Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi 40 v miehet on huonossa kunnossa.

N42
24.01.2023 |

Haluatte kumppanin mutta ette jaksa liikkua edes sen kumppanin kanssa. Kyllä pari tuntia pitäisi jaksaa pyöräillä tai kävellä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttavat tupakkia ja viettävät aikaa netissä joten kunto huonontunut ja siksi puolen tunnin lenkkikin on jo haastavaa.

Vierailija
2/8 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolta pitänyt 40 vuotias on HOT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos harrastukset on tyyliin kaljan juonti ja sohvalla makaaminen, niin lienee itsestään selvää, ettei nelikymppisenä voi enää olla hyvässä kunnossa.

Vierailija
4/8 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoiset on viety, eikä niistä hevillä luovuta. Jätökset ovat toisella tai kolmannella kierroksella.

Vierailija
5/8 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, entäs sitten nelikymppiset naiset?

Vierailija
6/8 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen ei pysy vauhdissani ns kivi-Lapissa, kun selkään laitetaan viikon muonatarpeet sisältävä rinkka. Ei vaikka itse kantaisin teltan.

Vierailija
7/8 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 60-vuotias. Harrastaa uhkapelejä ja kaljanjuontia, mutta pyöräilee työmatkat ja käy kävelyllä joka päivä. Ei polta. Muna seisoo.

Mä oon 47-vuotias. En harrasta uhkapelejä, enkä kaljaa, mutta poltan ja olen läski sohvaperuna. Seksi kiinnostaa.

Vierailija
8/8 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl minä jaksan  tunnin ja kaksikin pyöräillä ja kävellä. Teen sitä usein muutenkin. Käyn kalassa fillarilla ja siitä tulee jo 20 km lenkki koska kalapaikat on 10 km päässä. Asun kaupungin toisella laidalla ja meri on toisessa suunnassa joutuu polkee 10 km merenrantaan..