Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kasvojenpuhdistusaine, suosittele omaasi!

Vierailija
23.01.2023 |

Olen etsimässä jotakin hyvää kasvojenpuhdistustuotetta, joka poistaa meikin tehokkaasti isommista ihohuokosista ilman että iho jää kiristäväksi. Ihoni on sekä rasvoittuva että pintakuiva. Aiemmin käyttämäni loreali oli ihan kohtuu hyvä, mutta haluaisin päivittää uuteen.

Kommentit (821)

Vierailija
181/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää. Avasi täysin

Vierailija
182/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muuten aika rasvainen, joskin pintakuiva ihoni oli  pari vuotta sitten talvella todella pintakuiva, käytin Elizabeth Ardenin öljypohjaista puhdistusta. En muista tuotteen virallista nimeä. Sellainen oranssi, isohko pullo. Öljy hoitaa ihoa puhdistuksessakin, suosittelen. Hyvin miellyttävä tuote.

Nyt, kun iho ei ole niin kuiva, käytän Yves Rocher'n kamomillapuhdistusvoidetta. Sain sen kaupanpäälliseksi. Tuote on hellävarainen ja tehokas.

Kasvovetenä Lancomen Tonique Confort, kuivalle iholle. Tätä käytän myös aamulla.

Vierailija
184/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kohtaa et ymmärrä?

Vierailija
185/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(

Vierailija
186/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä sen löytää?

Vierailija
187/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tosi rasvainen iho, mutta talvisin se on ihan pintakuiva. Marketeista saatavat puhdistusliinat vaan kiristää sitä enemmän.

Ne liinat kuorivat ihoa aina hieman. Ei rasvaistakaan ihoa saa kuoria kertaa enempää viikossa. Ihan apteekin Humektanilla lähtee meikki kun pyyhkii sen pumpuliin ja puhdistaa toisen kerran misellivedellä. Ainakin Lumenella oli aiemmin myös rasvaa sisältävä misellivesi, jonka pulloa piti ravistaa ennen käyttöä ja se ei kuivattanut ihoa kuten rasvattomat misellivedet.

Niissä liinoissa ei ole yhtään tehoa! Kuin pesisi kasvot käsidesillä

Vierailija
188/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käytössä Vitamin puhdistusvaahto! Tää on kuin ihmeellinen tuote: https://tinyurl.com/yyk5pm6x. Melko edullinen ja kaiken lisäksi riittoisa. Käytän paljon meikkiä ja tää pesee kyllä kaiken pois jättämättä kiristävää tunnetta naamaan. Tuon puhdistusvaahdon kanssa ei edes välttämättä tarvitse erillistä kosteusvoidetta jos ei halua käyttää. Tän jälkeen kun pyyhkii pumpulilappuun niin kaikki meikit lähtee naamasta ja ei jää yhtään jäämiä.

Suosittelen!

Mulla lähti kokeiluun myös

Vierailija
189/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eau de toilette

Vierailija
190/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis

Vierailija
191/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!

Vierailija
192/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käytössä Vitamin puhdistusvaahto! Tää on kuin ihmeellinen tuote: https://tinyurl.com/yyk5pm6x. Melko edullinen ja kaiken lisäksi riittoisa. Käytän paljon meikkiä ja tää pesee kyllä kaiken pois jättämättä kiristävää tunnetta naamaan. Tuon puhdistusvaahdon kanssa ei edes välttämättä tarvitse erillistä kosteusvoidetta jos ei halua käyttää. Tän jälkeen kun pyyhkii pumpulilappuun niin kaikki meikit lähtee naamasta ja ei jää yhtään jäämiä.

Suosittelen!

Tää on ihan mun kestosuosikki! Niin ihanan pehmeä ja puhdistava vaahto!!

Vierailija
193/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cosrx on ollut minulle hyvä. Ihoni vaihtelee todella, todella rasvaisesta todella, todella kiuvaan, ja on herkkä lähes kaikille puhdistusaineille, myös osalle allergiatestatuista. Kosteutukseen vielä Cosrx'n Advanced Snail 96 Mucin, niin auttaa. Ovat vähän kalliimpia tuotteita, mutta puhdistukseen ja kosteutukseen riittää tippa. Korealaisena kosmetiikkana laatuvaatimukset korealaisilta kuluttajilta ovat kovia, joten ihan mitä tahansa Lumene-L'Oreal soossia ei voi myydä.

Cosrx:stä tuli mulle joku ihan outo allerginen reaktio. Naamasta tuli niin punainen ja tosi outoa kun en ole millekkään muulle allerginen.

Vierailija
194/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperi. Mikset vain käytä sitä kasvojen puhdistamiseen? Tehokas ja halpa tapa poistaa meikki ilman että iho jää kiristäväksi M20

Provo...

Vierailija
195/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vastenmielistä.

Vierailija
196/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe

Vierailija
197/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei palsta ole mikään sinun henkilökohtainen kosmetologi

Miksi tulette tänne pilaamaan täysin asiallista keskustelua?

Vierailija
198/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulette tänne pilaamaan täysin asiatonta keskustelua?

Vierailija
199/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan päinvastainen ajatus täällä!

Vierailija
200/821 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tulette tänne pilaamaan täysin asiatonta keskustelua?

no ala laulaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä