Paras kasvojenpuhdistusaine, suosittele omaasi!
Olen etsimässä jotakin hyvää kasvojenpuhdistustuotetta, joka poistaa meikin tehokkaasti isommista ihohuokosista ilman että iho jää kiristäväksi. Ihoni on sekä rasvoittuva että pintakuiva. Aiemmin käyttämäni loreali oli ihan kohtuu hyvä, mutta haluaisin päivittää uuteen.
Kommentit (821)
Hiphopin juuret löytyvät Jamaikalta.
Pinta on vain pintaa... Et voi koskaan täysin tietää mitä sen kaiken pintakiillon alla muhii.
Eikö kouluttamaton mies kelpaa naisille?
Mä tykkään käyttää tuplapuhdistusta, ensin meikki ja isompi lika öljyllä (Luonkos öljypuhdistuskakku) ja sitten ihon rasvaa plus lievä kuorinta Ceraven SA Smoothibg Cleanserilla.
Ystävät hyvät rauhoittukaaa ja lopettakaa minun alapeukuttaminen
Hakemaasi sivua ei voida näyttää
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Aina on netissä halvempi hinta.
Tää yks ääliö pilaa kaikki ketjut ja saa vaan jatkaa.
Mikä tietysti ei ole outoa palstan luonteen huomioon ottaen.
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
Itse pesen kasvot intiimipesuaineella.
En meikkaa tosin, joten siksi tuo on ihan riittävä eikä normaalin päivittäisen pesun lisäksi tarvitse erityistä spessupuhdistusta.
n33
Millaisessa talossa asut? Taidan nimittäin tietää
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Se iso huokonen puhdistuu hyvin!