Perustan verkkokaupan, mitä minun kannattaisi myydä?
Kommentit (8)
monet maksaa kun alasti pieret ja pyllistelet
Erikokoisia verkkoja ja muita kalastusrarvikkeita.
Onlyfansilla tienaa. Saattaa jäädä muutama raha myös säästöpossuunkin.
Natohakemuksia. Jokainen voi itsenäisesti hakea naton jäseneksi. Yksilönvapaus rules.
Huumeita. Kysyntä on valtava ja bisnestä pyörittää tällä hetkellä kaikenmaailmanmamut suomessa, eivät ole järjestelmällisiä. Markkina on avoin, nyt kun pyöräkerholaiset on istumassa.
Mistä itse tykkäät. Minkälaisia paketteja tykkäisit tehdä (tai jos tulee toinen työntekijä joskus), pehmustaa tai koota. Jos tykkää itsekin tuotteista, on kiinnostavampaa hankkia tuotteita ja myydä niitä. On eri tyyppisiä ihmisiä, jotka hakevat eri asioita. Jos kertoisin mistä minä pidän, joku muu tykkää muusta ja tarvitaan eri asioita. Onko aluksi pienemmät tuotteet helpompia lähettää?
Ja onko helppo viedä ne lähetyspisteeseen itse, millä, kuinka usein vai lähettipalvelun avulla. On kiva jos kauppiaalla on Matkahuolto toimitustapa yms, ettei ole pelkkä Posti kun ei tiedä mihin paketti päätyy Postin kautta, voi mennä kauemmaksi (paitsi joskus). Ekologisuus ja eettisyys on tuotteissa hyvä asia ja miten helposti paketin saa auki, ettei ole liian hankalaa.
Jos et tohon huumebisnekseen lähde mukaan niin seksileluillahan on koko ajan kmenemmän ja enemmän kysyntää.
pieruvideoita