Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä suuhygienisti Tampereella?

Vierailija
24.01.2023 |

Suositelkaas!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama minne menet. He osaavat hommansa kyllä taatusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armand Ryöppä on pätevä. Vastaanotto on Laukontorin laidalla.

Vierailija
4/7 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rautaraastajia, paitsi yksi oli helläkätinen ja homma onnistui hyvin. Joskus yksityinen hammaslääkäri tekee itse puhdistuksen, osa ei tee. Olisi hyvä että hammaslääkäri tekee jonkinlaisen puhdistuksen varovasti, niiden rautaraastajien sijaan.

Vierailija
5/7 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Lempäälässä Pasi Ahvenisella ja häntä en ainakaan suosittele. Oli kovin kivuliasta ja ikenet haavoilla, vaikka ei edes ollut ns. syviä ientaskuja.

Tampereella olen käynyt Aliisa Heinosella ja hän oli ihanan helläkätinen!

Olen käynyt myös myös Riitta-Kaisa Ylitalolla ja en oikein hänestäkään tykännyt...

Välillä tuntuu, että ovatko jotkut yksityiset suuhygienistit oikeita suttusuita nähneetkään, kun niin kovasti jo pienestä pistemäisestä ientulehduksesta nipottavat. Nytkin mielestäni hyvähampaisena kehotettiin 2 kertaa vuodessa käymään suuhyenistillä, vaikka joskus aiemmin putsattiin vaan tarkastusten yhteydessä 3 vuoden välein ja nyt myöhemmin vuosittain suuhyenistillä. Eikä mulla edes ole parodontiittia ja käsittääkseni suuhygienia aika hyvällä tolalla kuitenkin, kun paikatakaan ei ole tarvinnut yli 10 vuoteen. Rahastuksen makua tuntuu vähän olevan tuollainen hyvähampaisten "puunaaminen" yksityisellä.

Vierailija
6/7 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot tampereelta, niin voin antaa mälli puhdistuksen joka päivä. 

Vierailija
7/7 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama minne menet. He osaavat hommansa kyllä taatusti.

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa lainkaan. Kävin aiemmin miespuolisella suuhygienistillä, joka ei osannut käyttää imua ollenkaan. Yökötti, kun piti nieleskellä moskaa, mitä hän hampaista rahnutti. Nykyinen on aivan toista maata ja kaikki laitteetkin ovat viimeisen päälle. Kallista kyllä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan