikuttaa siihen niin moni muukin asia kuin vain lantiopohjalihasten kunto.
Joo ei tää oo pelkästään mikkää virtsan karkailuun vaa kyl parantanut nautintoa voimistuneide orkkujen ja muutenki tuntuu pirun paljo aistillisenmalta touhuilu, ukko on ollut ihmeissään ku omat halut lisääntyny nautinnon lisääntyes
On mun miehellä käsi, on aika eri asia saada munaa kun kättä tai sormia, naistenpäivänä edes voisi mies miettiä meitä naisia.?
Vierailija kirjoitti:
Tilasin ton laitteen ja treenannut jopa 2 kertaa päivässä tunnin verran kerrallaan. Nyt takana reilu 2 kk. Olen seksialalla eli myyn siis seksiä ja itsellä on ollut vaikeuksia isompi aseisten kanssa. Nyt sitten eilen kävi vahinko ja luonani kävi tyyppi jonka olin laittanut listalle jätti eli siis ei asiaa minun pilluun. En ymmärrä mutta nyt sitten tuo iso mela tuntui koko tunnin (tauon kanssa) mielettömän hyvälle kun ensimmäinen tapaaminen liukkarilla puoli tuntia oli yhtä tuskaa 10 minuutin jälkeen. Testasin siis dildolla joka aiemmin ei ole ollut käytössä (tuli kaupan päällisenä) niin oli ihan kivan tuntuinen ?! Eli lihakset kun kehittyy niin elastisuus lisääntyy ja mahtuu isompikin kaveri pilluun?! Kiva yllätys sinänsä koska olen vannonut että isot menköön muualle niin nyt jopa tuntui erityisen ihanalle
Ilmeisesti Jelly Jortikka 19cm pitkä ja 14cm ympärysmitta. Sinullakin lienee tiukka pillu. Vaimo luuli aluksi, että Jortikka oli liian iso, mutta hyvin meni sisään ja on toiminut. Kaluni vielä isompi, muttei vaimo osannut arvioida kokoa ja luuli pienemmäksi.
Treenannut nyt puoli vuotta tällä laitteella ja orgasmit yhdynnässä alkaneet, muutenkin nautin huomattavasti enemmän. Kiitos vinkistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Jelly Jortikka 19cm pitkä ja 14cm ympärysmitta. Sinu
Onko kyseessä sama Jelly Jortikka jolla sinä piilohomo harjoittelet kullin imemistä?
Mitä mieltä vaimo siitä on?
https://kauppa.pedihealth.fi/raskaus-synnytys-ja-naistentaudit/stimulaa…