Paras kasvojenpuhdistusaine, suosittele omaasi!
Olen etsimässä jotakin hyvää kasvojenpuhdistustuotetta, joka poistaa meikin tehokkaasti isommista ihohuokosista ilman että iho jää kiristäväksi. Ihoni on sekä rasvoittuva että pintakuiva. Aiemmin käyttämäni loreali oli ihan kohtuu hyvä, mutta haluaisin päivittää uuteen.
Kommentit (821)
Käsidesi.sen jälkeen peset kasvosi vedellä ja sitten kasvovoide. Itsellä kiertävä kasvovoide iltaisin..
Kesällä eri kuin talvella, koska ilman kosteus..
Ompas palsta täynnä kuivia pieruja.
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
No anyway toisen Fatboyn päälle me laitettiin AMBRONITE-colat.
Jokaisella on omat surunsa polvilleen.
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Joulukinkku paistetaan uunissa.
Helsinki on Suomen masentavin ja ylihintasin sekä joka suhteessa surkein kaupunki mitä Suomesta löytyy.
No mikä tässä sitten on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi sellainen jota ei kannata ostaa on ehdottomasti tuo Loreal paris. Mulla tuli ihan kauhee allergiakohtaus siitä en ees tiedä mitä. Naamaa vaan alko punottaa ja kutittaa ihan sikana. Sitten seuraavana päivänä näytin ihan siltä kun olisin ottanut koko päivän aurinkoa. eN KÄYTÄ enää koskaan sitä ja tosi jännä kun en muuten oikein ole millekkään allerginen.
Siis aivan sama kävi mulle. En tiedä mitä tököttiä siinä on mutta ei sovi mun iholle.
CeraVe ihotyypin mukainen pesuneste, edullinen, löytyy apteekista
Kusi.
Kesällä kusen naamalleni.
Mun atooppinen iho tykkää Aurelian Skincare Miraclesta. Myös Sensain Silky Purifying -kaksoisputsari on todella hyvä.
Nivea Refreshing Wash Gel. Laatutuote, jota tullut käytettyä jo 30 vuotta.
Alcohol Free Toner, Thayers Unscented Witch Hazel with Aloe Vera Formula. Tuli tilattua. Herkkä ja kuiva iho itsellä.
Eau De Cologne ja pumpulituppo.