Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies vahva, jos saa tehtyä maastavedossa 150 kilolla yhden toiston?

Vierailija
23.01.2023 |

Tuli treffeillä puheeksi harrastukset ja mies kertoi käyvänsä salilla. Kertoi myös, että sai eilen maastavedossa ensimmäistä kertaa 150 kiloa ylös. Onko tälläinen mies mielestänne vahva vai heikko vai keskiverto?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todella voi vahvana vielä pitää. Ei. Ei tarvitse kovinkaan paljon edes harjoitella normijantterin pystyäkseen tuohon.

Esim itse olen 180cm paino noin 85 molemminpuolin pyörii. Ikääkin jo päälle kuusikymmentä . Kevyeen nousee useamman toiston verran kyseinen kilomäärä. Vuosi sitten , kun panostin hieman sain karvan alta 200 ylös. Sitten himmailin ja nyt olen panostanut luvanvetoon. Hurahtaa aina johonkin. Lähinnä koetan saada ykkösmaximileukaa paranneltua. Tai josko keväämmällä saisi 5-toistoa esim 25 lisäpainolla🤔🤔🤔

Vierailija
22/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ei vielä ole toisto.

Kyllä on. Ammattikielessä esim puhutaan näin. Tehdään 3 X 1 sarjoja ja tämähän siis tietämättömille tarkoittaa, että nostetaan paino tai mikä hyvänsä ylös kolme eri kertaa ja vain yhden kerran, jonka jälkeen tauko ja sama uudelleen. Näin tehdään hyvinkin usein voimapohjaisella ohjelmalla

Esimerkkejä:

6 x 1

3 x 2

5 x 3

Sarjat aina ensin mainittuna. Yksi on siis toisto. Yhden kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietysti ihan kiva tulos, pystyy päättelemään, että ei ole pelkkä soffa peruna. Mutta muuten sillä tiedolla ei ole omasta mielestä mitään merkitystä, kuin sillä mitä korvien välissä liikkuu mahdollisen yhteis elon kannalta.

Vierailija
24/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostin maasta 18-vuotiaana 180kg ja painoin tuolloin 70kg. Kokeilin eka kertaa maastavetoa ja 180kg nousi.

Vierailija
25/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nostin maasta 18-vuotiaana 180kg ja painoin tuolloin 70kg. Kokeilin eka kertaa maastavetoa ja 180kg nousi.

No tietysti olisi hyvä ollut mainita onko jonkinlaista urheilutaustaa jne jne. Täysin kylmiltään ja ns puskista tulleena tämmöisiin väittämiin on melko mahdotonta uskoa.

Monet ovat sanoneet, että ekan kerran penkkasin ja satanen meni heti. Juu. Ei mene.

Vierailija
26/27 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vahva. Ei varmaan edes 5% työikäisistä miehistä pysty tuohon.

Vierailija
27/27 |
26.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensimmäisen kerran kokeilin maksimia 17 vuotiaana, niin sain 175 kiloa ylös. Eli ei hirveän paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi