Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehillä ennakkoasenteita naisia kohtaan joilla on lapsi (alapään tiukkuus)?

Vierailija
25.01.2023 |

Itselläni on yksi lapsi, olen nätti, treenaan paljon, vartaloni on kunnossa. Olen eronnut.
Nyt ensimmäistä kertaa kohtassin miehen jota vaivasi se että minulla on lapsi.

Peruin treffit hänen kanssaan, koska saan kyllä seuraa joa on minusta oikeasti kiinnostunut.
Jäin miettimään onko miehillä ennakkoasenteita myös alapään tiukkuutta kohtaan? Asiaan liittyy myös muita seikkoja.

Itse jouduin sektioon, eli en ole koskaan synnyttänyt. Kaikki miehet sanovat että olen todella tiukka.

Kommentit (132)

Vierailija
21/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lapsi laskee naisen tasoa yhdellä pisteellä. Useampia lapsia, niin laskee taso jokaista lasta kohden  1/n, jossa n on lapsen järjestysnumero.

Esim ysin nainen, jolla kolme lasta on tasoltaan 9-1-1/2-1/3 = 7.2 nainen.

Aloittajan pitää nyt laskea omaa vaatimustasoaan.

Hahahaaa minun ei tarvitse lakse yhtään mitään. Me olemme kaikki ihmisiä ja TASAN samanarvoisia.

Mutta sinun kanssasi minä en olisi missään tekemisissä, mistään hinnasta.

Realiteetit iskee vielä. On tosiasia, että yh on vähemmän houkutteleva kumppaniehdokas kuin lapseton nainen. Kysy vaikka joltain yh-äipältä tai mieheltä. Ja itsekin valitat että miestä ei enää kiinnosta, kun kuulee että sulla on lapsi. Se on juuri sitä markkina-arvon laskua. 

Mutta sitä paremman miehen nainen saa kun löytyy mies joka hyväksyy lapset . Tarpeeksi kauan kun mies nirsoilee ja laittaa liikaa eri krtiteerejä naisille tämä huomaakin jäävänsä vanhaksi pojaksi .

Vierailija
22/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lapsi laskee naisen tasoa yhdellä pisteellä. Useampia lapsia, niin laskee taso jokaista lasta kohden  1/n, jossa n on lapsen järjestysnumero.

Tuolla ajatuslogiikalla sulla ei ole pisteitä ollenkaan. Kukaan nainen ei ansaitse tuollaista ur.poa.

Väitätkö, että lapset eivät vaikuta mitenkään siihen miten kiinnostuneita miehet ovat naisesta? Etkö ole lukenut palstaa tai akkain lehtiä?

Täältähän se totuus löytyy. Tottakai vaikuttaa, marjanpoimijat pelästyy mutta oikeat miehet ei. Eräskin miespuolinen  radiotoimittajan meni nuorena naimisiin naisen kanssa jolla oli 3 lasta ennestään. Teki miehen työn ottaessaan huomaansa lasten kasvatuksen. Arvostukseni toimittajaa kohtaan nousi rutkasti.  Tiedän 4 lapsen isänä, mitä lasten kasvatus ja huoltajana oleminen vaatii. 

Kaikki ei vaan halua alkaa hoitamaan toisen lasta. Se on ihan oma valinta. Siihen ei paljoa sinun päänaukominen vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...mä en ainakaan pane mitään löysää yh-mutsia. Parempaakin tarjolla.

Vierailija
24/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ainakaan vaikuttanut, korkeintaan positiivisesti. Jos molemmilla on lapsia (Meillä on. Ei yhteisiä.) molempien on helppo tiedostaa se, että jälkikasvu menee aina ja kaikessa ykkössijalle. Enkä mä ainakaan koe, että multa olis odotettu mitään kasvatusvastuuta. Puolison lapsella on isäkin sitä varten. Kun olemme porukassa, haluan tietenkin olla turvallinen ainuinen, keneen voi tarvittaessa turvautua. Ja että molempien lapset voivat luottaa kumpaankin aikuiseen. Käytännön asiat hoidamme tietenkin tasapuolisesti

Vierailija
25/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollut nainen on "paljon käytetty" eli sen mukaan arvo arvioidaan.

Vierailija
26/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mites paljon sinua opn käytetty??

Vai eikö sillä ole mitään merkitystä? Siellä joku tekopyhä, omilla aivoillaan kykenemätön ajattelelemaan ukko kirjoittelee.

Vierailija
27/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole sinullakaan paljoa komusta naisista. Oma vaimo synnyttänyt monia lapsia alakautta ja silti olen saanut tai joutunut kärsimään tiukasta pillusta. Saatoi hetken helpottaa heti synnytysten jälkeen, mutta muutamassa kuukaudessa oli tiukka. Muutamassa vuodessa oli ihan yhtä tiukka kuin ennen lapsia. 

Vierailija
28/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa lukea? En ole löysä, käyn 5 kertaa viikossa treenamaassa, enkä ole YH mutsi.

En tiedä miksi kuvittelet että olisin kiinnostunut yhdestäkään tuolla tavalla puhuvasta ihmisestä, olet varmaankin niin nuori ettet ole ymmärtänyt käsitettä, olet itse vastuussa omasta käyutöksestäsi.

Ja tuo käytös ei kyllä houkuttele yhtäkään parempaa naista. Vaikka niin kuinka väittäisit.

Vierailija
29/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan AP:n tulla tollasia kyseleen tän sivuston seksi-palstalle:) vastaukset on ihan taattua tavaraa...

Vierailija
30/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt ensimmäistä kertaa kohtassin miehen jota vaivasi se että minulla on lapsi.

Peruin treffit hänen kanssaan, koska saan kyllä seuraa joa on minusta oikeasti kiinnostunut."

Hyvin tehty molemmilta, eli mies kertoi suoraan lapsen vaivaavan häntä ja sinä skippasit sitten miehen, eli keskitytte molemmat sellaisiin ihmisiin jotka on teille sopivaa seuraa.

Sitä en kyllä ihan ymmärrä miten sait alapään tiukkuuden tuohon liittymään? Toki ei sitä voi koskaan tietää mitä joku ajattelee ja mikä kenellekin on tärkeää (veikkaisin, ettei kovin moni mies valitse seuraansa sillä perusteella kenellä on tiukin alapää :D), mutta eiköhän tuossa ollut kyse ihan vaan siitä, ettei kyseinen mies halua lasta elämäänsä. Ainakaan vielä ja sellaista lasta, joka ei ole hänen omansa. Siihenkin on ihmisillä oikeus ja hyvä kun tuollaiset asiat tuodaan ajoissa ilmi, ettei tule sellaisia surullisia tarinoita sitten, jossa on joku ilkeä isäpuoli inhoamassa naisen lasta ja lapsi kärsimässä äidin miesvalinnan vuoksi. 

Vierailija
31/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nin varmaan!!! XD

Mies joka pyrkii lyttäämään muita ei yhtäkään tasokasta naista saa.

Vierailija
32/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nin varmaan!!! XD

Mies joka pyrkii lyttäämään muita ei yhtäkään tasokasta naista saa.

Kyllä tuollaiset varmaan saa sellaisia jotka täyttävät heidän kriteerit "tasokkaasta", sehän on yksilöllistä mitä se "tasokas" kenellekin merkitsee. Noin muutoin turha ruokkia netissä eri ihmisiä/ihmisryhmiä dumaavia tyyppejä, haluavat vain aiheuttaa riitaa ja hässäkkää kaikenlaisilla törkeän oloisilla jutuilla. 

Vierailija
33/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruin treffit hänen kanssaan, koska saan kyllä seuraa joa on minusta oikeasti kiinnostunut."

Hyvin tehty molemmilta, eli mies kertoi suoraan lapsen vaivaavan häntä ja sinä skippasit sitten miehen, eli keskitytte molemmat sellaisiin ihmisiin jotka on teille sopivaa seuraa.

Sitä en kyllä ihan ymmärrä miten sait alapään tiukkuuden tuohon liittymään? Toki ei sitä voi koskaan tietää mitä joku ajattelee ja mikä kenellekin on tärkeää (veikkaisin, ettei kovin moni mies valitse seuraansa sillä perusteella kenellä on tiukin alapää :D), mutta eiköhän tuossa ollut kyse ihan vaan siitä, ettei kyseinen mies halua lasta elämäänsä. Ainakaan vielä ja sellaista lasta, joka ei ole hänen omansa. Siihenkin on ihmisillä oikeus ja hyvä kun tuollaiset asiat tuodaan ajoissa ilmi, ettei tule sellaisia surullisia tarinoita sitten, jossa on joku ilkeä isäpuoli inhoamassa naisen lasta ja lapsi kärsimässä äidin miesvalinnan vuoksi. 

Itseasiassa mies olisi halunnut vielä tavata ja katsoa.

Mutta koska asia jäi sen verran epämääräiseksi hänen puoleltaan, tuli mieleeni että on monia asioita jotka häntä saattoivat häiritä, muut ovat hyvinkin henkilökohtaisia. Mutta tämä alapääasia kiinnosti, koska eräs nuorempi, naispuolinen työkaveri möläytti vähän aikaa sitten että se, naisen alapää menee pilalle. Olin tästä jotenkin ihan järkyttynyt. Hän vaikutti muuten niin mukavalta, eikä ollenkaan mustavalkoiselta ihmiseltä.

En ollut asiaa ennen edes ajatellut, joten mietin onko aihe sellainen josta miehet esim puhuvat?

Vierailija
34/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lapsia, ja meillä on ydinperhe. Lapset kuitenkin ovat muuttaneet elämää paljon verrattuna aikaan ennen niitä. Nyt jo osa lentänyt pesästä, ja odottelen aikaa, jolloin voidaan olla kahdestaan. Omat lapset ovat rakkaita, ja niiden aiheuttaman "häiriön" sietää parisuhteessa. Ei voi naida aina kun haluttaa, niitä pitää kuskata, niillä on ongelmia, autetaan läksyissä, ei lähdetä aikuisten lomille, ne vaativat rahaa.

Voin kertoa, jos ero tulisi, en varmasti lähtisi suhteeseen, jossa on jonkun muun lapsi. Vaikka lapsien äiti hoitaisi kaiken tuon, olisi se silti itseltä pois. Itsekäs? Kyllä varmaan, mutta harva mies haluaa tuollaiseen hullunmyllyyn seota, jos on lapsettomiakin tarjolla. Koittakaa isät ja äidit kestää sitä lapsiperhearkea, ja pysyä yhdessä. Ei se arki ainakaan helpota jossain uusperhevirityksissä, johon kuuluu omat lapset, puolison lapset,ehkä yhteiset lapset, exät, ja exien nyxät.

Vierailija
35/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta koska asia jäi sen verran epämääräiseksi hänen puoleltaan, tuli mieleeni että on monia asioita jotka häntä saattoivat häiritä, muut ovat hyvinkin henkilökohtaisia. Mutta tämä alapääasia kiinnosti, koska eräs nuorempi, naispuolinen työkaveri möläytti vähän aikaa sitten että se, naisen alapää menee pilalle. Olin tästä jotenkin ihan järkyttynyt. Hän vaikutti muuten niin mukavalta, eikä ollenkaan mustavalkoiselta ihmiseltä.

En ollut asiaa ennen edes ajatellut, joten mietin onko aihe sellainen josta miehet esim puhuvat?

Noh kaikenlaisia voi olla :D Oli minullakin kaveri joka oli synnyttänyt sektiolla ja hämmästyi että meillä on aika samanlaiset pillut, vaikka minä olen synnyttänyt alateitse. Oli siis luullut, että se jotenkin todella ratkaisevasti muuttuu siinä alatiesynnytyksessä. Ja olen kuullut, että yksi toinen sektiolla synnyttänyt eronnut äiti puhisi katkerana eksänsä nyksästä, että "ainakin sillä on löysempi pillu kuin mulla, kun se on synnyttänyt alakautta".

Eli osa ajattelee joo noin! Ja varmaan se jonkun verran usein muuttuukin, eri asia vaan kuinka paljon ja miten ratkaisevasti. Jos kovin ratkaisevasti muuttuisi, niin naisethan olisivat kautta aikojen saaneet vain yhden lapsen, kun mies ei olisi enää sen yhden synnytyksen jälkeen kyennyt seksiin naisen kanssa. Sen sijaan naiset on kautta aikojen saaneet paljon lapsia, kunnes ehkäisy muutti asiaa ja useimmat saavat sen vuoksi vain yhden tai muutaman lapsen.

Vierailija
36/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä muista koskaan keskustelleeni kenenkään kanssa alapään tiukkuudesta. Ainoa minkä muistan on eräät tuplavarpajaiset kauan sitten, ja toinen isistä möläytti toiselle, että sullapa se vaimo pysyy tiukkana, kun lapsi syntyi keisarileikkauksella, tarkoittaen tällä vaimoni siskoa. Siitä lähtien olen pitänyt tuota tyyppiä jotenkin vastenmielisenä, vaikkei omaan tuttavapiiriin kuulukaan. Professorismies nykyään.

Vierailija
37/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ystäväni erosi ja hänellä 4 lasta. Hän ei ole ollut hetkeäkään ilman miestä. Saa kenet vain. Jos on ulkonäköä ja luonnetta saa kenet vain oli lapsia tai ei. Toisin meillä ns. Tavis naisilla.

Vierailija
38/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ystäväni erosi ja hänellä 4 lasta. Hän ei ole ollut hetkeäkään ilman miestä. Saa kenet vain. Jos on ulkonäköä ja luonnetta saa kenet vain oli lapsia tai ei. Toisin meillä ns. Tavis naisilla.

Taas koitetaan yksittäisestä tapauksesta yleistää. Tosiasiassa tuolla ihmenaisellakin taso on laskenut lasten myötä, eikä tietenkään saa ketä vain, mutta jos ennen lapsia taso on ollut erittäin korkea, niin onhan se korkealla vielä lasten saannin jälkeenkin.

Naiset eivät tuosta tason laskusta tykkää ajatuksena, koska se tarkoittaa sitä että valinnanvara pienenee. Ja miehet eivät siitä mielellään puhu, vaikka tietävät, että lapsellisen naisen ottamalla saavat muissa suhteissa korkeampitasoisen naisen kuin mihin muuten olisi paukkuja.

Seuraavaksi täällä varmaan väitetään, että ikääntyminen ja ylipaino eivät vaikuta naisen ja miehen tasoon, koska joku tuntee jonkun seurustelevan pluskokoisen.

Vierailija
39/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap:llä on löysä?

Vierailija
40/132 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas koitetaan yksittäisestä tapauksesta yleistää. Tosiasiassa tuolla ihmenaisellakin taso on laskenut lasten myötä, eikä tietenkään saa ketä vain, mutta jos ennen lapsia taso on ollut erittäin korkea, niin onhan se korkealla vielä lasten saannin jälkeenkin.

Naiset eivät tuosta tason laskusta tykkää ajatuksena, koska se tarkoittaa sitä että valinnanvara pienenee. Ja miehet eivät siitä mielellään puhu, vaikka tietävät, että lapsellisen naisen ottamalla saavat muissa suhteissa korkeampitasoisen naisen kuin mihin muuten olisi paukkuja.

Seuraavaksi täällä varmaan väitetään, että ikääntyminen ja ylipaino eivät vaikuta naisen ja miehen tasoon, koska joku tuntee jonkun seurustelevan pluskokoisen.

Olen 39v tasapainoinen nainen, edelleen oikein kivan näköinen, mutta en pinnallinen. En uurikaan käytä alkoholia, treenaan paljon, olen kiinnostunut läheisyydestä, yhdessäolosta, hyvistä keskusteluista, ulkoilusta, hauskanpidostakin, mutta en baareista.

Hyvin vaikea kuvitella että jos on samanhenkinen mies, lapsiasia olisi kynnyskysymys. Kylä siinä sitten on kyse jostain ihan muusta ja emme ole yhtään sopivia toisillemme.

Joten on hieman naurettavaa väittää että se on se lapsi. Tai jotain hälynpölyä tasoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan