Kahvi on nykyään niin kallista ja uhkaa loppua
Mitä meinaatte juoda kun kahvi loppuu kaupoista? Ja miten kahvi on nykyään niin hirveän kallista kun hinta on melkein tuplaantunut. Palkka se vain kuitenkin pysyy aina ennallaan...
Kommentit (1001)
Kahvipavut tulee halvemmaksi kuin valmis jauhatus. Meillä on pieni halpa mylly jolla surautetaan pavut. Saadaan parempaa kahviakin. Ja yksi pussi kestää ja kestää.
Vierailija kirjoitti:
Ennen keitettiin sumppia ja korviketta, kun kahvia ei ollut tai siihen ei ollut varaa.
Mummoni keitti koko elämänsä niitä poroja moneen kertaan, lisäsi vaan vähän uutta päälle kunnes kannu puolillaan poroja ja sit viskasi pois
Oli kuulemma yllättävän hyvää.
Oon miettinyt kun meillä on pressopannu, et mitä jos ei heittäisi poroja pois vaan vaan lisäisi vähän uutta, ja vedet päälle.
Pitää testata.
Hiphopin juuret löytyvät Jamaikalta.
enkä jaksanu puhelimel tihrustaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen keitettiin sumppia ja korviketta, kun kahvia ei ollut tai siihen ei ollut varaa.
Mummoni keitti koko elämänsä niitä poroja moneen kertaan, lisäsi vaan vähän uutta päälle kunnes kannu puolillaan poroja ja sit viskasi pois
Oli kuulemma yllättävän hyvää.
Oon miettinyt kun meillä on pressopannu, et mitä jos ei heittäisi poroja pois vaan vaan lisäisi vähän uutta, ja vedet päälle.
Pitää testata.
Kun laittaa uuden satsin yhdesti keitettyjen porojen päälle, on hyvää. Monta kertaa ei kannata. Puhdistin joskus kahvipannua jossa oli poroja enemmän kuin vettä.
Juokaa kofeiiniaddiktit vettä.
Näitä lisää näiden lueskelu on ollut hyvää ajanvietettä illan pimeinä tunteina
kato tuolla menee yks kassialma
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
Olen lukenut koko ketjun meni aika... kauan.
Hiphopin juuret löytyvät Jamaikalta.
Olettepa te itsekeskeisiä. Kyseessä on hieman isompi asia kuin teidän hauras egonne.
Maistuukin niin pahalta, etten moista halua. Ja maailman toiseksi suurin kahvintuottaja on nykyään Vietnam.
Sinnehän Vietnamin sodan aikaan jenkit kylvivät urakalla ties mitä.
Maistuis varmaan sullekin?
Radiosta soi Phil Collinsin Another day in paradise.