Hgin kaupunki järjestää 6.-9. -luokkalaisille pakollisen sateenkaarityöpajan
Kommentit (4449)
Genderspeshulin aivopieru:
"Myöskään juridisen sukupuolimerkinnän antaminen syntymässä ei ole muodollisuus, jossa todetaan tosiasia, vaan vahvaa psykologista ja sosiaalista puuttumista, joka ohjaa nuoren kehitystä."
https://mobile.twitter.com/JaniJansson/status/1619242199883083782
Jos synnärillä arvotaan pippelilliselle vauvalle oikein n/f-merkintä papereihin, niin transhoidoille ei ole tarvetta?
Vierailija kirjoitti:
Kuka se kundi olikaan joka on nyt muokannut itsensä täysin naiseksi ? Halusi ensin olla Kevin barbi. Nyt sitten tehty satoja leikkauksia. On varmaan ollut myös hengenvaarassa. On kuin vahanukke. Miksi noin.
Tuohon se sitten pikkuhiljaa menee jos puppeli Marjatoille annetaan jalansija koulussa. Tuo on "uusi normaali"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mikään etuliitenainen vaan ihan vain nainen. BIOLOGINEN NAINEN jolla on ihan oikea kohtu ja p*mppi. En halua että minusta käytetään naiseuteeni liittyen yhtäkään etuliitettä missään yhteydessä, ikinä. Minusta nämä etuliitteet ovat halventavia, enkä ole antanut kenellekään lupaa käyttää minusta sellaista. Miksi siis joka puolella tuutataan tuota ihme C-I-S-p**kaa???
Nimenomaan sama juttu! Olen nainen. Transsukupuolinen nainen on nainen. ***ttaa tuollainen etuliitesekoilu, kun kaikki olemme ihan vain naisia. Vaginallisilla naisille vielä joku oma termi, anna mun kaikki kestää.
Trans"naiset" voivat leikkiä mekkoleikkejään ja kehonmuokkausleikkejään niin paljon kuin vain haluavat, mutta eivät he niillä naisiksi muutu.
Ja jos muiden silmissä muuttuvatkin, niin se ei ole sinulta pois.
On se pois. Naiseksi synnytään ja mieheksi synnytään.
Miten se on siis sulta pois jos joku syntyy tytöksi mutta elää miehenä? Saatko rahaa jokaisesta oikein syntyneestä?
Mitä miehenä tai naisena eläminen tarkoittaa käytännössä?
Sitä että tulee kohdelluksi miehenä tai naisena. Ihan kuten meillä kaikilla. Siksi en ymmärräkään miten mun, sun tai jonkun muun biologinen sukupuoli kenellekään vaikuttaa asiaan. Mun sukuelimet ei luulis kiinnostavan ketään muuta kuin puolisoani, miksi jonkun transsukupuolisen sukuelimet kiinnostaisi sen enempää? Jos mulle joku mieheksi syntynyt sanoo olevansa nainen, kohtelen häntä naisena, oli hänellä sit munat tai ei.
Sosiaalisessa sukupuolessa eläminen vaatii läpimenevyyttä ja uskottavaa transitiota. Nyt vaaditte sukupuolen olevan ilmoitusasia ilman diagnoosia ja transitiota. Tehän vaaditte, että myös ei-transit heteromiehet voivat jatkossa olla juridisia naisia ja heitä on kohdeltava naisina oman ilmoituksen perusteella.
Ihana tää te. Tehän sitä ja tehän tätä. Sulle ehkä on tärkeää laittaa jokainen eri tavoin ajatteleva te-lokeroon, mutta onhan se aika surullista.
-eriMeille kahden sukupuolen maailmassa eläville Te olette todellakin yksi joukko Te, jotka kehittelette niitä variaatioitanne.
No tässä tilanteessa sit Te on heterot biologiset naiset. Mites siellä, mikäs teidän tittelinne on?
Mikä ihmeen "titteli"?😂 Mä oon Nainen. Piste.
Ei herranjestas ai että 20 vuotta sitten olis tullu huutista sulle päin naamaa.
Mutta kun nykyään pitää olla niin uniikki että pakkohan mun kalkkiksen on pakko keksiä joku titteli...hmmm.
Käykö vaihtolämpöinen saukko-seksuaali? Sukupuolen voi itse päätellä?etuoikeutettu cissu uhoaa...
Cissu on ideologista kieltä, jota on mauton pakottaa muille. Suomessa on toistaiseksi uskonnon ja mielipiteen vapaus.
Translakiuudistuksen jälkeen naisten pukkariin ja suihkuun:
https://mobile.twitter.com/stueymaco/status/1618722389252243458?cxt=HHw…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on liikuttavaa huomata, miten paljon huolta konservatiiveilla on naisten ja varsinkin naisvankien turvallisuuden suhteen. Tulemme varmasti näkemään paljon näihin liittyviä lakialoitteita, jos maahan tulee seuraavaksi oikeistohallitus. Sitä odotellessa.
Miksi naisten oikeudet ja peniksettömät naisten ja tyttöjen intiimitilat eivät kiinnosta vihervasemmistoa ja liberaaleja?
Eri. Koska suurin osa naisista on luopioita. Menevät ruojat naimisiin ja osa jopa ottaa miehensä nimen (apua!). Sitten elelevät yksiavioisina ja tekevät lapsia. Osa saattaa, voitteko kuvitella, jäädä kotiin niitä tenavia hoitamaan! Muutenkin naiset ovat ärsyttävän naistyypillisiä! Naiset ovat suurin uhka, heti valkoisen heteromiehen jälkeen, uudelle uljaalle utopialle, jossa uhrihierarkia on ihanasti lopultakin päälaellaan ja kaikki ovat onnellisia ja suvaitsevaisia ja harrastavat ihanaa kinky-seksiä kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sanoo että pelkää ja on foobikko jos ei suostu perverssipajaan menemään. Ne joilla on tervettä järkeä leimataan ties millä nimellä näin suvaitsevaisia ja avarakatseisia setalaiset ovat. Ootteko muuten huomannut että ne ei kuitenkaan ole yhtään onnellisia vaikka toistavat kuinka ihanan vapautuneita ovat? Ja miten pitää rakastaa? Jatkuvasti ovat sotajalalla ja kireitä.
Suht laajalla kokemuksella sanoisin, että kireitä ja sotajalalla ovat pääosin jotkut ihan muut kuin sateenkaarimyönteiset ihmiset.
Sateenkaarimyönteisyyttä on eheyttää homoseksuaaleja:
"Gay men have got to stop hating on vaginas"
https://video.twimg.com/ext_tw_video/1618510546726432768/pu/vid/602x108…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mikään etuliitenainen vaan ihan vain nainen. BIOLOGINEN NAINEN jolla on ihan oikea kohtu ja p*mppi. En halua että minusta käytetään naiseuteeni liittyen yhtäkään etuliitettä missään yhteydessä, ikinä. Minusta nämä etuliitteet ovat halventavia, enkä ole antanut kenellekään lupaa käyttää minusta sellaista. Miksi siis joka puolella tuutataan tuota ihme C-I-S-p**kaa???
Nimenomaan sama juttu! Olen nainen. Transsukupuolinen nainen on nainen. ***ttaa tuollainen etuliitesekoilu, kun kaikki olemme ihan vain naisia. Vaginallisilla naisille vielä joku oma termi, anna mun kaikki kestää.
Trans"naiset" voivat leikkiä mekkoleikkejään ja kehonmuokkausleikkejään niin paljon kuin vain haluavat, mutta eivät he niillä naisiksi muutu.
Miten se on siis sulta pois jos joku syntyy tytöksi mutta elää miehenä? Saatko rahaa jokaisesta oikein syntyneestä?
Sitä että tulee kohdelluksi miehenä tai naisena. Ihan kuten meillä kaikilla. Siksi en ymmärräkään miten mun, sun tai jonkun muun biologinen sukupuoli kenellekään vaikuttaa asiaan. Mun sukuelimet ei luulis kiinnostavan ketään muuta kuin puolisoani, miksi jonkun transsukupuolisen sukuelimet kiinnostaisi sen enempää? Jos mulle joku mieheksi syntynyt sanoo olevansa nainen, kohtelen häntä naisena, oli hänellä sit munat tai ei.
Sosiaalisessa sukupuolessa eläminen vaatii läpimenevyyttä ja uskottavaa transitiota. Nyt vaaditte sukupuolen olevan ilmoitusasia ilman diagnoosia ja transitiota. Tehän vaaditte, että myös ei-transit heteromiehet voivat jatkossa olla juridisia naisia ja heitä on kohdeltava naisina oman ilmoituksen perusteella.
Ihana tää te. Tehän sitä ja tehän tätä. Sulle ehkä on tärkeää laittaa jokainen eri tavoin ajatteleva te-lokeroon, mutta onhan se aika surullista.
-eriMeille kahden sukupuolen maailmassa eläville Te olette todellakin yksi joukko Te, jotka kehittelette niitä variaatioitanne.
No tässä tilanteessa sit Te on heterot biologiset naiset. Mites siellä, mikäs teidän tittelinne on?
Mikä ihmeen "titteli"?😂 Mä oon Nainen. Piste.
Ei herranjestas ai että 20 vuotta sitten olis tullu huutista sulle päin naamaa.
Mutta kun nykyään pitää olla niin uniikki että pakkohan mun kalkkiksen on pakko keksiä joku titteli...hmmm.
Käykö vaihtolämpöinen saukko-seksuaali? Sukupuolen voi itse päätellä?Jos sä luet nuo kommentit ketjuna, ehkä huomaat että tämä titteli liittyi jonkun typerään tarpeeseen käyttää sanaa Te.
Oikeassa oot. Mun viesti oli ironiaa. Mutta miksi on niin vaikea ymmärtää että sukupuolia on tasan kaksi.
Onko lakiin siis nyt tulossa kolmaskin sukupuoli, jota tässä vastustat?
Translakialoitteen taustavoimat haluavat kolmannen juridisen sukupuolen, juridisen sukupuolitiedon vaihdon myös alaikäisille ja transhoidot alaikäisille. Jos vanhemmat vastustavat alaikäisen transiuttamista, niin se olisi peruste huostaanotolle. Halutaan myös, että tieto sukupuolen vaihtamisesta hävitetään viranomaistiedoista. Kulisseissa häärätään koko ajan. Todennäköistä on myös juridisen sukupuolen vaihdon käyttäminen painostuskeinona transhoitojen saamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on saanut olla täällä näin kauan?
Joskus oli aika että nämä kezkustelut poistui välittömästi.
Mikä on muuttunut?Olen ilmiantanutkin tämän jossain vaiheessa, mutta ei sitten näköjään ole riittävän asiaton.
Missä vaiheessa lasten mahdollisesta aivopesusta ja seksualisoinnista tuli asiatonta?
Tai naisten perusoikeuksista? Sinäkö siitä päätät?
Työpajoissa lapsia ei aivopestä eikä seksualisoida. Kukaan ei ole myöskään viemässä naisten perusoikeuksia. Mutta tässä keskustelussa tuollaista lietsontaa on, mikä on todellakin asiatonta.
Onko ne opetusmateriaalit nähtävissä jossain? Miten naisten oikeuksia voidaan puolustaa, jos naiselle ei ole määritelmää, jos naisella voi olla vagina tai penis?
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on se , että alaikäiset ei saa vielä mitään hormonihoitoja. Annetaan lasten kasvaa ja kehittyä rauhassa.
Kyllä, mutta uhka on olemassa. Ulkomailla on sentään havahduttu mutta vääntö on silti kovaa. Ne jotka ovat kultin aivopesemiä eivät antaisi piiruakaan periksi keskeisistä käsitteistä kuten syntymässä määritelty, pronominit, sukupuolen korjaaminen. Silmät auki tämän aiheen kanssa ja mielellään jokainen perehtyköön siihen, millainen mylly sukupuolen kirjon nimissä pyörii. Valtamediat ovat ostaneet jo puolelleen, samoin pitkälle instituutiot. Eli turha tuudittautua siihen, että tämän asian kanssa kävisi automaattisesti hyvin. Nyt käytetään härskiksi hyväksi postmodernismin ajatusta, että mikä tahansa voi olla totta.
Ei voi. Ei varsinkaan lasten ja tulevien sukupolvien kustannuksella. Heitä ei saa sotkea sukupuolivallankumouksen pelinappuloiksi millään verukkeella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös seksuaalisesti, sitähän vaaditaan erityisesti homoseksuaaleilta? Muut eivät kuitenkaan halua peniksellisiä henkilöitä naisten tiloihin. Eikä lesboja kiinnosta penikset.
Myös seksuaalisesti, katsopas kun en makaa kaikkien mahdollisten (tuettyjen sukuelinten omistajien) kanssa. Olis aika vaikeaa olla miesten ystävä, jos heidän peniksensä olisi mulle aina seksuaalinen pakkoajatus.
En mäkään halua peniksiä naisten tiloihin, tää menee taas ihan raiteiltaan. Jos kuitenkin se joku, joka tästä asiasta päättää, tekee tilasta unisexin, ihan itse kuule olen kylenevä miettimään haluanko sinne mennä. Säkö et?
No miten nämä tilat siis laitetaan? jos ennen oli tilat miehille ja naisille niin muutetaanko ne siis naiset ja unisex?
Vai miehet ja unisex? vai niin että on ainoastaan unisex? Mitä jos onkin ainoastaan unisex etkä haluakkaan mennä sinne, mitä teet?Tai mitä jos olet jo nyt transseksuaali, etkä halua mennä kumpaakaan pukuhuoneeseen. Mitä silloin teet? Mitä jos olet estoinen ja ahdistunut, etkä halua nähdä alastomia ihmisiä. Mitä silloin teet? Mitä teet, jos et johonkin jostain syystä halua mennä?
Miksi promillen ongelmasta tehdään kaikkien ongelma? Miksi naarasmuusu ei voi asioida samoissa tiloissa kuin muutkin pillun kanssa syntyneet? Ei ole mahdollista rakentaa kopperoita tuhansille uniikeille speshulidentiteeteille.
Ei, vaan sen "promillen" ongelma lakkaa olemasta ongelma ja muut jatkavat elämäänsä ihan samoilla ongelmillaan kuin aina ennenkin.
Promillen ongelman ratkaisun hinta ei voi olla naisten ja tyttöjen turvallisuuden, yksityisyyden ja arvokkuuden menetys. Hinta ei voi olla myöskään naisen määritelmän ja oikeuksien menetys.
Naiset ja tytöt eivät menetä turvallisuuttaan, yksityisyyttään ja arvokkuuttaan yhtään enempää kuin aiemminkaan.
Sanopa tuo nuorelle teinitytölle, jota aikuinen peniksellinen "nainen" katselee vaikkapa uimahallin suihkutiloissa...
Taas tuo uimahallin suihkutiloihin liittyvä fantasia. Jännä miten se pyörii mielessä pakahtumiseen asti.
Miten estetään sen toteutuminen? Uusi translaki ei ainakaan estä peniksen viemistä naisten tiloihin.
Paksu ja suonikas nytkähtelee saippuoituna suihkussa ja lapset näkevät, oh, oh, oh...
Juuri nimenomaan tuolta shaibalta alaikäisiä on nyt suojeltava entistä enemmän. Jo ihan pienillekin lapsille täytyy siis jatkossa opettaa munille potkimisen jalo taito.
eri. kyllä se nuin on. Ei olis aikanaan uskonu että oikeasti lapset tarvitsevat itsepuolustustaitoja jo lapsena Suomessa jotain trans hinttareita vastaan. Voi melkein jo sielun silmin nähdä lehti otsikon. "Lapsi potkaisi puppeli Maijaa munille uimahallissa."
Kyllä ne ovat heteromaijoja siellä naisten tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andyspirit kirjoitti:
miesviha
Jumalan vihaaminen
kristinuskon vihaaminen
lapsien vihaaminen
siinä yhteisiä tekijöitä sateenkaarilespotransuilla
Tyttäreni on lesbo ja hänellä on veljiä ja miespuolisia kavereita, joiden kanssa tulee hyvin toimeen. Hän on ateisti, joten ei voi vihata jumalaa. Kristinuskosta hän on erittäin kiinnostunut ja hänen tutkimustyönsäkin sivuaa sitä. Tykkää lapsista. Mutta sateenkaariaatettä hän kyllä vihaa ja kokee, että se on uhka homoseksuaaleille.
Voisitko selventää, aika ristiriitainen kommentti. Lesbo, kristitty ja vihaa sateenkaariaatetta? Ok.
Homoseksuaalisuus ei ole mikään poliittinen ideologia. Homoseksuaalit eivät ole monoliitti. Homoseksuaaleja on joka lähtöön poliittisesti oikealta vasemmalle, on myös uskovaisia homoseksuaaleja. Homoseksuaaleja yhdistää ainoastaa se, että ovat eroottisromanttisesti kiinnostuneita saman biologisen sukupuolen edustajista. Homoseksuaalisuus ei liity transeihin millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on liikuttavaa huomata, miten paljon huolta konservatiiveilla on naisten ja varsinkin naisvankien turvallisuuden suhteen. Tulemme varmasti näkemään paljon näihin liittyviä lakialoitteita, jos maahan tulee seuraavaksi oikeistohallitus. Sitä odotellessa.
Miksi naisten oikeudet ja peniksettömät naisten ja tyttöjen intiimitilat eivät kiinnosta vihervasemmistoa ja liberaaleja?
Eri. Koska suurin osa naisista on luopioita. Menevät ruojat naimisiin ja osa jopa ottaa miehensä nimen (apua!). Sitten elelevät yksiavioisina ja tekevät lapsia. Osa saattaa, voitteko kuvitella, jäädä kotiin niitä tenavia hoitamaan! Muutenkin naiset ovat ärsyttävän naistyypillisiä! Naiset ovat suurin uhka, heti valkoisen heteromiehen jälkeen, uudelle uljaalle utopialle, jossa uhrihierarkia on ihanasti lopultakin päälaellaan ja kaikki ovat onnellisia ja suvaitsevaisia ja harrastavat ihanaa kinky-seksiä kaikkien kanssa.
Mitä jos sinä trancel painuisit vaikka vuittuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös seksuaalisesti, sitähän vaaditaan erityisesti homoseksuaaleilta? Muut eivät kuitenkaan halua peniksellisiä henkilöitä naisten tiloihin. Eikä lesboja kiinnosta penikset.
Myös seksuaalisesti, katsopas kun en makaa kaikkien mahdollisten (tuettyjen sukuelinten omistajien) kanssa. Olis aika vaikeaa olla miesten ystävä, jos heidän peniksensä olisi mulle aina seksuaalinen pakkoajatus.
En mäkään halua peniksiä naisten tiloihin, tää menee taas ihan raiteiltaan. Jos kuitenkin se joku, joka tästä asiasta päättää, tekee tilasta unisexin, ihan itse kuule olen kylenevä miettimään haluanko sinne mennä. Säkö et?
No miten nämä tilat siis laitetaan? jos ennen oli tilat miehille ja naisille niin muutetaanko ne siis naiset ja unisex?
Vai miehet ja unisex? vai niin että on ainoastaan unisex? Mitä jos onkin ainoastaan unisex etkä haluakkaan mennä sinne, mitä teet?Tai mitä jos olet jo nyt transseksuaali, etkä halua mennä kumpaakaan pukuhuoneeseen. Mitä silloin teet? Mitä jos olet estoinen ja ahdistunut, etkä halua nähdä alastomia ihmisiä. Mitä silloin teet? Mitä teet, jos et johonkin jostain syystä halua mennä?
Miksi promillen ongelmasta tehdään kaikkien ongelma? Miksi naarasmuusu ei voi asioida samoissa tiloissa kuin muutkin pillun kanssa syntyneet? Ei ole mahdollista rakentaa kopperoita tuhansille uniikeille speshulidentiteeteille.
Ei, vaan sen "promillen" ongelma lakkaa olemasta ongelma ja muut jatkavat elämäänsä ihan samoilla ongelmillaan kuin aina ennenkin.
Promillen ongelman ratkaisun hinta ei voi olla naisten ja tyttöjen turvallisuuden, yksityisyyden ja arvokkuuden menetys. Hinta ei voi olla myöskään naisen määritelmän ja oikeuksien menetys.
Naiset ja tytöt eivät menetä turvallisuuttaan, yksityisyyttään ja arvokkuuttaan yhtään enempää kuin aiemminkaan.
Sanopa tuo nuorelle teinitytölle, jota aikuinen peniksellinen "nainen" katselee vaikkapa uimahallin suihkutiloissa...
Taas tuo uimahallin suihkutiloihin liittyvä fantasia. Jännä miten se pyörii mielessä pakahtumiseen asti.
Miten estetään sen toteutuminen? Uusi translaki ei ainakaan estä peniksen viemistä naisten tiloihin.
Paksu ja suonikas nytkähtelee saippuoituna suihkussa ja lapset näkevät, oh, oh, oh...
Juuri nimenomaan tuolta shaibalta alaikäisiä on nyt suojeltava entistä enemmän. Jo ihan pienillekin lapsille täytyy siis jatkossa opettaa munille potkimisen jalo taito.
eri. kyllä se nuin on. Ei olis aikanaan uskonu että oikeasti lapset tarvitsevat itsepuolustustaitoja jo lapsena Suomessa jotain trans hinttareita vastaan. Voi melkein jo sielun silmin nähdä lehti otsikon. "Lapsi potkaisi puppeli Maijaa munille uimahallissa."
Näinpä. Joku sanoi jo monta kymmentä sivua taaksepäin osuvasti, että ei se penis pure, ja ihmetteli miksi fyysisesti peniksilliset miehet haluavat väkisin tunkea itsensä naisten pukuhuoneen puolelle.
Se oli hyvä oivallus, johon kukaan translakia puolustava ei osannut vastata.Aivan. Miksi kehotus siedättyä peniksille ja monenlaisille kehoille koskee vain naisia ja tyttöjä, mutta ei peniksen kanssa syntyneitä naisia? Miten transnaisten turvallisuutta lisää muiden miesten päästäminen naisten tiloihin. Make it make sense.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setan mukaan lapset pitäisi kuulemma otta huostaan, jos vanhemmat eivät suostu lapsen tahtoon muuttaa sukupuoltaan. Pitääkö olla huolissaan, jos vanhemmat kieltävät lapsiaan osallistumasta pakolliseen sateenkarityöpajaan?
No sellaiselle Setalle voi haistattaa pitkät. Seta ei todellakaan ole se taho, joka Suomessa määrää huostaanotoista yhtään mitään.
Se kertoo tosin paljon Setasta järjestönä: se luulee olevansa vaikutusvaltaisempi kuin todellisuudessa on.
Tuo vaatimus huostaanotosta löytyy translain taustamateriaaleista. Muissa maissa niitä tehdään jo, jos vanhemmat vastustavat alaikäisen transiuttamista. Muissa maissa tehdään myös lasten sosiaalista transiuttamista koulussa vanhempien selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setan mukaan lapset pitäisi kuulemma otta huostaan, jos vanhemmat eivät suostu lapsen tahtoon muuttaa sukupuoltaan. Pitääkö olla huolissaan, jos vanhemmat kieltävät lapsiaan osallistumasta pakolliseen sateenkarityöpajaan?
Joo siis sehän menee niin, että lapsi ilmoittaa koulussa haluavansa vaihtaa sukupuolta. Siinä heti vaihdetaan hänen tietoihinsa uusi nimi ja pyydetään vanhemmilta kuittaus. Jos vanhemmat kyseenalaistavat pyynnön, lapsi tullaan heti sieltä koulusta hakemaan huostaan. Setan sedät ja tädit hakevat. Tiedän koska olen lukenut tätä keskustelua. Ei mikään ihme, että vanhemmat pureskelevat hätääntyneinä kynsiään ja huokaisevat helpotuksesta aina, kun lapsi palaa koulusta.
Lopeta valehtelu. Muissa maissa sosiaalinen transitio vanhempien selän takana on ihan arkipäivää, eikä mikään kauhukuva. Parhaillaan on menossa oikeudenkäyntejä lapsen transiuttamisesta vastoin toisen vanhemman tahtoa. Samaa ajetaan Suomeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne sanoo että pelkää ja on foobikko jos ei suostu perverssipajaan menemään. Ne joilla on tervettä järkeä leimataan ties millä nimellä näin suvaitsevaisia ja avarakatseisia setalaiset ovat. Ootteko muuten huomannut että ne ei kuitenkaan ole yhtään onnellisia vaikka toistavat kuinka ihanan vapautuneita ovat? Ja miten pitää rakastaa? Jatkuvasti ovat sotajalalla ja kireitä.
Suht laajalla kokemuksella sanoisin, että kireitä ja sotajalalla ovat pääosin jotkut ihan muut kuin sateenkaarimyönteiset ihmiset.
Suht laajalla kokemuksella sanoisin, että olet väärässä. Katso vaikka Hesarin kommenttipalstaa tuon Kaltialan haastattelun yhteydessä. Muut argumentoivat asiallisesti, kohteliaasti ja perustellusti, ja sitten siellä on pari transaktivistia raivoamassa ja riitelemässä kaikkien kanssa.
Itse laitoin yhden lapsuudenkaverin kanssa välit poikki tällaisen vuoksi. Ei haitannut ollenkaan hänen vaihtelevat sukupuoliset suuntautumiset, mutta siinä vaiheessa kun käytös alkoi olla fanaattista politiikan ajamista ja aivan vihan täyttämää, niin en vain jaksanut. Tuollaiset vihapuhuvat fanaatikot eivät ole ok, olivat sitten fanaattisia mistä tahansa. Tosin tutuissa on sitten myös sateenkaari-ihmisiä, jotka ovat mukavia ihmisinä., joten ei mitään ongelmaa. Ei se sukupuolinen suuntautuminen tee ihmisestä huonoa mutta ei myöskään hyvää, joten tottakai voi olla tosi kusipää vaikka olisi sateenkaari-ihminen. Ja heissäkin, kuten tässäkin keskustelussa on todettu, on vaikka kuinka monta mieltä olevia, eivätkä todellakaan kaikki tue näitä transaktivisteja. Joskus fanaattisimmat ja eniten vihaa täynnä olevat eivät edes itse ole sateenkaari-ihmisiä vaan ottaneet sen vain omaksi keppihevoksekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andyspirit kirjoitti:
miesviha
Jumalan vihaaminen
kristinuskon vihaaminen
lapsien vihaaminen
Tyttäreni on lesbo ja hänellä on veljiä ja miespuolisia kavereita, joiden kanssa tulee hyvin toimeen. Hän on ateisti, joten ei voi vihata jumalaa. Kristinuskosta hän on erittäin kiinnostunut ja hänen tutkimustyönsäkin sivuaa sitä. Tykkää lapsista. Mutta sateenkaariaatettä hän kyllä vihaa ja kokee, että se on uhka homoseksuaaleille.
Voisitko selventää, aika ristiriitainen kommentti. Lesbo, kristitty ja vihaa sateenkaariaatetta? Ok.
Homoseksuaalisuus ei ole mikään poliittinen ideologia. Homoseksuaalit eivät ole monoliitti. Homoseksuaaleja on joka lähtöön poliittisesti oikealta vasemmalle, on myös uskovaisia homoseksuaaleja. Homoseksuaaleja yhdistää ainoastaa se, että ovat eroottisromanttisesti kiinnostuneita saman biologisen sukupuolen edustajista. Homoseksuaalisuus ei liity transeihin millään tavalla.
Täsmälleen näin. Tosi omituinen ja kieroutunut ajatus, että ihmisten pitäisi olla jotain tiettyä mieltä poliittisista asioista vain sukupuolisen suuntautumisensa takia. Ne ovat täysin eri asioita.
Tätä halutaan Suomeenkin:
"Suomalaisvanhempien alaikäinen tytär huostaanotettiin sen jälkeen kun he kieltäytyivät antamasta lupaa hormonihoitojen aloittamiseen. Setan mukaan lastensuojelun tehtävänä on auttaa, jos lapsen tarpeet ovat vaarassa jäädä huomioimatta."
"Tuolloin 15-vuotias Nea kertoi olevansa poika ja syntyneensä väärään kehoon.
Hän sanoi haluavansa aloittaa hormonihoidon välittömästi ja leikkauttaa myöhemmin rintansa pois, kertoo äiti."
"Äidin kertoman mukaan teini-ikäinen Nea suuttui ja totesi, etteivät vanhemmat tajunneet mitään.
Muutamaa viikkoa myöhemmin poliisi otti yhteyttä. Nean ystävä oli tehnyt rikosilmoituksen tämän vanhemmista."
"Päätös hoidoista tehtiin kuitenkin hänen vanhempiaan kuulematta viranomaisten toimesta.
– Nyt hän on käyttänyt testosteronia kahdeksan kuukautta, vanhemmat kertovat.
Setan puheenjohtajan Sakris Kupilan mukaan viranomaisten tehtävä onkin puuttua, jos lapsen etu niin vaatii.
– Lastensuojelun perimmäinen tavoite on varmistaa lapsen hyvinvointi ja auttaa esimerkiksi silloin, jos lapsen tarpeet ovat vaarassa jäädä huomiotta tai lapsen ja vanhemman vuorovaikutuksessa on vakavia ongelmia."
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/12/09/vanhemmat-vastustivat-15-vuoti…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andyspirit kirjoitti:
miesviha
Jumalan vihaaminen
kristinuskon vihaaminen
lapsien vihaaminen
Täsmälleen näin. Tosi omituinen ja kieroutunut ajatus, että ihmisten pitäisi olla jotain tiettyä mieltä poliittisista asioista vain sukupuolisen suuntautumisensa takia. Ne ovat täysin eri asioita.
Lisäksi homoseksuaaleilla on vihervasemmistolle vain välinearvo, kuten transasiassa on nähty. Transien hyysäämisellä saa enemmän hyvepisteitä, vaikka transien vaatimukset ovat ristiriidassa naisten ja homoseksuaalien oikeuksien kanssa. Homoseksuaaleja käsketään pitämään turpa kiinni ja imemään ladydikkiä. Homojen oikeudet eivät enää kiinnosta vihervasemmistoa.