Paras kasvojenpuhdistusaine, suosittele omaasi!
Olen etsimässä jotakin hyvää kasvojenpuhdistustuotetta, joka poistaa meikin tehokkaasti isommista ihohuokosista ilman että iho jää kiristäväksi. Ihoni on sekä rasvoittuva että pintakuiva. Aiemmin käyttämäni loreali oli ihan kohtuu hyvä, mutta haluaisin päivittää uuteen.
Kommentit (821)
Vaikuttaa miehen kirjoittamalta...
VIINA on AINUT päihde JOTA IHMINEN TARVII
Opettele käyttämään välimerkkejä
Jos luonnonkosmetiikka kiinnostaa, niin Laponiella on hyviä tuotteita. Itselläni on käytössä Laponien puhdistusmaito, kun ihoni on herkkä ja kuivuu talvella helposti. Sinulle voisi sopia geelikin. Laponien sivuilla on myös kerrottu hyvin, mikä tuote sopii kenellekin.
Dr. Bronner's 18-in-1 Cherry
Pure Castile Soap, maksaa Sokoksella vähän päälle 10 e ja on tosi riittoisa, yhteen pesuun kuluu 5 tippaa.
Minulla on kuiva sekaiho. Tämä pesee todella puhtaaksi ja nenän iholta on tukkeutuneina ihohuokoisina ilmenneet epäpuhtaudet lähteneet. Voisi luulla kuivattavan, vaan ei sinne päinkään. Aiemmin ihoni on hilseillyt joka talvi. Tänä talvena ei.
Suosittelen kokeilemaan.
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
Olen tässä pienessä aamukännissä kuunnellut Vesku Loirin nauravaa kulkuria repeatillä ja hekotellut erittäin kovaan ääneen. Faijakin huusi jo vähän aikaa sitten et lättys kii tai tuun hakkaa sun päätäs näppäimigasghafsgsafgöfsgajfsgöjfsgirg
On nii kuivaa ettei pystyis mistää muualt shoppaa
jooojooojooojoooojojojojojojjj...