Olen käynyt pari viikkoa kirjastossa lukemassa, mutta naiset eivät tule siellä iskemään
Eikös naiset tykkää lukumiehistä? Enkö ole tarpeeksi komea?
Kommentit (37)
Vieläkin harmittaa, etten vastannut hyllyväliä 73.1 TALOUS silmäilleen komean bleiserimiehen katseisiin. En ole kohdannut häntä sen koommin, vaikka täällä odottelen ja luon toiveikkaita katseita ympärilleni.
Kysy kirjaston tädiltä onko tämä se masokisti Helena, joka tykkää tulla piestyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää kirjoja lukevista miehistä VAIN, jos mies lukee kirjoja, joita nainen HALUAA miehen lukevan.
Itse luen mangaa, ja naiset luulevat minua pedofiiliksi.
Luen Harry Pottereita, ja naiset luulevat minua transvihaajaksi.
Luen Tolkienin kirjoja, ja naiset luulevat minua persuksi.M27
Nuo kaikki ovat lapsille ja nuorille, paitsi että mangat eivät ole kirjoja vaan sarjakuvia.
Sinusta Attack on Titan sopii lapsille? Olet paska äiti. Tee meille palvelus, ja älä lisäännyt.
Also, mangat ovat kirjoja.
Älä tuhlaa aikaasi näihin tiukkaperse kirjasnobeihin. Oma vikansa, kun eivät ole tarpeeksi sivistyneitä ja kiinnostuneita kulttuureista. Mangat ovat kirjoja, mutta antaa palstanaisten ulista. :D M27
Sun täytyy itse sanoa moi ja jutella. Jos toinen kiinnostuu eikä pyri pois.
Tässä maailmassa nainen on pariutumisen kannalta useinmiten etulyöntiasemassa, joten sinun valitettavasti pitää tässä kyllä olla se aloitteenntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin harmittaa, etten vastannut hyllyväliä 73.1 TALOUS silmäilleen komean bleiserimiehen katseisiin. En ole kohdannut häntä sen koommin, vaikka täällä odottelen ja luon toiveikkaita katseita ympärilleni.
Missä luokittelujärjestelmässä luokka 73.1 on talous? Ei ainakaan UDK:ssa eikä YKL:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Minut on isketty (naisten taholta) kirjastossa ja mäkkärissä
ja oon mies
Kiitos tästä. Pitääpä jatkaa kirjastossa käymistä. Olen liian ujo itse iskemään, niin pitää käyttää tällaista komean luuserin taktiikkaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Huutista tälle, naiset voivat sittenkin olla hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä luokittelujärjestelmässä luokka 73.1 on talous? Ei ainakaan UDK:ssa eikä YKL:ssa.
Harlekiinin omaluokittelujärjestelmässä. ;)
Sporttierkeistä ne pitävät.
Ala käymään pururadalla.
Hölkyttele tipusen perässä ja kun olet tarpeeksi lähellä, ala huohottaa: Läähh.. käythhh säähhh useinhhhh täällähhh?
Sori nyt vaan, mutta minä olen tavannut kaksi pitkää miessuhdettani kirjastossa. Hienovaraisuutta se vaatii molemmilta. Omalla kohdallani miehet lähestyivät minua ihan kivasti. Joku asiallinen kysymys hymyn kera, jutustelua, ystävällisyys ja lämmin lähestyminen ei jätä kylmäksi, mutta ei saa tunkeilla liikaa. Voi varovaisesti kysyä teelle tai kahville, jos juttu luistaa, mutta ei sen enempää. Jos kahvilla vielä juttu sujuu, niin voi ehdottaa uutta tapaamista, kahville tai lasilliselle tai leffaan toisella kertaa tms.
Muista hienovaraisuus ja henkinen tyylikkyys. Kirjastoon ei mennä vonkaamaan.
Itse ajelen kauppakeskuksen hissillä kolmatta tuntia päivittäin, mutta ei ole minullekaan kukaan tullut treffejä saati parisuhdetta ehdottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta minä olen tavannut kaksi pitkää miessuhdettani kirjastossa. Hienovaraisuutta se vaatii molemmilta. Omalla kohdallani miehet lähestyivät minua ihan kivasti. Joku asiallinen kysymys hymyn kera, jutustelua, ystävällisyys ja lämmin lähestyminen ei jätä kylmäksi, mutta ei saa tunkeilla liikaa. Voi varovaisesti kysyä teelle tai kahville, jos juttu luistaa, mutta ei sen enempää. Jos kahvilla vielä juttu sujuu, niin voi ehdottaa uutta tapaamista, kahville tai lasilliselle tai leffaan toisella kertaa tms.
Muista hienovaraisuus ja henkinen tyylikkyys. Kirjastoon ei mennä vonkaamaan.
Jos miehen täytyy joka tapauksessa tehdä aloite, niin miksi edes mennä kirjastoon?
Nainen ei tietenkään halua kirjastossa lukevan vaan baarissa lukevaa...
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei tietenkään halua kirjastossa lukevan vaan baarissa lukevaa...
Nainen haluaa, että se kirjastossa lukeva pitkä, komea ja varakas mies lähestyy heitä.
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä ainut realistinen tapa tutustua naisiin on nettideittailu.
Tässä on tosin se ongelma, että sun pitää olla top5% jännäpanomies että naiset haluaisivat tutustua suhun.
Nykypäivänä ainut realistinen tapa pärjätä elämässä on tehdä elämästään sellainen, ettei tarvitse siihen ketään muuta kuin itsensä. Ei materiaalisesti eikä henkisesti. Naiset kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Miehet voisivat osoittaa miehekkyytensä pystymällä samaan vielä paremmin: ei tarvitse ruikuttaa mutta ei myöskään erityisesti "todistella" kenellekään mitään.
Miksi se pitäisi etukäteen tietää? Sillähän se selviää, kun tulee juttusille.