Paras kasvojenpuhdistusaine, suosittele omaasi!
Olen etsimässä jotakin hyvää kasvojenpuhdistustuotetta, joka poistaa meikin tehokkaasti isommista ihohuokosista ilman että iho jää kiristäväksi. Ihoni on sekä rasvoittuva että pintakuiva. Aiemmin käyttämäni loreali oli ihan kohtuu hyvä, mutta haluaisin päivittää uuteen.
Kommentit (821)
Vessapaperi. Mikset vain käytä sitä kasvojen puhdistamiseen? Tehokas ja halpa tapa poistaa meikki ilman että iho jää kiristäväksi M20
Noilla kriteereillä voisin lähteä suosittelemaan esimerkiksi puhdistusvaahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperi. Mikset vain käytä sitä kasvojen puhdistamiseen? Tehokas ja halpa tapa poistaa meikki ilman että iho jää kiristäväksi M20
Menkää muualle provoilemaan! Miksi jokainen asiallinen ja hyvä ketju pitää tulla pilaamaan tällaisella sekoilulla?
Mulla on käytössä Vitamin puhdistusvaahto! Tää on kuin ihmeellinen tuote: https://tinyurl.com/yyk5pm6x. Melko edullinen ja kaiken lisäksi riittoisa. Käytän paljon meikkiä ja tää pesee kyllä kaiken pois jättämättä kiristävää tunnetta naamaan. Tuon puhdistusvaahdon kanssa ei edes välttämättä tarvitse erillistä kosteusvoidetta jos ei halua käyttää. Tän jälkeen kun pyyhkii pumpulilappuun niin kaikki meikit lähtee naamasta ja ei jää yhtään jäämiä.
Suosittelen!
Mulla on tosi rasvainen iho, mutta talvisin se on ihan pintakuiva. Marketeista saatavat puhdistusliinat vaan kiristää sitä enemmän.
Tää ei taida ap:ta kauheesti auttaa kun saa vain jenkeistä, mutta ehkä jollekin muulle joka asuu myös jenkeissä kuten mä.
Ihan koko maapallon parhaat putsarit tekee yks jenkkilafka jota myydään Walmartissa sellaisessa sinisessä paketissa. Lähtee kaikki meikit ihan naamasta pois kokonaan ja tulee tosi puhtaaksi. Sen kun yhdistää kosteutettuun vanupuikkoon ja pyyhkäsee niin lähtee kaikki pois ja naama ei tunnu kiristävältä sitten ikimaailmassa. Tää tavara on kun joltain ihan toiselta planeetalta.
Ainoa harmi tosiaa on se ettei saa Suomessa kun täällä kukaan ei halua käyttää rahaa ihonhoitoon mutta onneksi asun täällä jenkeissä niin pääsen nauttimaan. Tosiaan paljon kalliimpaa kuin mikään marketti kama. Tää maksaa melkein 30 euroa purkki.
Suosittelen kokeilemaan La Roche-Posayn Effaclar Gel Purifiantia. Se on erittäin tehokas meikin poistamisessa ilman että iho jää kiristäväksi. Se sopii erinomaisesti rasvoittuvalle ja pintakuivalle iholle.
Ainakin yksi sellainen jota ei kannata ostaa on ehdottomasti tuo Loreal paris. Mulla tuli ihan kauhee allergiakohtaus siitä en ees tiedä mitä. Naamaa vaan alko punottaa ja kutittaa ihan sikana. Sitten seuraavana päivänä näytin ihan siltä kun olisin ottanut koko päivän aurinkoa. eN KÄYTÄ enää koskaan sitä ja tosi jännä kun en muuten oikein ole millekkään allerginen.
Vierailija kirjoitti:
Tää ei taida ap:ta kauheesti auttaa kun saa vain jenkeistä, mutta ehkä jollekin muulle joka asuu myös jenkeissä kuten mä.
Ihan koko maapallon parhaat putsarit tekee yks jenkkilafka jota myydään Walmartissa sellaisessa sinisessä paketissa. Lähtee kaikki meikit ihan naamasta pois kokonaan ja tulee tosi puhtaaksi. Sen kun yhdistää kosteutettuun vanupuikkoon ja pyyhkäsee niin lähtee kaikki pois ja naama ei tunnu kiristävältä sitten ikimaailmassa. Tää tavara on kun joltain ihan toiselta planeetalta.
Ainoa harmi tosiaa on se ettei saa Suomessa kun täällä kukaan ei halua käyttää rahaa ihonhoitoon mutta onneksi asun täällä jenkeissä niin pääsen nauttimaan. Tosiaan paljon kalliimpaa kuin mikään marketti kama. Tää maksaa melkein 30 euroa purkki.
No miksi sitten ehdotit jos sitä saa vain jenkeistä? Olipa nollapostaus
Suosittelen kokeilemaan L'Oréal Paris Pure Clay Puhdistusgeeliä. Se poistaa meikin tehokkaasti isommista ihohuokosista ja jättää ihon pehmeäksi ja kosteutetuksi.
Suklaajumalatar kirjoitti:
Ihan vituntuhmaa nussintaa isukki 😘
Hoitoon, hoitoon, hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käytössä Vitamin puhdistusvaahto! Tää on kuin ihmeellinen tuote: https://tinyurl.com/yyk5pm6x. Melko edullinen ja kaiken lisäksi riittoisa. Käytän paljon meikkiä ja tää pesee kyllä kaiken pois jättämättä kiristävää tunnetta naamaan. Tuon puhdistusvaahdon kanssa ei edes välttämättä tarvitse erillistä kosteusvoidetta jos ei halua käyttää. Tän jälkeen kun pyyhkii pumpulilappuun niin kaikki meikit lähtee naamasta ja ei jää yhtään jäämiä.
Suosittelen!
Minäkin suosittelen puhdistusvaahtoa. Olen käyttänyt jo pari vuotta ja ei tuo finnejä. Meikit lähtee hyvin eikä kuivata ihoa. Myös plussaa hyvästä hinta-laatusuhteesta.
Pakko ainakin minun sanoa että kannattaa vältellä lumenen putsareita. Paria olen jo kokeillut ja kaikki on ollut vähemmän huonoja. Matt-sarjan kasvojenpuhdistimet oli ainakin ihan hirveän kuivaa kamaa että en voi suositella. Se oranssi sit oli taas ihan ok tehokasta, mutta ei kuitenkaan mikään huipputuote.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi rasvainen iho, mutta talvisin se on ihan pintakuiva. Marketeista saatavat puhdistusliinat vaan kiristää sitä enemmän.
Ne liinat kuorivat ihoa aina hieman. Ei rasvaistakaan ihoa saa kuoria kertaa enempää viikossa. Ihan apteekin Humektanilla lähtee meikki kun pyyhkii sen pumpuliin ja puhdistaa toisen kerran misellivedellä. Ainakin Lumenella oli aiemmin myös rasvaa sisältävä misellivesi, jonka pulloa piti ravistaa ennen käyttöä ja se ei kuivattanut ihoa kuten rasvattomat misellivedet.
The ordinary