Whatsapista tietävät. Jos nyt tallennan jonkun puhelinnumeron itselleni, niin näkeekö se whatsapissa, että mulla on sen profiili itselläni tallessa?
Eli onko whatsapin kautta siis mahdollista stalkata milloin toinen on paikalla ilman, että se toinen saa tietää. Epäilen yhtä vaan.
Kommentit (5)
Jos sulla on esim profiilikuvasi näkyvillä vain yhteystiedoillesi niin kun tallennat jonkun numeron niin sitten se sun kuva alkaa näkyä hänellekin. Siitä voi päätellä et olet joko tallentanut numeron tai muokannut asetuksiasi.
Mutta suoraan ei pysty kukaan sanomaan/näkemään että nyt Mirja tallensi Eskon yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa tietää, mutta jokainen järkevä on ottanut WA:sta läsnäolotiedot pois käytöstä. Eli keskity johonkin järkevämpää elämässäsi
:O onko siinä sellanen et voi ottaa pois. Eihän sentään sijaintitietoja?
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on esim profiilikuvasi näkyvillä vain yhteystiedoillesi niin kun tallennat jonkun numeron niin sitten se sun kuva alkaa näkyä hänellekin. Siitä voi päätellä et olet joko tallentanut numeron tai muokannut asetuksiasi.
Mutta suoraan ei pysty kukaan sanomaan/näkemään että nyt Mirja tallensi Eskon yhteystiedot.
Mutta jos en ole laittanut niin, että profiilikuva näkyy yhteystiedoille. Ja joku tallentaa puhelinnumeroni omaan puhelimeensa, niin saanko tietää kuka on tallentanut? Vai onko mahdollista, että tää minun numeron tallentanut henkilö voi stalkata minun läsnäoloa minun tietämättäni?
Ei saa tietää, mutta jokainen järkevä on ottanut WA:sta läsnäolotiedot pois käytöstä. Eli keskity johonkin järkevämpää elämässäsi