Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolisosi riitaantuu vanhempiesi kanssa, kummalle puolelle asetut?

Vierailija
24.01.2023 |

Jos kyseessä jokin pikkuasia tyyliin kummassa on parempi asua maaseudulla vai kaupungissa. Tai onko vegaanisuus hyvä vai huono asia etc.etc.
Pikkujuttuja mutta aiheuttavat riidan ja viikkojen mykkäkoulun puolin ja toisin.
Osaatko olla sovittelija vai asetutko automaattisesti aina puolustamaan toista osapuolta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ei todellakaan ala riitelemään pikkuasioista vanhempieni kanssa eikä vanhempani hänen kanssaan. Jos alkaisivat niin saisivat kumpikin osapuoli kenkää. Kuka jaksaa katsella niin lapsellisia tyyppejä? Jos tulisi riitaa jostakin ihan oikeasta asiasta niin asettuisin sen puolelle, joka on oikeassa. Jos molemmat ovat mielestäni täysin väärässä niin en sekaannu asiaan mitenkään. Aikuisten ihmisten pitäisi osata selvittää välinsä ihan itse.

Vierailija
22/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt saa riidan aikaan mistä vaan.

Mun ex, sillä on munat, on maailman mahtavin drama queen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain wt-asiat.

Saa olla kiitollinen tänäkin päivänä, että tuollainen tilanne ei kuulosta yhtään tutulta.

Vierailija
24/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt saa riidan aikaan mistä vaan.

Vanhempasi ovat naispari?

Vierailija
25/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni, koska puolisoni on seonnut. Äitini on ollut kuolleena 14v ja isäni 36v.

Vierailija
26/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan aikuinen täysijärkinen riitele tuollaisista asioista saati sitten ota puolta kummankaan riitapukarin puolella. 

Kyllä riitelee, et tunne isääni. Hänellä on jokin asenneongelma kaikkea uutta kohtaan. Juuri aloituksessa mainittu vegaanisuus on hänelle kuin punainen vaate.

27/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö riitaan tarvita vain kaksi osapuolta, miksi haluat kolmannen sekoittaa mukaan😄

Jos ihan joutavista asioista kaksi osapuolta rupeaa riitelemään niin kyllä silloin kaksi osapuolta on yhtä pöljiä. Miksi kolmannen osapuolen pitää silloin valita puolensa kumman pöljän puolella on?

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
28/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapaavat jos tuloksena riita tai aina riita. Ehkä vain ovat eri mieltä. Toinen voi olla enemmän oikeassa kuin toinen, mutta haluavat uskoa omaan kantaansa. Riippuu kai asiasta mistä kyse.

Miksi pitäisi asettua jollekin puolelle kädet tanassa, ei kai yhtä ihmistä voi jättää siten että 3 kokee olevansa oikeassa ja yksi itkee yksin. Kaikilla pitäisi olla suht hyvä mieli. Jos on itse jotain mieltä, mihin se sijoittuu. Joskus parempi kun ei vieraile.

Vierailija
29/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia itsessään ratkaisee. Kuka on väärässä. Ei se nyt pieni asia voi olla jos siitä tuohdutaan. 

Olisiko parempi ettei kerro kantojaan kaikissa pöydissä varsinkaan anoppilassa tai appiukolle. Kotona sitten pari juttelee keskenään ne mielipiteet. 

Vierailija
30/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi yhdessä miehen kanssa, joka alkaa riitelemään tuommoisista pikkuasioista. Eri mieltä tietysti voi asioista olla ja jos olen itse eri mieltä jostain niin toki sanon oman mielipiteeni asiallisesti myöskin. 

Vierailija
31/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan aikuinen täysijärkinen riitele tuollaisista asioista saati sitten ota puolta kummankaan riitapukarin puolella. 

Kyllä riitelee, et tunne isääni. Hänellä on jokin asenneongelma kaikkea uutta kohtaan. Juuri aloituksessa mainittu vegaanisuus on hänelle kuin punainen vaate.

Niin? Ei hänen kanssaan tarvitse kenenkään riidellä ekä sinun ottaa puolta. Minä vain naureskelisin papan meuhkaamiselle. 

Vierailija
32/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kummallekaan. Miksi ihmeessä edes pitäisi?

Vierailija
33/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kummallekaan. Miksi ihmeessä edes pitäisi?

Sori, luin huonosti. Luulin, että puhuttiin siitä, jos puoliso riitaantuu vanhempiensa kanssa. Vanhempani ovat kuolleet, joten ei ole pelkoa riitaantumisesta, mutta en kyllä osaa kuvitella muutenkaan tuollaista tilannetta.

Vierailija
34/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ja vanhempani ovat sen verran kypsiä aikuisia etteivät riitannu tuollaisista pikkujutuista.

Vierailija
35/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Ei hänen kanssaan tarvitse kenenkään riidellä ekä sinun ottaa puolta. Minä vain naureskelisin papan meuhkaamiselle. 

Isä aloittaa riidan aiheesta kuin aiheesta. Vegaanisuus on hänelle jotenkin muita suurempi aihe. Mutta kaikesta muustakin hän kehittää riidan jos huomaa puolisoni (tai minun) olevan jotakin mieltä mistä pikku asiasta tahansa. Ei sitä jaksa aina huumorillakaan ottaa, tai naureskella.

Vierailija
36/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä aloittaa riidan aiheesta kuin aiheesta. Vegaanisuus on hänelle jotenkin muita suurempi aihe. Mutta kaikesta muustakin hän kehittää riidan jos huomaa puolisoni (tai minun) olevan jotakin mieltä mistä pikku asiasta tahansa. Ei sitä jaksa aina huumorillakaan ottaa, tai naureskella.

Miksi tapaatte häntä? Eihän tuollaisen ihmisen kanssa jaksa olla tekemisissä, vaikka olisi oma vanhempi. Puolisokin voi jäädä kotiin kun menet tapaamaan vanhempiasi, jos tiedätte, että siellä haastetaan vain riitaa. Isäsi kuulostaa olevan ahole, joka vain haluaa riidellä ihan mistä vaan ja käyttää näin valtaa.

Vierailija
37/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi jotenkin outoa jos asettuisin vanhempien kannalle, eli puolisoani vastaan. Puolison kanssa vietän elämääni, vanhempia tapaan silloin tällöin. Avioliitto olisi vaikeaa jos en seisoisi puolison rinnalla riita-asioissa.

uuden ruusun saa aina muttei vanehempia

Vierailija
38/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapaatte häntä? Eihän tuollaisen ihmisen kanssa jaksa olla tekemisissä, vaikka olisi oma vanhempi. Puolisokin voi jäädä kotiin kun menet tapaamaan vanhempiasi, jos tiedätte, että siellä haastetaan vain riitaa. Isäsi kuulostaa olevan ahole, joka vain haluaa riidellä ihan mistä vaan ja käyttää näin valtaa.

Äidin vuoksi. Puoliso jää usein pois tapaamisista, mutta pakko hänenkin on joskus osallistua.

Vierailija
39/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni. Tiedän millainen äitini on.

Vierailija
40/44 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin tilanteesta, ei kai sitä etukäteen voi tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi