Onko miehillä ennakkoasenteita naisia kohtaan joilla on lapsi (alapään tiukkuus)?
Itselläni on yksi lapsi, olen nätti, treenaan paljon, vartaloni on kunnossa. Olen eronnut.
Nyt ensimmäistä kertaa kohtassin miehen jota vaivasi se että minulla on lapsi.
Peruin treffit hänen kanssaan, koska saan kyllä seuraa joa on minusta oikeasti kiinnostunut.
Jäin miettimään onko miehillä ennakkoasenteita myös alapään tiukkuutta kohtaan? Asiaan liittyy myös muita seikkoja.
Itse jouduin sektioon, eli en ole koskaan synnyttänyt. Kaikki miehet sanovat että olen todella tiukka.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se incell näkyy täälläkin. Just maikkarilla siitä puhuttiin, kuinka halventavasti naisista eri foorumeilla puhutaan, kuten täällä.
Mitä mieltä sinä olet naisten kielenkäytöstä tällä foorumilla?
Ihan asiallista, toki jos joku mies käyttää törkeetä kieltä, siihen sitten voi vastatakin hiukan kovemmin.
Kaiken kaikkieen muutamat miehet ovat törkeitä kielenkäytöltään. Monenlaisia haukkumasanoja on naisille täällä, sekä esineellistämistä.
Tämä esim pisteytys sen mukaan montako lasta on...on kyllä pohjanoteeraus.
Tuntuu siltä, että osalla palstanaisista pipo puristaa päätä ehkä hiukan liian tiukasti. Huumorintajutonta sakkia kertakaikkiaan.
Olen syyllinen tuohon lapsista pisteytykseen. Kieli poskessa sen väänsin, mutta kyllä se on vähintään puoliksi totta. Eiköhän jokainen pariutumismarkkinalle palannut äiti, oli sitten yh tai jaettu huoltajuus, tunnista sen, että hyvin monille miehille naisen lapset ovat kiinnostusta alentava, siis markkina-arvoa alentava tekijä.
En ymmärrä, miksi täällä vastustetaan niin voimakkaasti tuota pariutumisen tasoteoriaa, vaikka se kuvaa varsin hyvin sitä, miten peli käytännössä toimii. On tekijöitä, jotka nostavat kiinnostavuutta, eli arvoa parisuhdemarkkinalla ja on tekijöitä, jotka sitä laskevat. Tosiasioiden tunnistaminen ei ole mitään naisvihaa.
Niin että huumoria väänsit mutta kuitenkin olet tosissasi? Huumori on vaikea laji, siihen tarvitsee älyä. Siksi se on miehille niin vaikeaa.
Eipä sunkaan huumorintajussasi ole paljoa kehumista.
Mies todennäköisesti ei vain halunnut tavata, koska sinulla on lapsi. Kriteerinsä kullakin.
Vierailija kirjoitti:
uusperheen äiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on lapsia, ja meillä on ydinperhe. Lapset kuitenkin ovat muuttaneet elämää paljon verrattuna aikaan ennen niitä. Nyt jo osa lentänyt pesästä, ja odottelen aikaa, jolloin voidaan olla kahdestaan. Omat lapset ovat rakkaita, ja niiden aiheuttaman "häiriön" sietää parisuhteessa. Ei voi naida aina kun haluttaa, niitä pitää kuskata, niillä on ongelmia, autetaan läksyissä, ei lähdetä aikuisten lomille, ne vaativat rahaa.
Voin kertoa, jos ero tulisi, en varmasti lähtisi suhteeseen, jossa on jonkun muun lapsi. Vaikka lapsien äiti hoitaisi kaiken tuon, olisi se silti itseltä pois. Itsekäs? Kyllä varmaan, mutta harva mies haluaa tuollaiseen hullunmyllyyn seota, jos on lapsettomiakin tarjolla. Koittakaa isät ja äidit kestää sitä lapsiperhearkea, ja pysyä yhdessä. Ei se arki ainakaan helpota jossain uusperhevirityksissä, johon kuuluu omat lapset, puolison lapset,ehkä yhteiset lapset, exät, ja exien nyxät.
Miksi ei voisi helpottaa? Joka toinen viikko on lapset täällä, joka toinen viikko ne on poissa ja saadaan panna niin paljon kuin jaksetaan, lähteä aikuisten lomille, ei tartte miettiä läksyjä. Win-win.
Niin, mutta itseä ei kiinnostaisi mikään joka toinen viikko-suhde. En tiedä miten tuossa suhteeseen hyppäävä mies voittaa, verrattuna lapsettomaan. Omat lapset taas on eri asia, kuin muiden siittämät.
No sit sä otat lapsettoman, jos se on sun tärkein kriteeri. Omalla miehellä oli aika paljon muita kriteerejä naiselle, ja sattui sitten vaan löytämään naisen, jolla sitten oli jo niitä lapsia.
Ja oma mies ei halua siittää omia lapsia, tähän maailmaan,ikinä , joten senkin suhteen miehet on erilaisia. Taitaa olla vaan tyytyväinen kun löysi naisen joka ei mitään vauvaa ala vinkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ainakaan vaikuttanut, korkeintaan positiivisesti. Jos molemmilla on lapsia (Meillä on. Ei yhteisiä.) molempien on helppo tiedostaa se, että jälkikasvu menee aina ja kaikessa ykkössijalle. Enkä mä ainakaan koe, että multa olis odotettu mitään kasvatusvastuuta. Puolison lapsella on isäkin sitä varten. Kun olemme porukassa, haluan tietenkin olla turvallinen ainuinen, keneen voi tarvittaessa turvautua. Ja että molempien lapset voivat luottaa kumpaankin aikuiseen. Käytännön asiat hoidamme tietenkin tasapuolisesti
Itse kierrän kaukaa tyypit joilla lapset menee aina ja kaikessa ykkössijalle. Omat lapseni saavat rakkautta ja huomiota, mutta oppivat myös sen, että elämässä on monenlaisia asioita eikä kaikki pysähdy, kun he keksivät haluta jotain tai jos minulla on jokin meno niin se on. Hyväksyttävä syy perumiseen voisi olla sairaalareissu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kyllä minullakaan mikään alapään tiukkuus tulisi mieleen.
Muiden lasten elämää en halua sotkea, enkä halua muiden lapsia sotkemaan elämääni.
Ja taas yksi joka ilmeisesti kuvittelee automaattisesti olevansa erityisen haluttu kaikkien naisten keskuudessa joiden katsoo olevan itseään vähempiarvoisia. Ja saa tästä jotain kiksejä.
Ei kuules mitään pelkoa että koskaan ottaisin noin itsekeskeisen ihmisen vaivoikseni 😆
Ap
Hän tuskin haluaisikaan tulla. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei ainakaan vaikuttanut, korkeintaan positiivisesti. Jos molemmilla on lapsia (Meillä on. Ei yhteisiä.) molempien on helppo tiedostaa se, että jälkikasvu menee aina ja kaikessa ykkössijalle. Enkä mä ainakaan koe, että multa olis odotettu mitään kasvatusvastuuta. Puolison lapsella on isäkin sitä varten. Kun olemme porukassa, haluan tietenkin olla turvallinen ainuinen, keneen voi tarvittaessa turvautua. Ja että molempien lapset voivat luottaa kumpaankin aikuiseen. Käytännön asiat hoidamme tietenkin tasapuolisesti
Itse kierrän kaukaa tyypit joilla lapset menee aina ja kaikessa ykkössijalle. Omat lapseni saavat rakkautta ja huomiota, mutta oppivat myös sen, että elämässä on monenlaisia asioita eikä kaikki pysähdy, kun he keksivät haluta jotain tai jos minulla on jokin meno niin se on. Hyväksyttävä syy perumiseen voisi olla sairaalareissu.
Meillä lapset 4 kpl ovat saaneet sellaisen kotikasvatuksen, että vanhempien suhde ja rakkaus on ylittämätön, eikä siihen väliin ole ollut asiaa. Lapset tienneet oman paikkansa ja ymmärtäneet, ettei kiukuttelulla ainakaan saa tahtoaan läpi. Rakkautta ja tukea saaneet varmasti tarpeeksi osakseen. Vastaavasti meillä oli aina seksiä säännöllisesti viikoittain kaikkina vuosina, myös ruuhkavuodet. Näin ymmärtävät nyt kasvattaa jo omiakin lapsia. Vaimoni oli koko ikänsä lastenhoidossa.
sama nainen jolla on koira tai kaksi aina on piskit etusijalla varsinkin jos naisella on uroskoiria isoja ne korvaa miehenkin
Kysymys on typerä...ei se pillu siitä muutu vaikka on synnyttänyt.
Ei ole ennakkoluuloja, omalla kohdalla löysin on ollut lähes nuorin seksikumppaneistani ja lapseton. Iällä ja sillä onko synnyttänyt ei vaikutusta, ellei sitte synnytyksessä ole sattunut jotain isompia repeämiä / vaurioita. Joillekin miehille voi olla turn-off pelkästään se että on naisella on lapsi toisen kanssa, ei ehkä osaa suhtautua siihen tai itse ei halua lapsia lainkaan.
Ei ole alapään suhteen, mutta tapailen vain lapsettomia. sorry vaan.
Itse synnyttänyt 3 lasta nuorena ja rehellisesti kyllä olen löysempi kuin ennen ekaa synnytystä. Ennen ekaa synnytystä mulla oli tosin todella kireät paikat siten, että esim. ekat seksikokeilut eivät onnistuneet kun mies ei saanut kalua milliäkään sisään eli sairaan paha vaginismi. En saanut myöskään itse tamponia sisään edes millin vertaa eli sain pidettyä paikat aivan kiinni-kiinni. En usko, että se on normaali lähtökohta.
Vakituisessa parisuhteessa, missä oli luottamusta ja hyvää seksiä alkoi yhdynnät vähitellen onnistua, mutta vieläkin oli siis niin timmit lihakset, että en sitä tamponia saanut sisään edes liukkarilla. Että vaati aika paljon ihan koko toosan aukeamiseen kiihottumista.
Mutta alapään tiukkuus on musta nyt kyllä tosi hyvä. Just alatiesynnytysten jälkeen olin kyllä seksituntumalta tiukempi kuin paremmin palauduttuani raskauksista koska täysimetyksellä oli limakalvot kuivemmat. Myös kiihottuminen heti raskauden/synnytyksen jälkeen erilaista että seksissä ei ihan normaalisti kudokset paisuneet ja antaneet periksi. Mun mieskin jopa ihmetteli, että paikat oli heti synnytyksistä kireämmät kuin raskaanakaan ja joskus joku bloggaajakin on tuollaista kirjoittanut, mutta luulen että johtuisi juuri tästä, että kudokset ei elä ja veny ja paisu niin paljon hetkeen, välttämättä.
Lantionpohja oli kyllä raskauden jäljiltä heikompi ja niin se vain menee kaikilla naisilla, johtuu kudoksia pehmentävistä hormoneista. Mulla ei kyllä ollut mitään inkontinenssiongelmia tms eli ihan ok kunnossa voi olla lantionpohja heti synnytyksenkin jälkeen. Esim. ekat juoksulenkit raskauksien jälkeen tein jo 2 vk päästä eikä mitään pissahätää siitä tullut vaikka kohtukaan ei kai oo tossa vaiheessa täysin supistunut. Tosin ohje olisi, että ei saisi laskeumia välttääkseen kannattaisi aloittaa treeniä niin aikaisin, mutta ei mulle onneksi siitä vammoja tullut vaikka en tiennyt.
Ja kaikista parasta raskauksien ja synnytyksien jälkeen on ollut orgasmikyvyn paraneminen. Sain yhdynnässä orgasmin jo ennen lapsia, siis harjoittelun tuloksena, mutta nyt saan sen aika varmasti joka kerta ja voin saada aika pian uudestaan ilman mitään oivalluksia.
Mut jos mun mies tästä vapautuisi niin tuskin ajattelisi, että seksi lapsia saaneen naisen kanssa olisi jotenkin huonompaa kuin lapsettoman naisen kanssa koska ainakin mun kanssa on aika selvästi parantunut. Mutta se elämäntilanne voi kyllä olla turn off ja tuntematta ihmistä voi olla siihen liittyviä ennakkoluuloja. Itsekin saattaisin karttaa miestä, jolla lapsia edellisestä liitosta ja exä koska se kaikki mutkistaa paljon elämää.
Niin että huumoria väänsit mutta kuitenkin olet tosissasi? Huumori on vaikea laji, siihen tarvitsee älyä. Siksi se on miehille niin vaikeaa.