Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua

Vierailija
24.01.2023 |

Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...

Kommentit (1001)

Vierailija
981/1001 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN ole huomannut

Vierailija
982/1001 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnä ostan aina costaricaa kun lähikaupoissa 10e/3pkt tarjous. Vien äidillenikin kun vien hänelle ruokatavaraa. 90v synt kunniaksi, sisko osti  presidenttiä 10e/2 pkt tokmannilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1001 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole varaa kunnolliseen kahviin, niin lopetan sumpun litkinnän. Nyt on jo siinä rajalla. 

Vierailija
984/1001 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kahvin juonnin jo vuonna 2017. Täysin turha tuote. Vatsakin kiittää.

Vierailija
985/1001 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se nyt on loppumassa?

Huomasin itse juovani aivan kohtuuttoman vahvaa kahvia. Nykyään kestää kahvipussi melkein 2kk vaikka juon joka päivä. Kahvin ei tarvitse olla mitään piriin verrattavaa, pieni terästys riittää

Jos kahvi on vahvuudeltaan colan väristä, ollaan oikeassa asteikossa. Tämä suomalainen terva-vahvuus on myrkkyä

Vierailija
986/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut

Vierailija
987/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sulle turha ei ole kaikille turha. Jokainen asia on jonkun mielestä turha :)Ei mulla ole mitään ongelmia vatsan kanssa. Juon  kahvia niin paljon etten tiedä onko toista joka yhtä paljon juo.

Vierailija
988/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketti kestää niin kauan, että oikeasti sillä maksaako se 3 euroa vai 5,5 euroa ei ole oikein paljon mitään merkitystä perheen talouteen 

Totta kai siitä haluaa suomalaisena nuukurina maksaa madollisimman vähän, mutta kahvin juonnin kustannus ei vie kenenkään taloutta konkurssiin, kun en oikein jaksa uskoa, että kellään kuluisi pakettia päivässä 

Vierailija
989/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sulle turha ei ole kaikille turha. Jokainen asia on jonkun mielestä turha :)Ei mulla ole mitään ongelmia vatsan kanssa. Juon  kahvia niin paljon etten tiedä onko toista joka yhtä paljon juo.

Aidon maidon lisääminen kahvin joukkoon neutraloi kahvihappoa. Nykyään moni laittaa niitä kaurasotkuja siihen, jotka eivät ole lainkaan sama asia kuin oikea maito 

Ei ihme, jos närästää. 

Vierailija
990/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketin hinta on jo 7€.

Vierailija
991/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvipaketti kestää niin kauan, että oikeasti sillä maksaako se 3 euroa vai 5,5 euroa ei ole oikein paljon mitään merkitystä perheen talouteen 

Totta kai siitä haluaa suomalaisena nuukurina maksaa madollisimman vähän, mutta kahvin juonnin kustannus ei vie kenenkään taloutta konkurssiin, kun en oikein jaksa uskoa, että kellään kuluisi pakettia päivässä 

No kyllä se sen pari päivää kestää kahvipaketti mulla yksin. Juon  kahvia todella paljon. Aina kun olen kotona hereillä ja olen kotona yleensä 22 tuntia vuorokaudessa  niin mulla on kahvinkeittimessä kokoajan oltava kahvia saatavilla jos suodatinkahvia juon ja sen myötä sitä kuluu paljon enemmän. Pikakahvi kestää paljon kauemmin . Nykyään se ero on enemmänkin 5€. En mitään esim. K-menun kahvia pysty juomaan .

Vierailija
992/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallistuminenkin on suhteellista. Joskus 10 vuotta sitten Stokkalla Illyn espresso-pavut maksoi noin 40€/kg, mitä pidin aika kovana hintana silloin. Nyt kun ostan Starbucks Espresso Roast -papuja niin maksaa noin 30€/kg, välillä saanu reilusti halvemmallakin jostain, ja saan vieläpä parempaa kahvia. Suunnilleen samoissa hinnoissa myös Lucaffé Mr. Exclusive mitä on myös tullut pari vuotta juotua.

Vierailija
993/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähemmäs 10e

Vierailija
994/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain k-kaupoissa

Vierailija
995/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se sen pari päivää kestää kahvipaketti mulla yksin. Juon  kahvia todella paljon. Aina kun olen kotona hereillä ja olen kotona yleensä 22 tuntia vuorokaudessa  niin mulla on kahvinkeittimessä kokoajan oltava kahvia saatavilla jos suodatinkahvia juon ja sen myötä sitä kuluu paljon enemmän. Pikakahvi kestää paljon kauemmin . Nykyään se ero on enemmänkin 5€. En mitään esim. K-menun kahvia pysty juomaan .

Ei ole ihan tervettä enää tuo sinun juomisesi 

Vierailija
996/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä soopaa. Kallista ? Ok, ei ole näitä 4 pakettiakympillä mutta ei kallista ole. Ostan aina tarjouksesta ja nytkin on 3 kympillä. Taidan hakea 15 pakettia, ei tarvi hetkeen ostaa

Vierailija
997/1001 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon joku 10 kuppia päivässä ja oon ihan 100% kunnossa

Vierailija
998/1001 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä soopaa. Kallista ? Ok, ei ole näitä 4 pakettiakympillä mutta ei kallista ole. Ostan aina tarjouksesta ja nytkin on 3 kympillä. Taidan hakea 15 pakettia, ei tarvi hetkeen ostaa

Kaks pakettia 13.99e ei kallista? ja höpssitä

Vierailija
999/1001 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juo sitten teetä vaikka 

Vierailija
1000/1001 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juo sitten teetä vaikka