Paras kasvojenpuhdistusaine, suosittele omaasi!
Olen etsimässä jotakin hyvää kasvojenpuhdistustuotetta, joka poistaa meikin tehokkaasti isommista ihohuokosista ilman että iho jää kiristäväksi. Ihoni on sekä rasvoittuva että pintakuiva. Aiemmin käyttämäni loreali oli ihan kohtuu hyvä, mutta haluaisin päivittää uuteen.
Kommentit (821)
Itse en käytä meikkiä ja pesen vain lämpimällä vedellä näin talvella. Lisäksi käytän pesun jälkeen aqualan l kosteusvoidetta arkoihin paikkoihin. Toimii hyvin eikä iho ongelmia ole ilmennyt. Aiemmin pesin dove suihkusaippualla ja iho kuivui huomattavasti ja irtoili.
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
mistä te sen arvelette johtuvan?
Onko tää teistä enää normaalia?
Tuo tilanne ei tunnu olevan mukava kenellekään teistä!
Sinulla taitaa olla hieman liian vähän mielekästä tekemistä elämässäsi hukatessasi sitä kirjoittelemalla tälläistä vauva-keskustelufoorumilla.
Eikö hän olekin koko palstan hauskin henkilö?
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Miksi nykyään ajatellaan että elämä on karkkikauppa?