Voikohan someriippuvuudesta päästä irti ilman mitään hoitoa?
Itellä on selvästi someriippuvuus. Suurimman osan päivistä olen aina joko täällä vauvalla tai sitte Jodelissa. Näin on jatkunut jo ties kuinka pitkään ja kaikki muut hommat jää aina tekemättä. En vaan pääse irti. Mua ei juurikaan kiinnosta Facebookit ja Instat ja Tiktokit. Niissä pitää julkaista omalla nimellä ja joutuu tosi tarkkaan miettimään mitä sanoo ja asettelemaan sanoja ikuisuuden. Anonyymit somet on se mua koukuttava juttu. Mutta ne koukuttaa vähän liikaa. Vaikka nytkin pitkään tämän palstat jutut on olleet täysin aivottomia, niin silti muka pakko lukea ja kommentoida joka ikinen päivä. Pääsekö tästä irti ilman mitään hoitoja? En haluais mihinkään papereihin mitään merkintöjä tällaisesta.
Kommentit (4)
Tule sitten tänne kertomaan muillekin, jos pääset eroon!
Vierailija kirjoitti:
Pistä puhelin tai vastaava kiinni ja lähde lenkille. Lisäksi voit miettiä että tämäkö on elämäsi sisältö että pitäisikö keksiä jotakin muutakin?
Mutta entäpä kun tänne pääsee koneella ja pitäis tehdä myös töitä koneella? Ei sais sulkea konetta.
-AP
Pistä puhelin tai vastaava kiinni ja lähde lenkille. Lisäksi voit miettiä että tämäkö on elämäsi sisältö että pitäisikö keksiä jotakin muutakin?