Paras kasvojenpuhdistusaine, suosittele omaasi!
Olen etsimässä jotakin hyvää kasvojenpuhdistustuotetta, joka poistaa meikin tehokkaasti isommista ihohuokosista ilman että iho jää kiristäväksi. Ihoni on sekä rasvoittuva että pintakuiva. Aiemmin käyttämäni loreali oli ihan kohtuu hyvä, mutta haluaisin päivittää uuteen.
Kommentit (821)
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Kun muuten aika rasvainen, joskin pintakuiva ihoni oli pari vuotta sitten talvella todella pintakuiva, käytin Elizabeth Ardenin öljypohjaista puhdistusta. En muista tuotteen virallista nimeä. Sellainen oranssi, isohko pullo. Öljy hoitaa ihoa puhdistuksessakin, suosittelen. Hyvin miellyttävä tuote.
Nyt, kun iho ei ole niin kuiva, käytän Yves Rocher'n kamomillapuhdistusvoidetta. Sain sen kaupanpäälliseksi. Tuote on hellävarainen ja tehokas.
Kasvovetenä Lancomen Tonique Confort, kuivalle iholle. Tätä käytän myös aamulla.
Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi rasvainen iho, mutta talvisin se on ihan pintakuiva. Marketeista saatavat puhdistusliinat vaan kiristää sitä enemmän.
Ne liinat kuorivat ihoa aina hieman. Ei rasvaistakaan ihoa saa kuoria kertaa enempää viikossa. Ihan apteekin Humektanilla lähtee meikki kun pyyhkii sen pumpuliin ja puhdistaa toisen kerran misellivedellä. Ainakin Lumenella oli aiemmin myös rasvaa sisältävä misellivesi, jonka pulloa piti ravistaa ennen käyttöä ja se ei kuivattanut ihoa kuten rasvattomat misellivedet.
Niissä liinoissa ei ole yhtään tehoa! Kuin pesisi kasvot käsidesillä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käytössä Vitamin puhdistusvaahto! Tää on kuin ihmeellinen tuote: https://tinyurl.com/yyk5pm6x. Melko edullinen ja kaiken lisäksi riittoisa. Käytän paljon meikkiä ja tää pesee kyllä kaiken pois jättämättä kiristävää tunnetta naamaan. Tuon puhdistusvaahdon kanssa ei edes välttämättä tarvitse erillistä kosteusvoidetta jos ei halua käyttää. Tän jälkeen kun pyyhkii pumpulilappuun niin kaikki meikit lähtee naamasta ja ei jää yhtään jäämiä.
Suosittelen!
Mulla lähti kokeiluun myös
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käytössä Vitamin puhdistusvaahto! Tää on kuin ihmeellinen tuote: https://tinyurl.com/yyk5pm6x. Melko edullinen ja kaiken lisäksi riittoisa. Käytän paljon meikkiä ja tää pesee kyllä kaiken pois jättämättä kiristävää tunnetta naamaan. Tuon puhdistusvaahdon kanssa ei edes välttämättä tarvitse erillistä kosteusvoidetta jos ei halua käyttää. Tän jälkeen kun pyyhkii pumpulilappuun niin kaikki meikit lähtee naamasta ja ei jää yhtään jäämiä.
Suosittelen!
Tää on ihan mun kestosuosikki! Niin ihanan pehmeä ja puhdistava vaahto!!
Vierailija kirjoitti:
Cosrx on ollut minulle hyvä. Ihoni vaihtelee todella, todella rasvaisesta todella, todella kiuvaan, ja on herkkä lähes kaikille puhdistusaineille, myös osalle allergiatestatuista. Kosteutukseen vielä Cosrx'n Advanced Snail 96 Mucin, niin auttaa. Ovat vähän kalliimpia tuotteita, mutta puhdistukseen ja kosteutukseen riittää tippa. Korealaisena kosmetiikkana laatuvaatimukset korealaisilta kuluttajilta ovat kovia, joten ihan mitä tahansa Lumene-L'Oreal soossia ei voi myydä.
Cosrx:stä tuli mulle joku ihan outo allerginen reaktio. Naamasta tuli niin punainen ja tosi outoa kun en ole millekkään muulle allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperi. Mikset vain käytä sitä kasvojen puhdistamiseen? Tehokas ja halpa tapa poistaa meikki ilman että iho jää kiristäväksi M20
Provo...
Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe
Vierailija kirjoitti:
Ei palsta ole mikään sinun henkilökohtainen kosmetologi
Miksi tulette tänne pilaamaan täysin asiallista keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulette tänne pilaamaan täysin asiatonta keskustelua?
Aivan päinvastainen ajatus täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulette tänne pilaamaan täysin asiatonta keskustelua?
no ala laulaa
Tää. Avasi täysin