Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehillä ennakkoasenteita naisia kohtaan joilla on lapsi (alapään tiukkuus)?

Vierailija
25.01.2023 |

Itselläni on yksi lapsi, olen nätti, treenaan paljon, vartaloni on kunnossa. Olen eronnut.
Nyt ensimmäistä kertaa kohtassin miehen jota vaivasi se että minulla on lapsi.

Peruin treffit hänen kanssaan, koska saan kyllä seuraa joa on minusta oikeasti kiinnostunut.
Jäin miettimään onko miehillä ennakkoasenteita myös alapään tiukkuutta kohtaan? Asiaan liittyy myös muita seikkoja.

Itse jouduin sektioon, eli en ole koskaan synnyttänyt. Kaikki miehet sanovat että olen todella tiukka.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44 kirjoitti:

Tuskinpa se mistään tiukkuudesta on kiinni. Ehkäpä mies vain epäröi alkaa suhteeseen lapsesi takia, kun pelkää joutuvansa isäpuoleksi tms.

Tämä on niin naurettavaa! Tuollainen ihminen lähtökohtaisesti kuvittelee itsestään liikaa.

Eli en itse ole kykenevä, tai lapsella ei ole isää. VÄÄRIN.

Ei se ole lainkaan naurettavaa. Jos suhde etenisi siihen, että asutte yhdessä, mies joutuisi ottamaan vastuuta lapsesta, osallistumaan lapsen elämään tai ainakin lapsi olisi välillä samassa taloudessa.

Jos tietää jo etukäteen, että tämä olisi ongelma, on suoraselkäistä sanoa se. On kaikkien etu, että ettei tuollaisista lähtökohdista pariudu. Kumpikin voi keskittyä löytämään uuden kumppanin sen sijaan, että tuhlaisi aikaansa tuhoon tuomitussa suhteessa. Ja lapsen elämä pysyy vakaampana, kun lapsen kotiin ei muuta joku tuntematon häiskä, joka parin kuukauden jälkeen toteaa että ei tää ole mun juttu ja häipyy.

Eli sekä mies että ap toimivat tässä esimerkillisesti.

Vierailija
62/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole,tietää saavansa löysää niin ei tarvi miettiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo tiukkuus höpinä. Ei se tiukkuus, vaan osaako sitä käyttää. Itselläni ongelmana on ollut joko kumppanin pimpin paha maku tai riittämätön syvyys. Ei ole häävi naida, jos toisella on tuskan ilmeet kun kolisee pohjaan tai kohdunkaulan arpikudokseen, jota synnyttäneillä saattaa olla.

Vierailija
64/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, onko naisen alapää tiukka vai väljä ei miestä juuri kiinnosta. Pillut on kaikki aika samanlaisia, olipa synnyttänyt tai lapseton.

Se, että naisella on entuudestaan toisen miehen siittämä lapsi, joka vie itseltäkin aikaa ja resursseja on se ongelma. Siksi lapseton nainen on miehelle aina parempi valinta.

Ja jos vielä käy niin että onnistut luomaan kiintymyssuhteen tähän lapseen, niin erotilanteessa ja oikeudellisessa mielessä olet lapselle yhtä läheinen kuin lähikaupan kassa.

M38

Vierailija
65/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nyt ensimmäistä kertaa kohtassin miehen jota vaivasi se että minulla on lapsi.

Peruin treffit hänen kanssaan, koska saan kyllä seuraa joa on minusta oikeasti kiinnostunut."

Hyvin tehty molemmilta, eli mies kertoi suoraan lapsen vaivaavan häntä ja sinä skippasit sitten miehen, eli keskitytte molemmat sellaisiin ihmisiin jotka on teille sopivaa seuraa.

Sitä en kyllä ihan ymmärrä miten sait alapään tiukkuuden tuohon liittymään? Toki ei sitä voi koskaan tietää mitä joku ajattelee ja mikä kenellekin on tärkeää (veikkaisin, ettei kovin moni mies valitse seuraansa sillä perusteella kenellä on tiukin alapää :D), mutta eiköhän tuossa ollut kyse ihan vaan siitä, ettei kyseinen mies halua lasta elämäänsä. Ainakaan vielä ja sellaista lasta, joka ei ole hänen omansa. Siihenkin on ihmisillä oikeus ja hyvä kun tuollaiset asiat tuodaan ajoissa ilmi, ettei tule sellaisia surullisia tarinoita sitten, jossa on joku ilkeä isäpuoli inhoamassa naisen lasta ja lapsi kärsimässä äidin miesvalinnan vuoksi. 

Jospa ap:llä on löysä?

Voi luoja, luitko edes aloituksen.

Tietysti luin.

Mutta eikö tässä ollut kyse alapään tiukkuudesta?

Jos alapää on tiukka, miksi sitä tarvitsee erikseen kysellä?

Miksi ap edes toi seikan esille, jos omasta mielestään ongelmaa ei edes ole?

Toin sen esille, koska mietin onko se mahdollisesti yksi ENNAKKOASENTEISTA joka miehellä saattaa olla.

En harrastanut hänen kanssaan seksiä.

Etkö nyt vieläkään ymmärrä.

Mikä tässä nyt on se ongelma? Jos pillu on kunnossa. niin se on kunnossa. Ei sitä päällepäin näe. Se on kokeiltava.

Lapsi oli se ongelma eikä sun pillusi.

Halusin yleistä keskustelua aiheesta, mutta sinulla on vain yksi asia mielessä.

Olisit jättänyt pilluntiukkuus kyselyt pois ja kysellyt vain miesten suhtautumista vieraaseen lapseen. Mutta eiköhän asiat ole sulle jo tulleet selviksi?

Ei ole tullut selväksi, kun ei siitä puolesta ole tarve kysellä? Keskustelun aihe on otsikossa.

Kuten jo sanoin tämä oli ensimmäinen kerta kun yksikään mies kyseenalaisti asiaa. Tinderissä on 600 mätsiä odottamassa, jos sellainen sattuu kiinnostamaan. Mutta kun ei kuka tahansa kiinnosta.

Varsinkaan sellaiset kuin sinä, jotka kuvittelee olevansa muiden yläpuolella 🙄

Menepäs jonnekin kehittämään tuota sinun itsetuntoa.

Ap

Ronkelit runkkaa. Ja se huomaa tässäkin tapauksessa.

Nyt lisäät sinne Tinderiin, että miehen olisi oltava halukas huolehtimaan vieraan miehen lapsesta. Saattaa mätsit vaan vähentyä.

Vierailija
66/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tasot ovat hölynpölyä, niin miksi keskimäärin

- varakkaat miehet ovat halutumpia kuin köyhät miehet?

- pitkät miehet ovat halutumpia kuin lyhyet miehet?

- komeat miehet ovat halutumpia kuin rumat miehet?

- älylläät miehet ovat halutumpia kuin tyhmät miehet?

jne

Näyttäkää mulle yksikin nainen, joka tahtoo mieluiten köyhän, lyhyen, ruman ja tyhmän miehen ja jatketaan sitten keskustelua siitä, pitääkö tasoteoria paikkaansa.

Tämä ei ole tasokeskustelu.

Olen pieni hoikka, luonnostaan vaalea naapurintyttömäinen, usein kauniiksi sanottu nainen. Urheilen paljon. Olen yleensä hyvällä tuulella ja olen erittäin utelias useimpien asioiden suhteen. En tuomitse koska se on minusta typerää ja ns lopettaa kaiken ajattelun siihen. Olen urheilullinen, tykkään myös tanssia.

Olen rento ja hauska, aina valmis kokeilemaan uutta. Tykkään laittaa ruokaa ja olen siinä aika hyvä, minulla pysyy myös vasara kädessä ja nikkaroin ja korjaan kaikenlaista.

Minusta tuntuu hyvältä jos saan muut hyvälle tuulelle.

Minulla on hyvä työpaikka ja pidän työstäni, asuntolainaakin on.

Minulla sattuu myös olemaan 13 vuotias lapsi, jolla toki on myös hyvä isä.

Mihin kategoriaan minut laitat. Vai oletkohan sinä hieman pinnallinen?

ap

Olen eri, mutta kun joku kehuu itseään tuohon tapaan, minulle tulee kuva, että on itsekeskeinen, ja liian erinomainen. En tietysti tunne sinua, ja yhden kommentin perusteella on turha kuvitellakkaan tuntevani, mutta sellaisen kuvan vaan saa. Ja tuntuu, että muiden kommentit menevät ihosi alle, ja nouset karvat pystyssä puolustautumaan. Se vaan on tosiasia, että jonkun muun siittämä lapsi suhteessa ei kiinnosta, niinkuin oma, tai lapseton nainen. No on tietysti niitäkin joita ei haittaa, mutta mistään tiukkuuksista nyt tuskin näissä on kyse.

Vierailija
67/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kyllä minullakaan mikään alapään tiukkuus tulisi mieleen.

Muiden lasten elämää en halua sotkea, enkä halua muiden lapsia sotkemaan elämääni.

Ja taas yksi joka ilmeisesti kuvittelee automaattisesti olevansa erityisen haluttu kaikkien naisten keskuudessa joiden katsoo olevan itseään vähempiarvoisia. Ja saa tästä jotain kiksejä.

Ei kuules mitään pelkoa että koskaan ottaisin noin itsekeskeisen ihmisen vaivoikseni 😆

Ap

Vierailija
68/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi aloittajana murhetta asiassa. Sairaalassa kun laittavat värkkiä takaisin kuntoon, tekevät ns. daddy stichin. Googlettakaa vaikka jos ette tiedä... Jostain syystä sektiossa olleet ovat kuumaa tavaraa sinkkumarkkinoilla... ;-)

Vierailija
69/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on lapsia, ja meillä on ydinperhe. Lapset kuitenkin ovat muuttaneet elämää paljon verrattuna aikaan ennen niitä. Nyt jo osa lentänyt pesästä, ja odottelen aikaa, jolloin voidaan olla kahdestaan. Omat lapset ovat rakkaita, ja niiden aiheuttaman "häiriön" sietää parisuhteessa. Ei voi naida aina kun haluttaa, niitä pitää kuskata, niillä on ongelmia, autetaan läksyissä, ei lähdetä aikuisten lomille, ne vaativat rahaa.

Voin kertoa, jos ero tulisi, en varmasti lähtisi suhteeseen, jossa on jonkun muun lapsi. Vaikka lapsien äiti hoitaisi kaiken tuon, olisi se silti itseltä pois. Itsekäs? Kyllä varmaan, mutta harva mies haluaa tuollaiseen hullunmyllyyn seota, jos on lapsettomiakin tarjolla. Koittakaa isät ja äidit kestää sitä lapsiperhearkea, ja pysyä yhdessä. Ei se arki ainakaan helpota jossain uusperhevirityksissä, johon kuuluu omat lapset, puolison lapset,ehkä yhteiset lapset, exät, ja exien nyxät.

Miksi ei voisi helpottaa? Joka toinen viikko on lapset täällä, joka toinen viikko ne on poissa ja saadaan panna niin paljon kuin jaksetaan, lähteä aikuisten lomille, ei tartte miettiä läksyjä. Win-win.

Vierailija
70/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ap:llä ei kuitenkaan ole kovin paljoa oikeita miesehdokkaita. Vaikutat varsin hankalalta persoonalta. Se sun lapsesi ei ole mikään vetovoimatekijä lapsettoman miehen silmissä. Sä olet ns. toisella kierroksella. Ne naiset ei ole mitään ykkösmateriaalia monellekaan miehelle.

Vierailija
71/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tuo tiukkuus höpinä. Ei se tiukkuus, vaan osaako sitä käyttää. Itselläni ongelmana on ollut joko kumppanin pimpin paha maku tai riittämätön syvyys. Ei ole häävi naida, jos toisella on tuskan ilmeet kun kolisee pohjaan tai kohdunkaulan arpikudokseen, jota synnyttäneillä saattaa olla.

"kohdunkaulan arpikudos"

Luuletko sä että siinä on jotain tuntoa vai? Hekoheh hee teidän miesten juttuja.

Vierailija
72/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että ap:llä ei kuitenkaan ole kovin paljoa oikeita miesehdokkaita. Vaikutat varsin hankalalta persoonalta. Se sun lapsesi ei ole mikään vetovoimatekijä lapsettoman miehen silmissä. Sä olet ns. toisella kierroksella. Ne naiset ei ole mitään ykkösmateriaalia monellekaan miehelle.

Itsehän ajattelen että elämänkokemus on hyvä asia, siinä oppii. Sinä olet niitä ihmisiä että elämä oli virhe jos ei kaikki mennyt nappiin, tai että kaikkien pitäisi elää elämää tietyllä tavalla.

Tai että nainen on pilalla ja käytetty 😂

En yhtään ihmettele jos sinusta minä olen hankala, mutta voin luvata että ongelma ei minussa. Ja näen vain ja ainoastaan positiivisena asiana jos kaltaisesi miehet pysyvät minusta kaukana...

Vierailija
73/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne

Näyttäkää mulle yksikin nainen, joka tahtoo mieluiten köyhän, lyhyen, ruman ja tyhmän miehen ja jatketaan sitten keskustelua siitä, pitääkö tasoteoria paikkaansa.

Olen pieni hoikka, luonnostaan vaalea naapurintyttömäinen, usein kauniiksi sanottu nainen. Urheilen paljon. Olen yleensä hyvällä tuulella ja olen erittäin utelias useimpien asioiden suhteen. En tuomitse koska se on minusta typerää ja ns lopettaa kaiken ajattelun siihen. Olen urheilullinen, tykkään myös tanssia.

Olen rento ja hauska, aina valmis kokeilemaan uutta. Tykkään laittaa ruokaa ja olen siinä aika hyvä, minulla pysyy myös vasara kädessä ja nikkaroin ja korjaan kaikenlaista.

ap

Olen eri, mutta kun joku kehuu itseään tuohon tapaan, minulle tulee kuva, että on itsekeskeinen, ja liian erinomainen. En tietysti tunne sinua, ja yhden kommentin perusteella on turha kuvitellakkaan tuntevani, mutta sellaisen kuvan vaan saa. Ja tuntuu, että muiden kommentit menevät ihosi alle, ja nouset karvat pystyssä puolustautumaan. Se vaan on tosiasia, että jonkun muun siittämä lapsi suhteessa ei kiinnosta, niinkuin oma, tai lapseton nainen. No on tietysti niitäkin joita ei haittaa, mutta mistään tiukkuuksista nyt tuskin näissä on kyse.

Et ilmeisesti ollenkaan ymmärtänyt ironista kommenttiani.

Menee ihon alle vain ja ainostaan se että kysyin keskustelevatko miehet OTSIKON aiheesta, onko se jokin juttu.

MUTTA TÄSTÄ TEHDÄÄN TASOKESKUSTELU JOSSA HAUKUTAAN NAISIA JOILLA ON LAPSIA.

JA SINÄ VIELÄ IHMETTELET MIKSI SE MENEE IHON ALLE. KUVOTTAVAA.

Mieti vähän mitä kommentoit.

Vierailija
74/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sängyssä 6 lapsen äidin kanssa ja hänestä kyllä huomasi, vaikka omaan keskikokoista suuremman vehkeen. Mutta eipä se menoa haitannut, koska hän oli todella kostea ja hyvä rakastelussa, otti sekä antoi. Ehdottomasti parhaimpia kokemuksia ikinä. :)

Vierailija
75/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän ajattelen että elämänkokemus on hyvä asia, siinä oppii. Sinä olet niitä ihmisiä että elämä oli virhe jos ei kaikki mennyt nappiin, tai että kaikkien pitäisi elää elämää tietyllä tavalla.

Tai että nainen on pilalla ja käytetty 😂

En yhtään ihmettele jos sinusta minä olen hankala, mutta voin luvata että ongelma ei minussa. Ja näen vain ja ainoastaan positiivisena asiana jos kaltaisesi miehet pysyvät minusta kaukana...

Ei muuta kuin onnea miehen etsintään. Saattaa sulle jostain sellainen löytyä, joka haluaa vieraan lasta kasvatella. Sun markkina-arvo ei ole lähellekään sitä, mitä itse kuvittelet.

Sellainen mies voi sinut ja lapsesi hyväksyä, jolla on jo itselläänkin lapsi. Ymmärrän, että et halua uskoa seikkaa, että kakkoskierroksen naiset lapsen kanssa ei ole monelle mikään ykkösvaihtoehto.

Voit soittaa suutasi ihan oman halusi mukaan. Mutta asiaa se ei muuta miksikään.

Vierailija
76/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne

ap

Et ilmeisesti ollenkaan ymmärtänyt ironista kommenttiani.

Menee ihon alle vain ja ainostaan se että kysyin keskustelevatko miehet OTSIKON aiheesta, onko se jokin juttu.

MUTTA TÄSTÄ TEHDÄÄN TASOKESKUSTELU JOSSA HAUKUTAAN NAISIA JOILLA ON LAPSIA.

JA SINÄ VIELÄ IHMETTELET MIKSI SE MENEE IHON ALLE. KUVOTTAVAA.

Mieti vähän mitä kommentoit.

Ei se ole haukkumista jos joku sanoo että ei halua parisuhteeseen ihmisen kanssa jolla on lapsia.

Keskustelu yleensä etenee jonnekin. Onko synnyttäneen tiukkuus joku juttu? Ei ole. Miksi ei ole? Koska siinä ei usein merkittävää eroa ole. No miksi sitten synnyttäneet ovat vähemmän haluttuja? Koska osa miehistä ei halua elää vieraan lapsen kanssa.

Edelleenkään ei ole haukuttu ketään. Jokainen saa preferoida ihan sen mallista ihmistä kuin tykkää, ihan sellaisessa elämäntilanteessa kuin tykkää. Ei voi ottaa noin koville että on olemassa joukko ihmisiä jotka eivät sinua ja lastasi halua elämäänsä.

Vierailija
77/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sängyssä 6 lapsen äidin kanssa ja hänestä kyllä huomasi, vaikka omaan keskikokoista suuremman vehkeen. Mutta eipä se menoa haitannut, koska hän oli todella kostea ja hyvä rakastelussa, otti sekä antoi. Ehdottomasti parhaimpia kokemuksia ikinä. :)

Mitä sinä huomasit?  Mistä tiedä minkälainen oli pillu ennen synnytyksiä?  Vaimoni oli 30v vanhana synnyttänyt 3 lasta alakautta, eikä huomannut mitään eroa ennen ja jälkee. Kun 40v vanhana sai iltatähden kesti synnytys taas 14h, eli lähdettiin alusta. Kaikissa synnytyksissä jouduttiin avaamaan välilihaa, jotta lapsi mahtui ulos. Siitä taas muutama vuosi ja pillu oli yhtä tiukka kuin aloittaessa. 

Vierailija
78/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla naisille suurempi ongelma tuo pillun tiukkuus kuin miehille kullin koko.

Vierailija
79/132 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

irroittelin immenkalvoa kerran 17v tyttikseltä kun se pyysi ja olipa aika avaran oloinen toosa vaikka olin ekana paikalla, tuli painettua sitä siinä sivussa muutaman kk ajan jotenvertailukohtaa oli tiukemmistakin  pilluista

sit joku 5v sitten painoin auton etupenkillä tansseissa 4 lapsen mutsia ja oli muuten yllättävän tiukka toosa., toki korkkasin sen b rapun ja se vasta tiukka olikin, toki tämä vähän ajan päästä

Vierailija
80/132 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesnautiskelija kirjoitti:

En ottaisi aloittajana murhetta asiassa. Sairaalassa kun laittavat värkkiä takaisin kuntoon, tekevät ns. daddy stichin. Googlettakaa vaikka jos ette tiedä... Jostain syystä sektiossa olleet ovat kuumaa tavaraa sinkkumarkkinoilla... ;-)

Ei taida tuo naisten anatomia olla vahvimpia puoliasi kun laot ja luulet mitä sattuu. Faktanhan on, että eniten vaikuttaa naisen pillun fyysinen koko, pillulihasten kunto/aktiivisuus ja sitten minkä kokoisella kalulla nain. Jos tuntuu liian löysältä on kalu kyseiselle pillulle liian pieni tai sitten et saanut naisen pillua hereille.  Jos saat pillun hereille ja aktiiviseksi on se ja sama minkä kokoinen on kalu, jos on edes lähellä keskimittaa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi