Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita et vain kertakaikkiaan ymmärrä?

Vierailija
23.01.2023 |

Itellä tulee heti ekana mieleen se, kun jotkut eivät syö aamupalaa, miksi?!

Kommentit (1703)

Vierailija
881/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kouluissa saa olla muksuilla kännykät mukana

Tätä ihmettelen itsekin. Olen milleniaali, ja minun yläaste-/lukioaikanani kaikilla oli omat puhelimet. Ei niitä missään nimessä saanut käyttää tunnilla, eikä juuri kukaan käyttänytkään. En rehellisesti sanottuna edes tiedä, mikä olisi ollut rankaisu puhelimen käytöstä, koska kukaan ei sitä halunnut tehdä. Kaikki pelkäsivät opettajalta saatuja nuhteluita, jotka saattoi saada jo vihkoon piirtelystä. Ihan hurjaa ajatella, kuinka paljon koulumaailma on muuttunut reilussa kymmenessä vuodessa.

Vierailija
882/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ja tytöt käyttävät pitkiä kalsareita kesät talvet päälihousuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kouluissa saa olla muksuilla kännykät mukana enkä sitä, miksei uimahallin saunassa saa olla uikkarit päällä.

En myöskään ymmärtänyt sitä, miksi korona-aikaan sai käydä isää katsomassa hoivakodissa, mutta aika oli rajoitettu puoleen tuntiin. Mitä sillä ajalla on väliä?

Koronan saamisen todennäköisyys ja myöskin koronataudin rajuus korreloi vahvasti sen kanssa, paljonko saa virusta altistustilanteessa. Suurella altistuksella antaa tavallaan virukselle paljon etumatkaa, kun keholta menee kuitenkin suunnilleen vakioaika saada puolustuksensa päälle.

Vierailija
884/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaiksi pikkupoikaa (n. 10 v.) pökki seisovilla pileillään toisiaan pyllyyn uimahallin seinäkkeen takana?

Vierailija
885/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ja tytöt käyttävät pitkiä kalsareita kesät talvet päälihousuina.

Älä nyt sellaisia kysele.

Kyseisen keksinnön tekijälle pitäisi myöntää Nobelin rauhanpalkinto, niin paljon mielihyvää siitä tämmöisille setäihmisille on viime vuosikymmeninä tullut.

Vierailija
886/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ihmiset menevät naimisiin. Nuorena olin täysin järkyttynyt, kun kaverit toisensa jälkeen ilmoittivat menevänsä naimisiin. Minkä ihmeen takia? Puolison etsimiseen käytetään hirveästi aikaa ja vaivaa. Ei naimisiin meno ole mitään luonnollista, niin kuin minulle sanottiin. Naimisiin meno on vain hyvin markkinoitu asia.

Itse taas ihmettelen kymmeniä vuosia yhdessä olevia pariskuntia, jotka eivät mene naimisiin. Kuulemma avioliitto on vain paperinpala, jota he eivät tarvitse. Kyseessä on kuitenkin monia elämää helpottavia etuja tuova paperinpala. Esimerkiksi perintöasiat selkiytyvät huomattavasti ja aviopuoliso on automaattisesti toisen lähiomainen terveydenhuollossa. Lesken asumisoikeus on myös huomattava etu, ja avio-oikeus antaa mahdollisuuksia kikkailla omaisuuden kanssa ilman veroseuraamuksia. En minä jätä periaatteen vuoksi ottamassa vakuutustakaan, jos se tuo enemmän hyötyjä kuin haittoja.

Vierailija
887/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskuntaa, jossa mies on hoikka ja nainen valas.

Mites sitten, kun tilanne on toisin päin, nainen hoikka ja mies valas? Sen ymmärrät kuitenkin? Ulkonäöllä ei ole väliä, enemmän mä ihmettelen, jos fiksu ihminen on totaalisen idiootin kanssa.

Kuinka monta miespuolista "valasta" olet nähnyt? Ja onko aina pakko puhua valaista? Ei kukaan ole sua pakottanut haukkumaan muita. Teet sen ihan itse.

Vierailija
888/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sote-ala on saatu ajettua näin pahaan kaaokseen ja umpisolmuun.

Ei ihmetytä yhtään, vihervasemmistolle kaaos, umpisolmut sekä järjetön tuhlailu on täysin ominaista.

Nyt lähtee uusi porukka remmiin, oikeistohallitus ja vilpittömästi säälin heitä, minkä kovan työn joutuvat tekemään vihervassarin raunioilla, jotta saataisiin Suomi taas edes pikkuhiljaa kuntoon.

Valtion kassa on typötyhjä täystuhojen jälkeen, joten tulevalla hallituksella on kädet täynnä erittäin ikävää työtä kursia rahat kokoon, mistä vain sitä saisi yhteiseksi parhaaksi.

Nyt jos koskaan tarvitaan paljon työtä, uusia innovaatioita ja moneymakereita maan hyväksi.

Tuota kommenttia ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
889/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset laittaa uutta samaa kommenttia ollakseen samaa mieltä? Eikö peukku ylös riitä? Eikö lueta ketjua kokonaan ennen kommentointia?

Luetko itse 40 - 400 sivua kommentteja?

Vierailija
890/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten jotkut löytävät aina lennosta uuden kumppanin edellisen parisuhteen kariuduttua. Mistä löytyy joka kerta uusi tyyppi, jonka kanssa natsaa ja jonka kanssa haluaa alkaa parisuhteeseen?

Vierailija
891/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelehtien elehtien kirjoitti:

Miksi jonkun pitää yhtäkkiä kysyä "Mitä kuuluu?" On nii järkyn raskasta ruveta miettimään vastausta siihin. Vastauksen laatiminen sellaiseen kyssään on erittäin ruotoista ja palkitsematonta

Ole onnellinen, kun joku on kiinnostunut sun kuulumisista! Mulle soittelee naiskaverit (olen itsekin nainen), ja pälättävät plää plää plää kertoen omaa erinomaisuuttaan ja kehuen itseään. Naiset pyörivät täysin itsensä ympärillä, varsinkin vanhemmat leidit, sanon näin vaikka itsekin kuulun näihin. Kukaan ei kysy mun kuulumisia, tai kuuntele, jos yritän sanoa jotain. Pakko panna välit poikki, että itse jaksaa elää. Taas on yks kaveri alkanut tällaiseksi pälättäjäksi, minä minä minä. Voi kiesus!

Vierailija
892/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4X kirjoitti:

Nykykäsitys demokratiasta jossa enemmistö ei saakaan päättää vaan pieni äänekäs vähemmistö sanelee ja käskyttää.

En myöskään voi käsittää yle-veroa. Voin irtisanoutua kirkosta (mutten halua), jolloin ei ole pakko maksaa sen palveluista veroa, mutta en voi irtisanoutua yleverosta vaikka koen että sen palvelut on ihan luokattoman huonoja ja tätäysin omia arvojani vastaan.

En käsitä vanhemman vastuuvelvollieuutta lapsesta jonka terveystieto ja et pääse tutkimaan (omakanta, vanhemmalla ei oikeutta lapsen potilastietoihin lapsen täytettyä 12v). Myöskään lapsi itsekään välttämättä pääse omiin potilastietoihin.

Polttomoottori autojen kieltoa harvaan asutuilla alueilla (lue; kehäkomosen ulkopuoli) Loistava keksintö kaupunkeihin. Ei palvele siellä missä ei ole erinomaista julkista vaihtoehtoa.

En myöskään käsitä, miksi mopojen ja mönkijöiden ym. Päristelyvehkeiden kaasukahva käännetään edestä taaksepäin eli . Vahinkokiihdytyksissä onnettomuus olisi epätodennäköinen jos kahvaan pitäisi ns. työntää, eli vääntää peukalon puolelta ylöspäin vauhtia kasvattaakseen.

Ylen tehtävä on tarjota yleissivistävää ohjelmistoa mahdollisimman monipuolisesti, ottaen kaikki elämän osa-alueet huomioon. Mutta ketään ei voi (valitettavasti) pakottaa kuuntelemaan.

Vierailija
893/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4X kirjoitti:

Nykykäsitys demokratiasta jossa enemmistö ei saakaan päättää vaan pieni äänekäs vähemmistö sanelee ja käskyttää.

En myöskään voi käsittää yle-veroa. Voin irtisanoutua kirkosta (mutten halua), jolloin ei ole pakko maksaa sen palveluista veroa, mutta en voi irtisanoutua yleverosta vaikka koen että sen palvelut on ihan luokattoman huonoja ja tätäysin omia arvojani vastaan.

En käsitä vanhemman vastuuvelvollieuutta lapsesta jonka terveystieto ja et pääse tutkimaan (omakanta, vanhemmalla ei oikeutta lapsen potilastietoihin lapsen täytettyä 12v). Myöskään lapsi itsekään välttämättä pääse omiin potilastietoihin.

Polttomoottori autojen kieltoa harvaan asutuilla alueilla (lue; kehäkomosen ulkopuoli) Loistava keksintö kaupunkeihin. Ei palvele siellä missä ei ole erinomaista julkista vaihtoehtoa.

En myöskään käsitä, miksi mopojen ja mönkijöiden ym. Päristelyvehkeiden kaasukahva käännetään edestä taaksepäin eli . Vahinkokiihdytyksissä onnettomuus olisi epätodennäköinen jos kahvaan pitäisi ns. työntää, eli vääntää peukalon puolelta ylöspäin vauhtia kasvattaakseen.

Lukekaa. Hyvä lista.

Vierailija
894/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normoja ja maskilampaita

Vierailija
895/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normoja ja maskilampaita

Bruh moment

Vierailija
896/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4X kirjoitti:

Ylen tehtävä on tarjota yleissivistävää ohjelmistoa mahdollisimman monipuolisesti, ottaen kaikki elämän osa-alueet huomioon. Mutta ketään ei voi (valitettavasti) pakottaa kuuntelemaan.

Ylen vahva poliittinen mandaatti on aina ollut liehitellä vasemmistolaisia ja kommunisteja. Se on jo ainakin yli viisikymmentä vuotta korvennut poliittisesti oikeammalla olevia, enkä tarkoita tällä nyt Ano Turtiaista ja hänen hengenheimolaisiaan.

Vierailija
897/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa on ihme, että niin monet syövät aamulla, koska silloin on nälkähormoni greliinin taso alimmillaan. Minulla ei ole heti aamulla nälkä enkä usko väkisin syömiseen. Syön yleensä aikaisintaan parin tunnin päästä heräämisestä.

Ihmiset ovat erilaisia, enkä itse keksi juuri mitään, mitä ihmettelisin muissa, ellei oteta lukuun väkivaltaisissa suhteissa olemista, lasten ja eläinten rääkkäämistä ynnä muuta itsestään selvää.

Aloittajahan ei kertakaikkiaan ymmärrä miten toiset eivät liho niin paljon, kun tajuavat jättää aterioita väliinkin.

Vierailija
898/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oman siskon nussiminen on laitonta

Vierailija
899/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilyhousuja miehillä, jotka ovat maailman h_moin asia ja yleensä juuri noita käyttävät ovat sellaisia h-mofobikkoja.

Vierailija
900/1703 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainer S kirjoitti:

Miksi oman siskon nussiminen on laitonta

Varsinkin kun nykyään on pillerit niin ei ole sitä lisääntymisongelmaa, jonka perusteella tämä on kielletty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi